Tavisnaiset jotka metsästävät huippusuosittuja miehiä
En tiedä ketä nämä artikkelin ihmiset ovat, enkä pysty sitä lukemaankaan kun minulla ei ole hesarin tilausta eikä siis lukuoikeuksia, mutta pelkästään jo kuvasta päätellen tässä on nyt kyse siitä vauvapalstallakin puhutusta casesta, jossa tavisnainen metsästää huippusuosittuja miehiä.
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010557831.html
Minulle sinänsä ihan sama mitä yksittäiset todelliset ihmiset tekevät, mutta noin joukkona naiset todellisuudessa kärsivät siitä, ettei tavisnaiset kelpuuta tavismiehiä. Kun zoomataan sisälle sinne tavisnaisten joukkoon, niin paljon löytyy kaikenlaista surkeutta ja masennusta siitä, kun tulee vain petetyksi ja jätetyksi ( koska siis ei kelpaa tavismiehet tavisnaisille)
Kommentit (398)
Mä olen seurustellut vain omasta mielestäni hyvännäköisten työssäkäyvien korkeakoulutettujen miesten kanssa. Hyvin on löytynyt näillä spekseillä sekä seurustelukumppaneita että nykyinen aviomies. Kaikki ovat lisäksi olleet hauskaa seuraa eikä yksikään ole jankannut käsittämätöntä soopaa tavisnaisista ja kissan jätöksistä. Ja jos olisivat jankanneet, olisin nakannut välittömästi pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan kyllä suomalaiseen väestöön sovi mitenkään, kun kertoo olevan prosentin luokan todennäköisyys löytää yli 168 cm pitkä valkoihoinen alle 50v sinkkumies, joka kuuluisi edes alempaan keskiluokkaan. Voin kävellä ulos ovesta ja löytää niitä 15kpl, ennen kuin pääsen kaupalle asti.
Todennäköisyys löytää 18-65-vuotias vähintään 170-senttinen mies, ilman tulorajaa, mitä hyvänsä rotua, on laskurin mukaan 14,8 %.
Ei tuo kaukana ole todellisuudesta. Suomessa on n. 1.5 miljoonaa 18-65- vuotiasta miestä. Tämä on n. 27% väestöstä.
Jenkeissä keskipituus on n.3cm lyhyempi kuin Suomessa, eli vertailuna pitäisi etsiä yli 173cm pitkiä miehiä. Tämä on pituuden puolesta n. 80-85% miehistä, riippuen iästä, eli Suomessa todennäköisyys törmätä tuollaiseen mieheen on 23%. Toki todennäköisyytesi on tuossa merkittävästi parempi kuin jenkeissä missä väestörakenne puolestaan on suotuisampi jos ei halua miehekseen boomeria.
Mun miesystävä on ihan objektiivisestikin arvioituna erittäin hyvännäköinen ja itse on olen ihan tavis. Eipä ole tullut mieleenkään, että tässä asetelmassa olisi jotain hämmästeltävää. Päädyttiin yhteen kuitenkin jo yli kolmikymppisinä, joten ulkonäköseikkoihin huomion kiinnittäminen jäänyt molemmilla jo taakse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymiö ei ollut passiivisaggressiivinen, se oli ihan avoimesti naurava hymiö :D Niin absurdi on tämä keskustelu ja jankutus. Viihdyttävää luettavaa ja viihdyttäviä kommentteja joita on hauska provosoida tökkimällä kepillä jäätä.
Pidät itseäsi aivan liian nokkelana jos pidät tuota provosoivana. Tekstisi on epätoivoisen katkeran kissanaisen ulosantia. Vaikka kuinka kädet täristen ja itkua niellen väität tätä viihdyttäväksi lukukokemukseksi, ei se siltä valitettavasti sinulle näytä sitä olevan. Seuraavaksi lähtee incel-syytökset uusintakierrokselle, ja sitten vakuutellaan siskoille kuinka kivaa on katsoa vierestä kun kavereilla on perheet ja itse kerätään jouluna kissan jätöksiä eikä unelmien miestä vaan löydy.
Meinasin just sanoa, että nyt on taas pojalla itkupotkuraivarit tulilla :D
Etkö tosiaan parempaan pysty? Olisin toivonut edes jotain nasevaa, mutta että nyt on jo takki tyhjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä tasojankkaajia. Jokainen ihminen saa asettaa tulevalle kumppanilleen juuri sellaisia toiveita tai vaatimuksia kuin itse haluaa. Suurinta osaa naisista ei haittaa tippaakaan pysyä sinkkuna, jos omasta mielestä kiinnostavaa miestä ei osu kohdalle.
Ylivoimaisesti suurin osa naisista harmittelee 35 ikävuoden jälkeen sinkkuuttaan ja perheettömyyttään.
Ylivoimaisesti suurin osa 35-vuotiaista naisista ei ole sinkkuja saatikka perheettömiä.
Noniin. Saitpas sanottua. Korjaan: Ylivoimaisesti suurin osa yli 35-vuotiaista perheettömistä sinkkunaisista surkuttelee sinkkuuttaan ja perheettömyyttään.
Tuskin, osa on sitä omasta tahdostaan. SINÄ sen sijaan surkuttelet sinkkuuttasi ja perheettömyyttäsi.
En ole surkutellut tässä keskustelussa yhtään mitään. Kunhan katson kuinka ikisinkut prinsessat vetävät raivareita kun joku kehtaa kertoa että kannattaa varautua tankkaamaan kissanhiekkaa.
Vain joku maga-laitaa liputtava ja internetin syvän päädyn alkulimaa kurlaava "ajattelija" voi kuvitella, että kissanhiekkakommentit on teräviä piikkejä. :D
Ihanaa, että JD Vance on tehnyt sinuun noin suuren älyllisen vaikutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vain joku maga-laitaa liputtava ja internetin syvän päädyn alkulimaa kurlaava "ajattelija" voi kuvitella, että kissanhiekkakommentit on teräviä piikkejä. :D
Hymiö, MAGA, ja name drop varapresidenttiehdokkaasta.
Nyt kyllä näytit minulle.
Vierailija kirjoitti:
Jeep! Nauroin ihan samaa. Tyyppi ei ole tainnut saada memoa, kukaan ei enää pidä loukkauksena kissan kanssa elämistä. Sehän on ison osan unelma.
Mulla on aivan uskomattoman upea mies, mutta jos pitäisi valita hänen ja mun kissojen välillä, en miettisi edes kahta sekuntia.
Mun mielestä naisten nimenomaan pitäisi satsata mätsiensä laatuun. Me tarvitaan Suomeen pitkien tuuheahiuksisten miesten lapsia! Varmiten näitä saataisiin pariutumalla Itä-Euroopassa vaikuttavien miesten kanssa. Miten sitten harmaalta tuntuva suomalainen nainen saisi käännettyä sikäläisten miesten päät? Vaihtamalla tyylin naisellisemmaksi. Jopa vankkarakenteinen saadaan äkkiä näyttämään tyköistuvan mekon sekä meikin ansiosta edustukselliselta. Google translate auttaa tarvittaessa kielen osalta. Ps. Torista saatte kaiken tarvittavan tai Tokmannilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ollut kyse siitä, mistä oletit.
Mistäs muka sitten?
OOt pöpi. Siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Idolien jäljittely ihan normaalia - itsekin tein sitä teininä. Älä kuitenkaan ala lempimään naisten sijaan sohvakalustoa, kuten JD Vance.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeep! Nauroin ihan samaa. Tyyppi ei ole tainnut saada memoa, kukaan ei enää pidä loukkauksena kissan kanssa elämistä. Sehän on ison osan unelma.
Mulla on aivan uskomattoman upea mies, mutta jos pitäisi valita hänen ja mun kissojen välillä, en miettisi edes kahta sekuntia.
Ei sitä kukaan loukkauksena tarkoitakaan. Kummasti vain ne kissojen kanssa elävät eniten ruikuttaa sinkkuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä tasojankkaajia. Jokainen ihminen saa asettaa tulevalle kumppanilleen juuri sellaisia toiveita tai vaatimuksia kuin itse haluaa. Suurinta osaa naisista ei haittaa tippaakaan pysyä sinkkuna, jos omasta mielestä kiinnostavaa miestä ei osu kohdalle.
Ylivoimaisesti suurin osa naisista harmittelee 35 ikävuoden jälkeen sinkkuuttaan ja perheettömyyttään.
Ylivoimaisesti suurin osa 35-vuotiaista naisista ei ole sinkkuja saatikka perheettömiä.
Noniin. Saitpas sanottua. Korjaan: Ylivoimaisesti suurin osa yli 35-vuotiaista perheettömistä sinkkunaisista surkuttelee sinkkuuttaan ja perheettömyyttään.
Paskat. Mies tämänkin kitinäketjun taas aloitti paremman tekemisen puutteessa. Urpo, joka ei ikinä pääse edes panemaan saati parisuhteeseen.
Mitä miesten aliarviointia taas. Siis hyvännäköinen mieskö ei kykene viehättymään muuta kuin hyvännäköisistä naisista, ovathan miehet toki miehiä ja vain pelkästään visuaalisten halujensa perässä. Millään muulla ei miehille ole koskaan mitään väliä. Itse elämää sen verran nähneenä tiedän, että suurin osa ihmisistä haluaa parisuhteeseen ihmisen kanssa joka on turvallinen, hänen seurassaan on kotoisa ja hyvä olla, hän on hauska ja hänen seurassaan voi olla oma itsensä hyvinä ja huonoina hetkinä. Tämä pätee kaikkiin sukupuoliin. Auta armias kun mies löytää tällaisen henkilön itseään lihavammasta naisesta niin eihän käy!!! Siis oikeasti ei miehet ole mitään viettiensä perässä juoksevia aivottomia otuksia - tai ainakaan iso osa ei ole. Miehet etsivät myös sitä ihmistä, jonka kanssa on henkisesti yhteistä ja hyvä olla. Siinä vaiheessa ulkonäkö ei ole kovin iso tekijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laimeaa, etten sano LAMEA, Pasi the Incel.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä naisten nimenomaan pitäisi satsata mätsiensä laatuun. Me tarvitaan Suomeen pitkien tuuheahiuksisten miesten lapsia! Varmiten näitä saataisiin pariutumalla Itä-Euroopassa vaikuttavien miesten kanssa. Miten sitten harmaalta tuntuva suomalainen nainen saisi käännettyä sikäläisten miesten päät? Vaihtamalla tyylin naisellisemmaksi. Jopa vankkarakenteinen saadaan äkkiä näyttämään tyköistuvan mekon sekä meikin ansiosta edustukselliselta. Google translate auttaa tarvittaessa kielen osalta. Ps. Torista saatte kaiken tarvittavan tai Tokmannilta.
Ei mun ainakaan tarvinnut tehdä yhtään mitään saadakseni oma komea, tuuheatukkainen ja pitkä itäeurooppalainen mies. Mekko ja meikit ovat käytössä korkeintaan kerran kuussa ja muuten mennään ihan taviksena.
Valitettavasti suomalaiselle geenipoolille tuosta komistuksesta ei ole mitään iloa, koska lapsia emme hanki. Tai ehkä voidaan jo tässä iässä alkaa puhua, että jätimme hankkimatta.
Jos ovat onnellsia niin hienoa. Yleensä miehet haluavat tasoisensa naisen myös ulkonäön suhteen, en itsekään haluaisi naida tasoani alempaa. En henkisessä enkä fyysisessä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kukaan loukkauksena tarkoitakaan. Kummasti vain ne kissojen kanssa elävät eniten ruikuttaa sinkkuuttaan.
Ei täällä taaskaan ruikuta kukaan muu kuin sinä.
Jos tavisnainen voi halutessaan paneskella suosittujen miesten kanssa sinkkuna ollessaan, niin miksi hän ei tekisi niin?
Tavismieskin haluaisi varmasti paneskella suosittujen naisten kanssa, mutta se ei ole tavisnaisen vika, jos tavismies jääkin ilman.
En ihmettele yhtään mitä näkevät toisissaan. Onnea ja pitkää yhteiseloa pariskunnalle.