Tavisnaiset jotka metsästävät huippusuosittuja miehiä
En tiedä ketä nämä artikkelin ihmiset ovat, enkä pysty sitä lukemaankaan kun minulla ei ole hesarin tilausta eikä siis lukuoikeuksia, mutta pelkästään jo kuvasta päätellen tässä on nyt kyse siitä vauvapalstallakin puhutusta casesta, jossa tavisnainen metsästää huippusuosittuja miehiä.
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010557831.html
Minulle sinänsä ihan sama mitä yksittäiset todelliset ihmiset tekevät, mutta noin joukkona naiset todellisuudessa kärsivät siitä, ettei tavisnaiset kelpuuta tavismiehiä. Kun zoomataan sisälle sinne tavisnaisten joukkoon, niin paljon löytyy kaikenlaista surkeutta ja masennusta siitä, kun tulee vain petetyksi ja jätetyksi ( koska siis ei kelpaa tavismiehet tavisnaisille)
Kommentit (398)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain joku maga-laitaa liputtava ja internetin syvän päädyn alkulimaa kurlaava "ajattelija" voi kuvitella, että kissanhiekkakommentit on teräviä piikkejä. :D
Ihanaa, että JD Vance on tehnyt sinuun noin suuren älyllisen vaikutuksen.
Jeep! Nauroin ihan samaa. Tyyppi ei ole tainnut saada memoa, kukaan ei enää pidä loukkauksena kissan kanssa elämistä. Sehän on ison osan unelma.
Mulla on aivan uskomattoman upea mies, mutta jos pitäisi valita hänen ja mun kissojen välillä, en miettisi edes kahta sekuntia.
Ei sitä kukaan loukkauksena tarkoitakaan. Kummasti vain ne kissojen kanssa elävät eniten ruikuttaa sinkkuuttaan.
Montako sinkkua kissanaista sinä mahdat tuntea? Ottavatko he useinkin yhteyttä sinuun ruikuttaakseen sinkkuuttaan? Vai olisiko nyt niin, että kopioit näitä kissajuttujasi suoraan amerikkalaisinkkelien märinäsivustoilta?
Vierailija kirjoitti:
Mitä miesten aliarviointia taas. Siis hyvännäköinen mieskö ei kykene viehättymään muuta kuin hyvännäköisistä naisista, ovathan miehet toki miehiä ja vain pelkästään visuaalisten halujensa perässä. Millään muulla ei miehille ole koskaan mitään väliä. Itse elämää sen verran nähneenä tiedän, että suurin osa ihmisistä haluaa parisuhteeseen ihmisen kanssa joka on turvallinen, hänen seurassaan on kotoisa ja hyvä olla, hän on hauska ja hänen seurassaan voi olla oma itsensä hyvinä ja huonoina hetkinä. Tämä pätee kaikkiin sukupuoliin. Auta armias kun mies löytää tällaisen henkilön itseään lihavammasta naisesta niin eihän käy!!! Siis oikeasti ei miehet ole mitään viettiensä perässä juoksevia aivottomia otuksia - tai ainakaan iso osa ei ole. Miehet etsivät myös sitä ihmistä, jonka kanssa on henkisesti yhteistä ja hyvä olla. Siinä vaiheessa ulkonäkö ei ole kovin iso tekijä.
Kyllä hyvännäköisetkin miehet parisuhteen haluavat. Se on sitten eri asia, kuinka kauan se kestää. Tuollaisille Aleksin kaltaisille miehille tullaan kyllä ehdottelemaan, oli sormusta tai ei. Se on sitten miehen luonteenlaadusta ja tosiaan henkisistä lahjoistakin kiinni, lähteekö kauniimman naisen kelkkaan vai ei. Lopullisesti Aleksin luonteenlujuus punnitaan siinä vaiheessa, kun mahdollisesti on sitouduttu lujemmin ja hankittu yhteinen lapsi. Siinä sitten tuoreina vanhempina, makuuhuone-elämän hiljennyttyä ja kilojen kerryttyä katsotaan, kuinka vahva luonne Aleksilla onkaan. Näitä tarinoita, joissa juuri tässä kohdassa miehen harkintakyky ja luonteenlujuus on pettänyt, on todella monia.
Vierailija kirjoitti:
Mun miesystävä on ihan objektiivisestikin arvioituna erittäin hyvännäköinen ja itse on olen ihan tavis. Eipä ole tullut mieleenkään, että tässä asetelmassa olisi jotain hämmästeltävää. Päädyttiin yhteen kuitenkin jo yli kolmikymppisinä, joten ulkonäköseikkoihin huomion kiinnittäminen jäänyt molemmilla jo taakse.
Eli ikääntyneenä tyytyi sinuun. Kaunottaret ottivat varakkaamman. Jaksat palvoa ja ihailla komeaa miestä. Et petä etkä jätä, kun et koskaan löydä vastaavaa tilalle. Luultavasti olet myös sen verran tyhmä, ettet tajuaisi miehen pettämisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain joku maga-laitaa liputtava ja internetin syvän päädyn alkulimaa kurlaava "ajattelija" voi kuvitella, että kissanhiekkakommentit on teräviä piikkejä. :D
Jeep! Nauroin ihan samaa. Tyyppi ei ole tainnut saada memoa, kukaan ei enää pidä loukkauksena kissan kanssa elämistä. Sehän on ison osan unelma.
Mulla on aivan uskomattoman upea mies, mutta jos pitäisi valita hänen ja mun kissojen välillä, en miettisi edes kahta sekuntia.
Ei sitä kukaan loukkauksena tarkoitakaan. Kummasti vain ne kissojen kanssa elävät eniten ruikuttaa sinkkuuttaan.
Montako sinkkua kissanaista sinä mahdat tuntea? Ottavatko he useinkin yhteyttä sinuun r
Ihan täältä sitä saa lukea. Miesten vika kun tavisnainen ei kelpaa pankkiirilääkärille. Minä en tähänkään asti ole sanonut muuta kuin että jos harmittaa että on sinkku eikä miestä löydy, voi olla syytä tarkastella joko mitä itse on valmis parisuhteeseen antamaan tai sitten tarkastella onko omat vaatimukset kuitenkaan ihan realistisia.
Tämä on saanut keskustelun raivopäisimmät kissafanaatikot raivon partaalle. Heitän kissajuttua takaisin samalla mitalla kuin he incel-raivoamistaan. Ihan milloin vain voidaan vaihtaa sävy asiallisemmaksi.
Palsta-incel Tinderissä.
Nainen: Moikka, mitä kuuluu? :)
Palsta-incel: Noniin, tyypillinen nainen. Yritätkö panna minua heti ruotuun laittamalla tuollaisen passiivis-aggressiivisen hymiön? Tavisnaiset on juuri tuollaisia. Miten sinulla on varaa käyttäytyä noin katkerasti minua kohtaan, kun oma elämäsi on varmasti pelkkää kissanjätösten siivoamista. Oletko miettinyt, mitä annettavaa sinulla olisi parisuhteeseen vai ajattelitko jatkaa itsesi nostamista jalustalle?
Nainen: Poistaa matchin.
Palsta-incel: Naisia on selvästi mahdoton miellyttää, kun heillä nin niin korkeat standardit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miesystävä on ihan objektiivisestikin arvioituna erittäin hyvännäköinen ja itse on olen ihan tavis. Eipä ole tullut mieleenkään, että tässä asetelmassa olisi jotain hämmästeltävää. Päädyttiin yhteen kuitenkin jo yli kolmikymppisinä, joten ulkonäköseikkoihin huomion kiinnittäminen jäänyt molemmilla jo taakse.
Eli ikääntyneenä tyytyi sinuun. Kaunottaret ottivat varakkaamman. Jaksat palvoa ja ihailla komeaa miestä. Et petä etkä jätä, kun et koskaan löydä vastaavaa tilalle. Luultavasti olet myös sen verran tyhmä, ettet tajuaisi miehen pettämisiä.
Voi eiiii! Nyt minua on loukattu niin verisesti, että tuskin pystyn enää edes tekemään muuta kuin makaamaan lattialla itkemässä. Kuinka oletkin noin hurja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako sinkkua kissanaista sinä mah
Ihan täältä sitä saa lukea. Miesten vika kun tavisnainen ei kelpaa pankkiirilääkärille. Minä en tähänkään asti ole sanonut muuta kuin että jos harmittaa että on sinkku eikä miestä löydy, voi olla syytä tarkastella joko mitä itse on valmis parisuhteeseen antamaan tai sitten tarkastella onko omat vaatimukset kuitenkaan ihan realistisia.
Tämä on saanut keskustelun raivopäisimmät kissafanaatikot raivon partaalle. Heitän kissajuttua takaisin samalla mitalla kuin he incel-raivoamistaan. Ihan milloin vain voidaan vaihtaa sävy asiallisemmaksi.
Eli luet täällä omia kommenttejasi kissanaisista ja luulet niiden olevan totta. Hyvät harhat taas tulilla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse haaveilen siitä, että joku päivä otan eron miehestä ja hankin kissan. Nyt en voi, kun hän on allerginen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sulla huono olla ja äärettömän heikko itsetunto. Mene hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Palsta-incel Tinderissä.
Palsta-incel: Noniin, tyypillinen nainen. Yritätkö panna minua heti ruotuun laittamalla tuollaisen passiivis-aggressiivisen hymiön? Tavisnaiset on juuri tuollaisia. Miten sinulla on varaa käyttäytyä noin katkerasti minua kohtaan, kun oma elämäsi on varmasti pelkkää kissanjätösten siivoamista. Oletko miettinyt, mitä annettavaa sinulla olisi parisuhteeseen vai ajattelitko jatkaa itsesi nostamista jalustalle?
Palsta-incel: Naisia on selvästi mahdoton miellyttää, kun heillä nin niin korkeat standardit.
Käyt ihan oikeasti kuvitteellista keskustelua Tinderissä minun kanssani.
Ja suutut kun sinua kutsutaan harhaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Palsta-incel Tinderissä.
Nyt tuli muuten vahva flashback vuosien takaa kun olin lyhyen hetken Tinderissä. Törmäsin nimittäin oikeasti ihan tämänkaltaiseen mieheen joka syyti todella aggressiivista kommenttia kun oli hädintuskin moita ehtinyt sanoa. Pelottava tapaus, oikeasti pelottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse haaveilen siitä, että joku päivä otan eron miehestä ja hankin kissan. Nyt en vo
Minulla on päinvastainen tilanne: aviomies ottaisi mieluusti kissan, mutta ei voi, koska minä olen allerginen. Toivon mukaan hän ei haaveile erosta asian takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavisnaiset eivät kestä kuulla totuutta. Siitä alapeukut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palsta-incel Tinderissä.
Käyt ihan oikeasti kuvitteellista keskustelua Tinderissä minun kanssani.
Ja suutut kun sinua kutsutaan harhaiseksi?
En käynyt kuvitteellista keskustelua sinun kanssasi. Sen sijaan on todella kiinnostavaa, että tunnistit itsesi tuosta tekstistä! Vastaatko useinkin naisille noin Tinderissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse haaveilen siitä, että joku pä
Minulla on päinvastainen tilanne: aviomies ottaisi mieluusti kissan, mutta ei voi, koska minä olen allerginen. Toivon mukaan hän ei haaveile erosta asian takia.
No, mä tasapainotan sitten tilannetta. Mulla on (komea) mies ja meillä on viisi kissaa. Kotihoidossa kolme pentua joista yhden mies haluaisi jäävän meille, eli kohta voi olla jopa kuusi kissaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos hyvännäköinen ja mukava mies haluaa minut, tiedän että hän haluaa minut. Hän kun saisi monta muutakin. Jos tavallisen näköinen ja epämiellyttävä tasojankkaaja haluaa minut, hyvin todennäköisesti hän kokee tyytyvänsä ja lähtee heti jos saa mielestään paremmin.
Miksi ihmeessä valitsisin tuon jälkimmäisen?
huutista! ette te voi olla noin tyhmiä
"Ihan täältä sitä saa lukea. Miesten vika kun tavisnainen ei kelpaa pankkiirilääkärille. Minä en tähänkään asti ole sanonut muuta kuin että jos harmittaa että on sinkku eikä miestä löydy, voi olla syytä tarkastella joko mitä itse on valmis parisuhteeseen antamaan tai sitten tarkastella onko omat vaatimukset kuitenkaan ihan realistisia.
Tämä on saanut keskustelun raivopäisimmät kissafanaatikot raivon partaalle. Heitän kissajuttua takaisin samalla mitalla kuin he incel-raivoamistaan. Ihan milloin vain voidaan vaihtaa sävy asiallisemmaksi."
Me varmaan luemme sitten ihan eri tavoin tätä palstaa, koska minä en ole kertaakaan nähnyt naisen kirjoittamaa keskustelua, jossa hän surkuttelee sitä, ettei kelpaa pankiirilääkärikalsarimallille. Kyllä ne jutut on 99.9 % kaltaisesi miesten kirjoitteluita. Yksinäisten naisten ketjuja olen nähnyt, mutta en KOSKAAN sellaista, jossa nainen valittaisi sitä, ettei saa komeaa miestä.
Asiallisesta keskustelusta sinun on turha puhua yhtään mitään. Sellaisen ihmisen kanssa, joka on päättänyt, että musta on valkoista eikä harmaansävyjä ole, on turha yrittää keskustella asiallisesti. Mielipide ei muutu, kanssakeskustelijoiden mielipiteitä ei kuunnella ja lopuksi - kuten sinäkin olet tässä ketjussa nyt tehnyt - aletaan solvaamaan kaikkia niitä, joiden mielipide eriää omasta.
Ja mikä ihme kissatrauma sinulla on?
Vierailija kirjoitti:
Harhainen nainen Tinderissä.
Harhaisen naisen bio: "Olen 38-vuotias katkera sinkku. Haisen kissankuselle ja olen h*lvetin raskasta seuraa. Olen lähtökohtaisesti huonolla tuulella. Sinun on palvottava minua, olen sen arvoinen. Itse en aio tehdä parisuhteen eteen yhtään mitään. Sinun lompakkosi on minun lomakassani.
Tavallinen mies: "Moi, onko tämä joku vitsi?"
Harhainen nainen: "Ei ole."
Tavallinen mies: "Ei mulla muuta, hyvää jatkoa."
Harhainen nainen Vauva-foorumilla: "Missä kaikki hyvät miehet on? Miksen saa itseäni kymmenen vuotta nuorempaa viriiliä astronauttipankkiirilääkäriä maksamaan minulle lomamatkoja karibialle? Miehet on sikoja."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavisnaiset eivät kestä kuulla totuutta. Siitä alapeukut.
Mistä sinä tiedät, mitä missejä täällä ruutujen toisella puolella on. En minäkään tiedä sinun ulkonäköäsi.
Perus "arguing with holes".