Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yle on näköjään antanut potkut Lloyd Libisolle

Vierailija
31.07.2024 |

Libiso kertoi totuuden Ylen DEIstä, eli siitä, että Yle pakottaa työntekijät osallistumaan monimuotoisuus koulutukseen. Ylellä ollaan aiemmin kielletty tuo pakotus, on valehdeltu julkisuuteen että se olisi ollut vapaaehtoista. Nyt kun Libiso kertoi totuuden, häntä on estetty käyttämästä työpaikkansa sähköpostia. Libiso kertoi tästä Instagramissa. 

Näyttää että totuuden kertominen Ylestä tuo Libisolle potkut.

Kommentit (1623)

Vierailija
1621/1623 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa aika rasittavalta tyypiltä tuo Libisokin, joten en ihmettele, jos potkut tuli. Olisiko äitinsä jossain Ylen töissä, ja siksi saanut työn alunperinkin. Monimuotoisuuden vuoksi oma lapsi töihin ilman CV:tä. Kuulostaisi aika Ylevältä just tuollainen kuvio. Voihan se kenialainen isäkin olla ollut se, kenen sukulainen on valittu. Piiri pieni pyörii kuitenkin, vaikka yksi pyörä putosi pelistä pois.

Lopeta nyt jo tuo naurettava kampanjasi Libisoa vastaan. Sä todistat itse asiassa näillä lapsellisilla viesteilläsi, että Libiso OLI oikeassa kaikessa mitä hän sanoi Ylestä, ja että yleläisillä on paniikki päällä.

Vierailija
1622/1623 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka uskoo Lloyd Libisoa luettuaan tämän

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010621675.html

Mä uskon Libisoa. Mitä tuosta jutusta edes kävi ilmi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1623/1623 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka uskoo Lloyd Libisoa luettuaan tämän

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010621675.html

Mä uskon Libisoa. Mitä tuosta jutusta edes kävi ilmi? 

Luin tätä vanhaa ketjua ja katsoin myös oheisen linkin. Pyörätuolin käyttäjänä en käsitä, mikä tuossa koulutuksessa oli vammaisten osalta pointti. Jos Yle haastattelisi minua, niin olisin kiinnostunut siitä, mihin voin pysäköidä autoni, jotta pääsen sisälle. Olisin myös kiinnostunut siitä, missä on esteetön sisäänkäynti, saanko ovet auki, ja missä on invavessa.

Toiseksi, tuollainen semantiikka on ihan turhaa. Jouduin pyörätuoliin, mikä on ilmaus, jota DEI:n mukaan ei saisi käyttää. Paljon mieluummin olisin juoksennellut terveillä jaloilla, kuten aikaisemminkin.

Minusta terveiden wokettajien ei kannattaisi laatia sisältöjä vammaisia käsittelevään DEI-koulutukseen, vaan kannattaisi kysyä vammaisilta itseltään, mikä on tärkeää. Kouluttajilla ja koulutettavilla on varmaan hyvä mieli, kun opitaan tuollaista hymistelyä, ja varsinaisille ongelmille ei tehdä yhtään mitään.