Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavisnaiset jotka metsästävät huippusuosittuja miehiä

Vierailija
01.08.2024 |

En tiedä ketä nämä artikkelin ihmiset ovat, enkä pysty sitä lukemaankaan kun minulla ei ole hesarin tilausta eikä siis lukuoikeuksia, mutta pelkästään jo kuvasta päätellen tässä on nyt kyse siitä vauvapalstallakin puhutusta casesta, jossa tavisnainen metsästää huippusuosittuja miehiä.

https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010557831.html

Minulle sinänsä ihan sama mitä yksittäiset todelliset ihmiset tekevät, mutta noin joukkona naiset todellisuudessa kärsivät siitä, ettei tavisnaiset kelpuuta tavismiehiä. Kun zoomataan sisälle sinne tavisnaisten joukkoon, niin paljon löytyy kaikenlaista surkeutta ja masennusta siitä, kun tulee vain petetyksi ja jätetyksi ( koska siis ei kelpaa tavismiehet tavisnaisille)

Kommentit (398)

Vierailija
261/398 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähden nyt miehen kanssa viemään hoitopentuja rokotuksille. Palaan myöhemmin katsomaan oletteko saaneet kräkättyä koodin miksi on niin traumatisoitunut kissoista?

Vierailija
262/398 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harhainen nainen Tinderissä.

Harhaisen naisen bio: "Olen 38-vuotias katkera sinkku. Haisen kissankuselle ja olen h*lvetin raskasta seuraa. Olen lähtökohtaisesti huonolla tuulella. Sinun on palvottava minua, olen sen arvoinen. Itse en aio tehdä parisuhteen eteen yhtään mitään. Sinun lompakkosi on minun lomakassani.

Tavallinen mies: "Moi, onko tämä joku vitsi?"

Harhainen nainen: "Ei ole."

Tavallinen mies: "Ei mulla muuta, hyvää jatkoa."

Harhainen nainen Vauva-foorumilla: "Missä kaikki hyvät miehet on? Miksen saa itseäni kymmenen vuotta nuorempaa viriiliä astronauttipankkiirilääkäriä maksamaan minulle lomamatkoja karibialle? Miehet on sikoja."

Etsipä minulle tuollainen viesti tältä palstalta. Tinderistä en sano mitään, koska en ole sitä koskaan käyttänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/398 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palsta-incel Tinderissä.

Nainen: Moikka, mitä kuuluu? :)

Palsta-incel: Noniin, tyypillinen nainen. Yritätkö panna minua heti ruotuun laittamalla tuollaisen passiivis-aggressiivisen hymiön? Tavisnaiset on juuri tuollaisia. Miten sinulla on varaa käyttäytyä noin katkerasti minua kohtaan, kun oma elämäsi on varmasti pelkkää kissanjätösten siivoamista. Oletko miettinyt, mitä annettavaa sinulla olisi parisuhteeseen vai ajattelitko jatkaa itsesi nostamista jalustalle?

Nainen: Poistaa matchin.

Palsta-incel: Naisia on selvästi mahdoton miellyttää, kun heillä nin niin korkeat standardit.

Käyt ihan oikeasti kuvitteellista keskustelua Tinderissä minun kanssani.

Ja suutut kun sinua kutsutaan harhaiseksi?

En käynyt kuvitteellista keskustelua sinun kanssasi. Sen sijaan on todella kiinnostavaa, että tunnistit itsesi tuosta tekstistä! Vastaatko useinkin naisille noin Tinderissä? 

Sinä nimenomaan kävit keskustelua ihmisen kanssa jonka projisoit olevan minä. Se on todella harhaista. En tunnistanut itseäni tekstistä, sen sijaan tunnistin kyllä sinun katkeran paatoksesi. On täysin yhdentekevää kenen kanssa kävit tuota kuvitteellista vaihtoa, moinen harhainen itsensä kanssa dialogin käyminen ei ole sinulle imartelevaa riippumatta kenet sinä siihen projisoit.

Vierailija
264/398 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harhainen nainen Tinderissä.

Harhaisen naisen bio: "Olen 38-vuotias katkera sinkku. Haisen kissankuselle ja olen h*lvetin raskasta seuraa. Olen lähtökohtaisesti huonolla tuulella. Sinun on palvottava minua, olen sen arvoinen. Itse en aio tehdä parisuhteen eteen yhtään mitään. Sinun lompakkosi on minun lomakassani.

Tavallinen mies: "Moi, onko tämä joku vitsi?"

Harhainen nainen: "Ei ole."

Tavallinen mies: "Ei mulla muuta, hyvää jatkoa."

Harhainen nainen Vauva-foorumilla: "Missä kaikki hyvät miehet on? Miksen saa itseäni kymmenen vuotta nuorempaa viriiliä astronauttipankkiirilääkäriä maksamaan minulle lomamatkoja karibialle? Miehet on sikoja."

Tässä tarinassa "tavallinen mies" ei pyyhkäise ei-kiinnostavaa tyyppiä vasemmalle, vaan matchaa naisen vain kettuillakseen naiselle tämän profiilitekstistä. Hän ei ainakaan ole kenenkään naisen kaipaama hyvä mies.

Vierailija
265/398 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ihan täältä sitä saa lukea. Miesten vika kun tavisnainen ei kelpaa pankkiirilääkärille. Minä en tähänkään asti ole sanonut muuta kuin että jos harmittaa että on sinkku eikä miestä löydy, voi olla syytä tarkastella joko mitä itse on valmis parisuhteeseen antamaan tai sitten tarkastella onko omat vaatimukset kuitenkaan ihan realistisia.

Tämä on saanut keskustelun raivopäisimmät kissafanaatikot raivon partaalle. Heitän kissajuttua takaisin samalla mitalla kuin he incel-raivoamistaan. Ihan milloin vain voidaan vaihtaa sävy asiallisemmaksi."

Me varmaan luemme sitten ihan eri tavoin tätä palstaa, koska minä en ole kertaakaan nähnyt naisen kirjoittamaa keskustelua, jossa hän surkuttelee sitä, ettei kelpaa pankiirilääkärikalsarimallille. Kyllä ne jutut on 99.9 % kaltaisesi miesten kirjoitteluita. Yksinäisten naisten ketjuja olen nähnyt, mutta en KOSKAAN sellaista, jossa nainen valittaisi sitä, ettei saa komeaa miestä. 

Niin, minä olen kyllä kertonut mikä se tavallinen mies on. Se on lievästi ylipainoinen, alle 3000 euroa kuussa tienaava piirun verran alle 180cm pitkä.

En tiedä mistä sinä revit jotain mustavalkoista kun kerron mikä skaala on se osuus miehiä joita tunnutte haluavan. Se skaala on todella pieni, niitä miehiä on äärellinen määrä ja matematiikka on sellaista että jokainen teistä ei voi sitä top 1% miehistä saada.

Edelleen, jos sinä luet ylläolevan jotenkin aggressiivisesti, minä en sille voi mitään. En tiedä miten tuota pitäisi kaunistella niin että se ei mene tunteisiin. Sävyni on nähdäkseni neutraali.

Mitä tulee kissajuttuihin, se on ihan tietoista v* ttuilua niille jotka raivostuvat siitä mitä sanon. En ole sanonut mitään loukkaavaa ketään muuta kohtaan. Sen sijaan jos kokee itsensä loukatuksi kun joku sanoo että todennäköisyys naiselle kuin naiselle löytää jokin utopistinen unelmien prinssi on käytännössä nolla, niin sille en voi mitään. Fakta on se, että on todennäköisempää ettei yksikään teistä löydä top 1% miestä itselleen kuin että yksikin teistä löytäisi sellaisen itselleen.

Vierailija
266/398 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palsta-incel Tinderissä.

Nainen: Moikka, mitä kuuluu? :)

Palsta-incel: Noniin, tyypillinen nainen. Yritätkö panna minua heti ruotuun laittamalla tuollaisen passiivis-aggressiivisen hymiön? Tavisnaiset on juuri tuollaisia. Miten sinulla on varaa käyttäytyä noin katkerasti minua kohtaan, kun oma elämäsi on varmasti pelkkää kissanjätösten siivoamista. Oletko miettinyt, mitä annettavaa sinulla olisi parisuhteeseen vai ajattelitko jatkaa itsesi nostamista jalustalle?

Nainen: Poistaa matchin.

Palsta-incel: Naisia on selvästi mahdoton miellyttää, kun heillä nin niin korkeat standardit.

Käyt ihan oikeasti kuvitteellista keskustelua Tinderissä minun kanssani.

Ja suutut kun sinua kutsutaan harhaiseksi?

En käynyt kuvitte

Sinä: "Käyt ihan oikeasti kuvitteellista keskustelua Tinderissä minun kanssani."

Myös sinä: "En tunnistanut itseäni tekstistä."

:D 

Vierailija
267/398 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lähden nyt miehen kanssa viemään hoitopentuja rokotuksille. Palaan myöhemmin katsomaan oletteko saaneet kräkättyä koodin miksi on niin traumatisoitunut kissoista?

Ehkä hänkin haluaisi sellaisen, mutta on allerginen?

Vierailija
268/398 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain joku maga-laitaa liputtava ja internetin syvän päädyn alkulimaa kurlaava "ajattelija" voi kuvitella, että kissanhiekkakommentit on teräviä piikkejä. :D 

Ihanaa, että JD Vance on tehnyt sinuun noin suuren älyllisen vaikutuksen. 

Jeep! Nauroin ihan samaa. Tyyppi ei ole tainnut saada memoa, kukaan ei enää pidä loukkauksena kissan kanssa elämistä. Sehän on ison osan unelma. 

Mulla on aivan uskomattoman upea mies, mutta jos pitäisi valita hänen ja mun kissojen välillä, en miettisi edes kahta sekuntia.

Ei sitä kukaan loukkauksena tarkoitakaan. Kummasti vain ne kissojen kanssa elävät eniten ruikuttaa sinkkuuttaan.

Ei pidä paikkaansa, kissojen kanssa elää elämäänsä tyytyväiset sinkkunaiset. 

Vierailija
269/398 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavis naiset ei halua tavis miehiä koska tavis naiset haluaa just niitä komeita top 10 miehiä eli julkkiksia ja urheilijoita. Suomessahan on jotain 660000 sinkkunaista ja 99% niistä on taviksia.

Tavis nainen haluaisi ihan rehellisen, ei pettävän, ei huume ja alkoholiongelmaa omaavan miehen. Sellaisen, joka osaa hoitaa sekä kotinsa, että raha-asiansa. Sellaisen, joka kohtelee häntä hyvin, eikä halua pelkkää seksisuhdetta. Miehen, joka haluaa pukeutua kivasti ja tykkää tehdä asioita. Myös niitä mitä nainen tykkää tehdä ja yhdessä. Sellaisen joka kohtelee hyvin, eikä ole väkivaltainen. Niin ja hänellä olisi samat arvot ja olisi suht saman ikäinen ja hän haluaa olla monogaamisessa parisuhteessa.

Näitä miehiä on vähän. Sekä komeissa, että rumissa ja taviksissa. Eikä ainakaan 660 tuhatta.

Vierailija
270/398 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Niin, minä olen kyllä kertonut mikä se tavallinen mies on. Se on lievästi ylipainoinen, alle 3000 euroa kuussa tienaava piirun verran alle 180cm pitkä.

En tiedä mistä sinä revit jotain mustavalkoista kun kerron mikä skaala on se osuus miehiä joita tunnutte haluavan. Se skaala on todella pieni, niitä miehiä on äärellinen määrä ja matematiikka on sellaista että jokainen teistä ei voi sitä top 1% miehistä saada."

Vai niin. No, minäpä poistun sitten tästä keskustelusta, koska minulla ei näytä olevan tavallinen mies. Mikään noista kriteereistä ei mätsännyt. Eli mieheni on ilmeisesti top 1 % -mies. Kumma, kun tunnen useita muitakin sellaisia.

Vierailija
271/398 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan kyllä suomalaiseen väestöön sovi mitenkään, kun kertoo olevan prosentin luokan todennäköisyys löytää yli 168 cm pitkä valkoihoinen alle 50v sinkkumies, joka kuuluisi edes alempaan keskiluokkaan. Voin kävellä ulos ovesta ja löytää niitä 15kpl, ennen kuin pääsen kaupalle asti. 

Todennäköisyys löytää 18-65-vuotias vähintään 170-senttinen mies, ilman tulorajaa, mitä hyvänsä rotua, on laskurin mukaan 14,8 %. 

Ei tuo kaukana ole todellisuudesta. Suomessa on n. 1.5 miljoonaa 18-65- vuotiasta miestä. Tämä on n. 27% väestöstä.

Jenkeissä keskipituus on n.3cm lyhyempi kuin Suomessa, eli vertailuna pitäisi etsiä yli 173cm pitkiä miehiä. Tämä on pituuden puolesta n. 80-85% miehistä, riippuen iästä, eli Suomessa todennäköisyys tör

Mikä näiden prosenttisulkeisten tarkoitus on?

Minä olen lesbo, hieman pullukka, harvinaisessa ammatissa ja sapioseksuaali. 

Mitä luulet, mikä prosenttiosuus väestöstä vastaa minulle soveltuvia kumppaniehdokkaita, joihin minulla olisi vielä itselläni saumaa ja joista olisin kiinnostunut?

Kuitenkin olen ollut pitkissä suhteissa koko aikuisikäni, ja muutamat sinkkuvuodetkin menivät deittaillessa. 

Kolme pitkäaikaista kumppania ja kolme deittailuseuralaista on 0,0001 prosenttia ja risat 5,5-miljoonaisesta väestöstä. Mutta kummasti sillä tulee yhden eukon kalenteri varsin täyteen. 

N45

Vierailija
272/398 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"

En tiedä mistä sinä revit jotain mustavalkoista kun kerron mikä skaala on se osuus miehiä joita tunnutte haluavan. Se skaala on todella pieni, niitä miehiä on äärellinen määrä ja matematiikka on sellaista että jokainen teistä ei voi sitä top 1% miehistä saada."

Vai niin. No, minäpä poistun sitten tästä keskustelusta, koska minulla ei näytä olevan tavallinen mies. Mikään noista kriteereistä ei mätsännyt. Eli mieheni on ilmeisesti top 1 % -mies. Kumma, kun tunnen useita muitakin sellaisia.

Apua, kommenttisi sai minut ymmärtämään, että minullakin on top 1 % -mies! Heitä näyttää olevan paljon liikkeellä ottaen huomioon, kuinka harvinaisia heidän piti olla. 

Vierailija
273/398 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavis naiset ei halua tavis miehiä koska tavis naiset haluaa just niitä komeita top 10 miehiä eli julkkiksia ja urheilijoita. Suomessahan on jotain 660000 sinkkunaista ja 99% niistä on taviksia.

Tavis nainen haluaisi ihan rehellisen, ei pettävän, ei huume ja alkoholiongelmaa omaavan miehen. Sellaisen, joka osaa hoitaa sekä kotinsa, että raha-asiansa. Sellaisen, joka kohtelee häntä hyvin, eikä halua pelkkää seksisuhdetta. Miehen, joka haluaa pukeutua kivasti ja tykkää tehdä asioita. Myös niitä mitä nainen tykkää tehdä ja yhdessä. Sellaisen joka kohtelee hyvin, eikä ole väkivaltainen. Niin ja hänellä olisi samat arvot ja olisi suht saman ikäinen ja hän haluaa olla monogaamisessa parisuhteessa.

Näitä miehiä on vähän. Sekä komeissa, että rumissa ja taviksissa. Eikä ainakaan 660 tuhatta.

Hoitaa kotinsa ja raha-asiansa, siis pitäisi tienata paljon ja päälle hoitaa kotityöt? Käytännössä siis haluat varakkaan kotiapulaisen? "Kivasti pukeutuminen" kuulostaa aika kamalalta, valtaosa miehistä haluaa pukeutua mukaviin vaatteisiin. Miehet pukeutuvat muista syistä kuin vain että sinä vaadit heitä miellyttämään silmääsi.

Mitä sinä puolestaan tuot parisuhteeseen?

Nuo kuulostaa tarpeettoman epämääräisiltä kriteereiltä, voi siis esim. tarkoittaa joko totaalista päihteettömyyttä, tai sitten että tykkää käydä bilettämässä mutta ei dokaa kotona.

Valtaosa miehistä täyttää vähintäänkin seuraavat kohdat: Käy töissä, on keskituloinen tai vähän alle, ei ole väkivaltainen, ei ole päihdeongelmainen, ei petä. Jos sinulla on vaikeuksia löytää tuota, niin vika on ihan oikeasti sinussa.

Vierailija
274/398 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan kyllä suomalaiseen väestöön sovi mitenkään, kun kertoo olevan prosentin luokan todennäköisyys löytää yli 168 cm pitkä valkoihoinen alle 50v sinkkumies, joka kuuluisi edes alempaan keskiluokkaan. Voin kävellä ulos ovesta ja löytää niitä 15kpl, ennen kuin pääsen kaupalle asti. 

Todennäköisyys löytää 18-65-vuotias vähintään 170-senttinen mies, ilman tulorajaa, mitä hyvänsä rotua, on laskurin mukaan 14,8 %. 

Ei tuo kaukana ole todellisuudesta. Suomessa on n. 1.5 miljoonaa 18-65- vuotiasta miestä. Tämä on n. 27% väestöstä.

Jenkeissä keskipituus on n.3cm lyhyempi kuin Suomessa, eli vertailuna pitäisi etsiä yli 173cm pitkiä miehiä. Tämä on pituuden puolesta n. 80-85% miehistä,

Mikä näiden prosenttisulkeisten tarkoitus on?

Minä olen lesbo, hieman pullukka, harvinaisessa ammatissa ja sapioseksuaali. 

Mitä luulet, mikä prosenttiosuus väestöstä vastaa minulle soveltuvia kumppaniehdokkaita, joihin minulla olisi vielä itselläni saumaa ja joista olisin kiinnostunut?

Kuitenkin olen ollut pitkissä suhteissa koko aikuisikäni, ja muutamat sinkkuvuodetkin menivät deittaillessa. 

Kolme pitkäaikaista kumppania ja kolme deittailuseuralaista on 0,0001 prosenttia ja risat 5,5-miljoonaisesta väestöstä. Mutta kummasti sillä tulee yhden eukon kalenteri varsin täyteen. 

Pitääkö minun oikeasti avata sinulle todennäköisyyslaskentaa?

Jos olet lesbo, niin sinä kelpuutat parisuhteeseen todennäköisesti vain joko lesboja tai biseksuaalisia naisia. Toisinsanoen, sinulle on tarjontaa siinä kategoriassa missä sinä kilpailet.

Jos on jonkinlaista ns. top 1% heteromiehiä (rikas, nuori, bodattu ja pitkä), niin niillä vesillä missä hän kalastelee, on hänelle niin ikään enemmän tarjontaa.

Jos on tavallinen nainen, eli käytännössä samat statsit kuin tavallisella miehellä (lievästi ylipainoinen, työssäkäyvä, keskituloinen tai vähän alle), niin hän kalastelee sitä ns. top 1% miestä samoilla vesillä kuin missä kalastelee jokainen muu tavisnainen, mutta siihen lisäksi myös se ns. top 1% naiset. Ottaen huomioon että 50% naisista on alle tavisnaisen tasoa, ja että top 1% miehiä on vain 1% miehistä, niin todennäköisyys löytää se unelmien prinssi on todella pieni ellei vaihda sitä mitä etsii.

Noilla tavisnaisilla on parempi todennäköisyys löytää itselleen lesbosuhde kuin se 1% mies.

Sinä sen sijaan kelpuutat suhteeseen sekä lesboja että biseksuaaleja naisia, ja kaikki pyöritte samoissa paikoissa. Toisinsanoen, sinä havaitset enemmän tarjontaa ympärilläsi ja sinun on helpompi löytää itsellesi suhde.

Vierailija
275/398 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihme että oot inkeli 😂😂😂

Vierailija
276/398 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstamiehet elävät jossain ihme prinssiharhassa, että vain komeat miehet ovat pettäjiä ja sitten kiltit tavisnörtit ovat parempia :D Tuo ajatusmalli on vedetty suoraan jenkkielokuvista, joissa nörää kiusaavat ilkeät, komeat ja suositut jock-pojat.

Palstamiehet eivät myös tunnu tajuavan, että bodatun avaruudesta käsin työskentelevän pankkiirilääkärin ja maailman tylsimmän tavismiehen väliin mahtuu aika monta erilaista miestyyppiä.

Tätä olen kyllä itsekin palstan jutuissa monesti ihmetellyt. 

Ulkonäkö ei kerro ihmisen luonteesta mitään. Toistan, ei mitään. Mutta ulkonäöllä on silti todella paljon merkitystä parinvalinnassa.

Vierailija
277/398 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"

En ihmettele lainkaan miksi täällä väki kuvittelee tavallisen miehen olevan se pankkiirilääkäri kun matematiikan osaaminen on luokkaa "jos ei ole tavis, niin sitten on top 1%"

Jos sinun miehesi ei ole lievästi ylipainoinen, alle 3000 euroa kuussa tienaava alle 180cm pitkä mies, niin sinun miehesi on yli keskiarvon. Mitään muuta se ei tarkoita.

Ei myöskään ole ihme ettet tunne yhtäkään keskivertomiestä, sosiaaliset piirit ovat yleensä hyvinkin jakautuneita sosioekonomisesti ja koulutustaustan mukaan. En minäkään tunne lievästi ylipainoisia alle 3000 euroa kuussa tienaavaa alle 180cm pitkiä miehiä, mutta tiedostan, että tasan puolet miehistä on joko tuota tai sen alle. Että tämä on teidän vaikea ymmärtää on todella outoa.

Vierailija
278/398 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä mun viestittelymies niitä huippumiehiä, sanoi ettei mun naamassa ainakaan ole mitään vikaa? 

Kannattaako jatkaa, jos onkin liian tasokas, itse en sitä osaa sanoa.

Vierailija
279/398 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö pariskunta, he ovat aika samannäköisiä myös ja yhteiskunnnallinen asema on sama, ammattikin sama, samantyyliset harrastukset. En tajua miksi heidän yhteiseloaan ihmetellään. Nainen on 7v. vanhempi, mutta näyttävät samanikäisiltä. 

Itse miellän epäsuhtaiseksi pariksi sellaisen, jonka yhteiskunnallisessa asemassa on suuri ero, on ikäeroa, on ulkoista epäsuhtaa, mutta mitään niistä ei tässä pariskunnassa ole.

Kaikkea hyvää heille!

Vierailija
280/398 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla artikkelissa kyse siitä, että pullero ja hoikka eivät muka sovi yhteen. Jos omasta mielestään sopivat, siihen ei ole muilla nokan koputtamista.

Monelle miehellle isotyttö voi olla seksuaalinen fetissi. Mulla oli nuorena tällainen ystävä, 150 kg tyttö ja poika oli lupaava yleisurheilija, tosi komea ja mustasukkainenkin kuin mikä! Että kyllä niitä on monenlaisia pariskuntia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme