Yle on näköjään antanut potkut Lloyd Libisolle
Libiso kertoi totuuden Ylen DEIstä, eli siitä, että Yle pakottaa työntekijät osallistumaan monimuotoisuus koulutukseen. Ylellä ollaan aiemmin kielletty tuo pakotus, on valehdeltu julkisuuteen että se olisi ollut vapaaehtoista. Nyt kun Libiso kertoi totuuden, häntä on estetty käyttämästä työpaikkansa sähköpostia. Libiso kertoi tästä Instagramissa.
Näyttää että totuuden kertominen Ylestä tuo Libisolle potkut.
Kommentit (1623)
Fake news! Libiso on irtisanoutunut Yleltä lokakuussa 2023. Yle ei ole voinut antaa potkuja jollekin, joka ei ole heillä töissä.
Tosiaankin tämä kaikki hihhulointi on lähtöisin USA:sta. Suomi laahaa tässäkin pelkästään perässä, kuten aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju voi olla journalisteille opiksi koulutuksessa nimeltä Kuinka öyhöt tekevät somessa kärpäsestä härkäsen ja muurahaiskeosta Mount Everestin.
Jos tämä olisi toisinpäin ja uhri vielä etnistä vähemmistöä, niin tiedostava vasuristo räjäyttäisi internetin. Teidän damage control ei oikein toimi😃
Minulle riitti yksi silmäys kertomaan, että kyseessä oleva henkilö kuuluu Suomessa etniseen vähemmistöön. Mitäpä juttuja sinä olet vauvapalstan lisäksi lukenut?
Toivottavasti hän vie asian oikeusteitse loppuun asti ja kansainväliseen julkisuuteen. Hän oli hyvin rohkea ja luotti oikeusvaltioon tullessaan puhumaan julkisuuteen asiasta. No, töitä kyllä hänelle löytyy ylen ulkopuoleltakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo salaliittoidea, että yliopistot on liberaaliuden ja vasemmistolaisuuden hautomo, on USA:n äärioikeistolta peräisin.
Tietyillä alueilla eivät uskalla edes lähteä yliopistoon, etteivät leimautuisi Trumpin vastustajiksi.
Trump sanoi rakastavansa kouluttamattomia. Niitä kun on helpompi huijata ja hallita.
Näkeehän sen persuistakin. Vain 5 prosentilla niistä on korkeampi koulutus, ja persut uskoo mitä vain.
Aina kun yliopistojen oppilaita ja/tai opettajia pollataan, valtaosa heistä on vasemmistolaisia ja liberaaleja. Faktoista on vähän heikko kiistellä.
Faktaa on se, että yliopistoihin menee Suomessa yleensä kokoomuslaisten ja Suomen ruotsalaisen kansanpuolueen äänestäjien lapset.
"Tutkimuksen mukaan työläistaustaiset opiskelijat ovat vähemmistön asemassa jokaisella opintoalalla. Ero on suurin kauppatieteissä ja taidealalla sekä lääketieteellisellä ja teknistieteellisillä aloilla. Työläistaustaisia opiskelijoita opiskelee erityisesti humanistisella, kasvatustieteellisellä sekä terveystieteiden alalla."
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti hän vie asian oikeusteitse loppuun asti ja kansainväliseen julkisuuteen. Hän oli hyvin rohkea ja luotti oikeusvaltioon tullessaan puhumaan julkisuuteen asiasta. No, töitä kyllä hänelle löytyy ylen ulkopuoleltakin.
Minä uskon, että muualla maailmassa tullaan olemaan aivan pähkinöinä kun kuullaan ylen henkilöstökoulutuksista ja jaetuista kulkunauhoista. Tuleepa välillä muuta puhuttavaa kuin sotajutut, mellakat ja vaalit.
😂😂😂
Ilman että olen lukenut tämän ketjun kymmeniä sivuja tulin kertomaan, että missä tahansa työpaikassa on lojaliteettivelvollisuus. Hauku työnantajaa julkisesti ja jaa ehkä luottamuksellista sisältöä, se on vähintään varoituksen paikka, jopa vakavampaakin voi seurata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju voi olla journalisteille opiksi koulutuksessa nimeltä Kuinka öyhöt tekevät somessa kärpäsestä härkäsen ja muurahaiskeosta Mount Everestin.
Jos tämä olisi toisinpäin ja uhri vielä etnistä vähemmistöä, niin tiedostava vasuristo räjäyttäisi internetin. Teidän damage control ei oikein toimi😃
Minulle riitti yksi silmäys kertomaan, että kyseessä oleva henkilö kuuluu Suomessa etniseen vähemmistöön. Mitäpä juttuja sinä olet vauvapalstan lisäksi lukenut?
Hienoa, tartuit sanamuotoon. Ehkä kuitenkin vasemmistoälykkönä ymmärsit sanoman vai väännänkö rautalangasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Mutta ne tekeekin sitä työkseen, ja trollit luulee, että kun tarpeeksi kauan öyhöttää, niin se viesti muuttuu oikeaksi tiedoksi.
Niiden ikäväksi tämä ei ole USA. Täällä ihmiset ottaa itse selvää asioista eri lähteistä, eivätkä istu tietokoneen edessä kuin linnunpoikaset suu auki, kun trolli syöttää mielipiteitä.
Ei olla USA, mutta vasemmisto on kopioinut agendansa suoraan s
Mitä nyt sekoilet, kommunismi on tuotu NL:sta ja Kiinasta. Katso vaikka Yle Areenasta historiaa ja etenkin aatehistoriaa.
Vierailija kirjoitti:
Tää on varmaan yks kesän pimeimmistä keskusteluista 🤡
Kun firma ei saa Yleltä toimeksiantoja, niin sitten ollaan käräjillä. Kas kun ei Euroopan ihmisoikeustuomioistuimessa 😂
Vierailija kirjoitti:
https://images.cdn.yle.fi/image/upload/f_auto,fl_progressive/q_88/w_192…
Ylex:n ja Libison esihenkilö. Hän määrää mitä saa sanoa 👍
tanacca
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pitänyt monimuotoisuuskoulutuksia jo kymmenen vuotta sitten kunnille. Silloin ei ollut mitään persuöyhötyksiä. Kaikki olivat mielellään mukana. Persuille lienee aivan tuntematonta, mutta Sukkola kyllä on vaan demagogin keppihevosekseen Yleä vastaan ottanut nämä. Ja lampaat perässä öyhöttää ja trollaa palstalla. Erikoista. Säälin teitä, Ukkolaa pidän törkeänä paskanpuhujana.
Työnnäpä paskasi monimuotoiseen vittuusi
Et mahdu sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pitänyt monimuotoisuuskoulutuksia jo kymmenen vuotta sitten kunnille. Silloin ei ollut mitään persuöyhötyksiä. Kaikki olivat mielellään mukana. Persuille lienee aivan tuntematonta, mutta Sukkola kyllä on vaan demagogin keppihevosekseen Yleä vastaan ottanut nämä. Ja lampaat perässä öyhöttää ja trollaa palstalla. Erikoista. Säälin teitä, Ukkolaa pidän törkeänä paskanpuhujana.
Siinä taas persu esittelee monimuotoisia aivojaan. Vaikuttaa ihan voimaantuneelta persulta, taitaa olla ihan woke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei oo tehty sukupuolenkorjausleikkausta. Älä siis suotta riehaannu.
Kyllä nyt wokepersua harmittaa, kun joku on kouluttanut monimuotoisuutta jo aikoja sitten. Menit sukkolan halpaan. Nolottais muakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo salaliittoidea, että yliopistot on liberaaliuden ja vasemmistolaisuuden hautomo, on USA:n äärioikeistolta peräisin.
Tietyillä alueilla eivät uskalla edes lähteä yliopistoon, etteivät leimautuisi Trumpin vastustajiksi.
Trump sanoi rakastavansa kouluttamattomia. Niitä kun on helpompi huijata ja hallita.
Näkeehän sen persuistakin. Vain 5 prosentilla niistä on korkeampi koulutus, ja persut uskoo mitä vain.
Aina kun yliopistojen oppilaita ja/tai opettajia pollataan, valtaosa heistä on vasemmistolaisia ja liberaaleja. Faktoista on vähän heikko kiistellä.
Faktaa on se, että yliopistoihin menee Suomessa yleensä kokoomuslaisten ja Suomen ruotsalaisen kansanpuolueen äänestäjien lapset.
"Tutkimuksen mukaan työläistaustaiset opisk
Niin, koska nuoret kuuluvat automaattisesti samaan puolueeseen kuin vanhempansa? Aika heikko yritys siirtää maalitolppia vetoamalla sukutaustaan.
Nuorethan eivät koskaan kapinoi vanhempiaan vastaan, eivätkä nuoret tunnetusti ole enemmän vasempaan kallellaan, kuin vanhemmat ihmiset...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aalto yliopistokin ollut kommunismia ja marxismia siis parisenkymmentä vuotta. Ja Hanken. Just. Näin nämä koetaan.
Kaikkihan on kommunismia. Tissit on kommunismia. Naiset on kommunismia. Aktivismi on kommunismia. Ihmisoikeudet on kommunismia. Uutiset on kommunismia. Ympäristö on kommunismia. Pyörä on kommunismia. Sekstailu on kommunismia. Trikoot on kommunismia. Palvelut on kommunismia. Perustuslaki on kommunismia. Opiskelu on kommunismia. Julkinen sektori on kommunismia. Vertaisryhmät on kommunismia. Kaikki on kommunismia.
https://www.historicalmaterialism.org/article_tag/marxist-feminism/
Feminismi nyt ainakin on kommunismia, ihan kommunistien mielestä. Uskokaamme siis heitä.
No minä olen kokoomusta äänestävä feministi enkä tunne yhtään kommunistia vaikka feministejä tunnen paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aalto yliopistokin ollut kommunismia ja marxismia siis parisenkymmentä vuotta. Ja Hanken. Just. Näin nämä koetaan.
Kaikkihan on kommunismia. Tissit on kommunismia. Naiset on kommunismia. Aktivismi on kommunismia. Ihmisoikeudet on kommunismia. Uutiset on kommunismia. Ympäristö on kommunismia. Pyörä on kommunismia. Sekstailu on kommunismia. Trikoot on kommunismia. Palvelut on kommunismia. Perustuslaki on kommunismia. Opiskelu on kommunismia. Julkinen sektori on kommunismia. Vertaisryhmät on kommunismia. Kaikki on kommunismia.
https://www.historicalmaterialism.org/article_tag/marxist-feminism/
Feminismi nyt ainakin on kommunismia, ihan kommunistien mielestä. Uskokaamme siis heitä.
Tässä on vain se ongelma, että kommunismia on enää Pohjois-Koreassa.
Kaikki muut on kommunisteja paitsi persut, Orban ja Puuttinin klaani.