Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keksin tänään uuden ruokalajin =)

Vierailija
14.05.2024 |

Värjäsin porkkanat punajuurella, grillasin ne ja nyt ne näyttävät herkullisilta verta tihkuvilta makkaroilta =) nyt herkuttelen ja kuvittelen syöväni lihaa! <3 <3

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuu varmaan silti värjätyltä porkkanalta? Minä tein big macin. Halkaisin sämpylän kahtia ja kuvittelen, että siinä olisi jotain välissä.

Vierailija
2/10 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa kaljaa ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon lonkkua ja selaan palstaa.

Vierailija
4/10 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maistuu varmaan silti värjätyltä porkkanalta? Minä tein big macin. Halkaisin sämpylän kahtia ja kuvittelen, että siinä olisi jotain välissä.

Miksi et laittanut punajuurta siihen väliin? Vähän ketsuppia ja salaatinlehtiä? 

Vierailija
5/10 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin keksin uuden ruokalajin, keräsin pihalta voikukanlehtiä ja paistoin pannulla sipulin kanssa. Maistui yllättävän hyvältä.

Vierailija
6/10 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä tuossa on? Jos se liha on niin pahaa ja oksettavaa niin miksi haluatte kaiken näyttävän lihalta?

Minusta oksennus maistuu pahalta niin pitäisikö minun nyt sitten tehdä keittoa joka näyttää oksennukselta? En ymmärrä teidän ajatuksen juoksuanne yhtään.

Vierailija
7/10 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vtutti, niin laitoin karvahatun oven väliin ja käytin sitä. Näytti ihan samalle..

Vierailija
8/10 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua vtutti, niin laitoin karvahatun oven väliin ja käytin sitä. Näytti ihan samalle..

Miksi et sivellyt sitä tonnikalaliemellä niin olisi tuoksunut ja maistunutkin samalle?

Vierailija
9/10 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä tuossa on? Jos se liha on niin pahaa ja oksettavaa niin miksi haluatte kaiken näyttävän lihalta?

Minusta oksennus maistuu pahalta niin pitäisikö minun nyt sitten tehdä keittoa joka näyttää oksennukselta? En ymmärrä teidän ajatuksen juoksuanne yhtään.

Tuo aloitus nyt on provo, mutta eihän useimmat ole vegaaneja tai kasvissyöjiä koska liha jotenkin oksettaisi tai olisi pahaa. Moni jopa rakastaisi lihan makua, mutta ei eettisistä tai ympäristösyistä sitä syö. Silloin on ihan ymmärrettävää, että on joskus ikävä niitä ruokia joita on tottunut lihansyöjänä syömään, ja "korvikkeilla" voi saada välillä kaivattua lohturuokaa aikaan.

Vierailija
10/10 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se liharuoka pitää sitten maustaa vegaanisten kasvisten makuiseksi? Eikö suola riitä lihalle? Lihan maku aina peitetään vegaanisella sipulilla, valkosipulilla, tomaatilla, curryllä, pippurilla ja korianterilla? En ymmmärrä teidän ajatuksenjuoksuanne yhtään.