Yle on näköjään antanut potkut Lloyd Libisolle
Libiso kertoi totuuden Ylen DEIstä, eli siitä, että Yle pakottaa työntekijät osallistumaan monimuotoisuus koulutukseen. Ylellä ollaan aiemmin kielletty tuo pakotus, on valehdeltu julkisuuteen että se olisi ollut vapaaehtoista. Nyt kun Libiso kertoi totuuden, häntä on estetty käyttämästä työpaikkansa sähköpostia. Libiso kertoi tästä Instagramissa.
Näyttää että totuuden kertominen Ylestä tuo Libisolle potkut.
Kommentit (1623)
Hämäläisyydet puheessa (esim. tyä) lienevät merkittävä syy potkuihin tai vastaaviin?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pitänyt monimuotoisuuskoulutuksia jo kymmenen vuotta sitten kunnille. Silloin ei ollut mitään persuöyhötyksiä. Kaikki olivat mielellään mukana. Persuille lienee aivan tuntematonta, mutta Sukkola kyllä on vaan demagogin keppihevosekseen Yleä vastaan ottanut nämä. Ja lampaat perässä öyhöttää ja trollaa palstalla. Erikoista. Säälin teitä, Ukkolaa pidän törkeänä paskanpuhujana.
Ymmärrän sinua. Tämän kohun jälkeen sinun koulutusmarkkinat tippuvat murto-osaan. Kyllähän se harmittaa. Monimuotoisuuskouluttajaksi kirjoituksesi sisältö on karmeaa. Et oikein vaikuta henkilölle joka kouluttaa ihmisiä ottamaan toiset yksilöinä huomioon.
Vierailija kirjoitti:
On se kyllä läppä, että joku valkonen nainen violettitukassa öyhöttää Lloydille, että tummaihoista ei saa sanoa tummaihoiseksi...
Oon tätä samaa kuullut transporukasta, että miksi eivät tue näitä nykyfeministejä, kun siellä on aina joku joka ei kuulu kyseiseen porukkaan, mutta tietää heidän asioistaan paremmin kuin he itse.
Se paremmin tietävä on heistä se koulutettu ideologi, politrukki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pitänyt monimuotoisuuskoulutuksia jo kymmenen vuotta sitten kunnille. Silloin ei ollut mitään persuöyhötyksiä. Kaikki olivat mielellään mukana. Persuille lienee aivan tuntematonta, mutta Sukkola kyllä on vaan demagogin keppihevosekseen Yleä vastaan ottanut nämä. Ja lampaat perässä öyhöttää ja trollaa palstalla. Erikoista. Säälin teitä, Ukkolaa pidän törkeänä paskanpuhujana.
Ymmärrän sinua. Tämän kohun jälkeen sinun koulutusmarkkinat tippuvat murto-osaan. Kyllähän se harmittaa. Monimuotoisuuskouluttajaksi kirjoituksesi sisältö on karmeaa. Et oikein vaikuta henkilölle joka kouluttaa ihmisiä ottamaan toiset yksilöinä huomioon.
Koska maksat vuokrasi? Oletko varma ettet saa ketään perään karhuamaan vuokraa?
Vierailija kirjoitti:
Monimuotoisuuskoulutukset ovat paskapuhetta, intersektionalisuus on paskapuhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoliitto on koko ajan populistisesti hyökännyt YLEstä säästämistä vastaan. Esim. kun käydään täysin järkevää keskustelua, että esimiehiä pitäisi vähentää kun heitä on aivan liikaa. Li Andersson huusi heti: "Haluatteko oikeasti lopettaa Pikku Kakkosen!" Juuri siitähän olikin kysymys......
No jos Ylen budjettia uhataan vähentää, niin ensimmäisenä tosiaan säästetään Pikku Kakkosesta, suomenkielisistä uutisista, tiededokkareista ym. ja viimeisenä johtoportaan ökypalkoista ja heidän lastensa yrityksiltä ostetuista hölynpölykoulutuksista. Perustason uhriutumistaktiikka ja pitäähän kansan huomata, että ollaan saatu vähemmän rahaa tuhlattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoliitto on koko ajan populistisesti hyökännyt YLEstä säästämistä vastaan. Esim. kun käydään täysin järkevää keskustelua, että esimiehiä pitäisi vähentää kun heitä on aivan liikaa. Li Andersson huusi heti: "Haluatteko oikeasti lopettaa Pikku Kakkosen!" Juuri siitähän olikin kysymys......
No jos Ylen budjettia uhataan vähentää, niin ensimmäisenä tosiaan säästetään Pikku Kakkosesta, suomenkielisistä uutisista, tiededokkareista ym. ja viimeisenä johtoportaan ökypalkoista ja heidän lastensa yrityksiltä ostetuista hölynpölykoulutuksista. Perustason uhriutumistaktiikka ja pitäähän kansan huomata, että ollaan saatu vähemmän rahaa tuhlattavaksi.
Eiköhän nykyinen hallitus ymmärrä nuo temput. Tämän takia kirjoitetaan tarkemmin auki mitä Ylen pitää tuottaa ja mistä luovutaan. Toivottavasti pistävät Ylen johtoon jonkun sika saneeraajan, joka heittää kaiken hötön pois, mutta säästää pidetyt palvelut.
Ex-yleläinen Sarkkinen Puopolon haastattelussa:
"Nimenomaan just kiellettiin puhumasta tietyistä aiheista, mutta jos me oltais haluttu puhua aiheista mikä tukee vaikka vihervasemmistolaista ajattelua, niin en joutunut kertaakaan tilanteeseen missä tällainen aihe olisi torpattu"
"Meillähän oli siellä, jos käy kuuntelee niitä meijän vanhoja jaksoja, siel aikasempaa podcastia, niin siel on ihan siis tällaista juoksevaa vitsiä että "meillä on YLE-siru päässä, et jos me sanotaan jotain väärää, se räjähtää" -- ja nauretaan sille.
Et kyllähän tää on toimituksen sisällä ihan tunnettu vitsi, juokseva vitsi, tunnettu juttu, et kylhän siellä se journalismi taittuu vähän johonkin suuntaan..."
Vierailija kirjoitti:
"Nimenomaan just kiellettiin puhumasta tietyistä aiheista, mutta jos me oltais haluttu puhua aiheista mikä tukee vaikka vihervasemmistolaista ajattelua, niin en joutunut kertaakaan tilanteeseen missä tällainen aihe olisi torpattu"
"Meillähän oli siellä, jos käy kuuntelee niitä meijän vanhoja jaksoja, siel aikasempaa podcastia, niin siel on ihan siis tällaista juoksevaa vitsiä että "meillä on YLE-siru päässä, et jos me sanotaan jotain väärää, se räjähtää" -- ja nauretaan sille.
Et kyllähän tää on toimituksen sisällä ihan tunnettu vitsi, juokseva vitsi, tunnettu juttu, et kylhän siellä se journalismi taittuu vähän johonkin suuntaan..."
Sarkkinen siis seuraava YLen pomojen maalitettava... tuleekohan vielä muita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska maksat vuokrasi? Oletko varma ettet saa ketään perään karhuamaan vuokraa?
Mukavaa kun olet huolissasi vuokrastani. Iloksesi voin ilmoittaa että joudun maksamaan ainoastaan vastiketta joka on pieni osa nettopalkastani. Eli turhaa huolehdit.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Me sanotaan työnantajaa työpaikalla keskenämme varttinaziksi. Sekään ei todellisuudessa kerro paljoa meidän pomosta, ihan niin kuin oikeesti.
YLE on nykyään Kokoomuksen äänitorvi.
Vierailija kirjoitti:
Freelancerille voi sanoa, että hommat ovat tässä. Ei voi varsinaisesti erottaa. Ja ei tuo mitään hirveän tärkeää työtä edes tehnyt.
Erikoista. Sitten annetaan niiden kahden tumm.ahipiä.isen solkottaa 8 minuuttia -ohjelmassa. Ei saa mitään selvää puheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, olin ammattikorkeakoulussa töissä niitä tekemässä. Kunnanjohtajatkin tykkäsivät. Nyt teen jo muita koulutuksia, kun täällä nuo on tosiaan pidetty jo aikoja sitten. Ihan työelämän kehittämistä olivat.
Tää ketju voi olla journalisteille opiksi koulutuksessa nimeltä Kuinka öyhöt tekevät somessa kärpäsestä härkäsen ja muurahaiskeosta Mount Everestin.
Vierailija kirjoitti:
Kaunko Ylestäkin on puhuttu, sen toimista, eräät ei vaan millään usko, pitää olla todisteita, nyt niitä taas tuli, joko eräät alkaa uskoa?
Samoin ollut muitakin asioita joista puhuttu vuosikausia mutta eräät vaan vänkää vastaan vaikka todisteita tippuu vähän väliä.
Onhan se veemäistä myöntää olleensa vuosia väärässä.
Kyllä ne uskoo ja tietää. Ne vaan kannattaa itse sitä woke-ideologiaa. Jokainen mun tuntema yleä kehuva ihminen on itse laitavasemmistolainen wokeisti, jotka ei näe propagandassa mitään tuomittavaa tai ihmeellistä. Ne ei halua omaa äänentorveansa kumoon. Tottakai se on kivaa kun on verorahoin rahoitettu äänitorvi omalle marginaali-ideologialle.
Vierailija kirjoitti:
Mykkäelokuvien näyttelijän Harold Lloydin tiedän, tämä Lloyd Libiso on tuntematon suuruus. Ensi kerran näen nimensä!
No voi harmi, ettet ollut kuullut. Pystytkö nimeämään muitakaan Radio YleX:n juontajia? Tuskin. Jos et kuuntele kyseistä kanavaa, niin kukaan ei oletakaan sinun tietäväsi. Se kuitenkaan ei muuta sitä, että he ovat töissä ylellä ja yle tuputtaa heille valtion rahoista vihervassaripropagandaa pakollisten koulutuksien muodossa, samaan aikaan, kun ylen pitäisi olla puolueton. Tästä aiheesta on ollut huhuja, mutta suoraa sisäpiiritietoa ei ole kukaan sanonut ja ylen pomot ovat sen kaiken kiistäneet. Tämä sinun nimeämä "tuntematon suuruus" toi vain tämän asian julkisuuteen suoraan ylen palkkalistoilta, että nämä kaikki koulutukset ovat totta. Hän ei yritä olla mikään "suuruus" hän on vain töissä kanavalla, jota sinä et kuuntele, joten kommenttisi oli täysin turha, mutta toivottavasti tämä nyt hieman selvensi.
Palstan moderaattoreiden agendan huomaa myös hyvin. Täältä lähtee poistoon asiallisia monen kappaleen viestejä, kun taas yhden rivin persu/kommari -örvellykset saavat jäädä niille sijoilleen.
Kuulostaa siltä että yle x:stä voi aloittaa säästötoimet, kun siellä on noita dei-rekryjä tehty.
On se kyllä läppä, että joku valkonen nainen violettitukassa öyhöttää Lloydille, että tummaihoista ei saa sanoa tummaihoiseksi...
Oon tätä samaa kuullut transporukasta, että miksi eivät tue näitä nykyfeministejä, kun siellä on aina joku joka ei kuulu kyseiseen porukkaan, mutta tietää heidän asioistaan paremmin kuin he itse.