Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun miehet hakevat "kunnollista" naista deittiäpistä, he oikeasti tarkoittavat tätä

Vierailija
30.07.2024 |

Naisen pitää olla hoikka, muodokas, kasvoiltaan naisellinen, pitkähiuksinen, urheilullinen, sekä kohtelias ja päihteetön.

Eli "tuiki tavallinen mahakas perusmies" etsii toisen sukupuolen 1% parhaimmistoon kuuluvaa naista.

Hänelle ei kelpaa tuollainen nainen jos tämä onkin esim. keholtaan pötkylä, lyhythiuksinen ja kasvoiltaan rujompi.

"Kunnollisuus" siis sitoutuu siihen, että naisen pitää kaikkien noiden ominaisuuksien lisäksi näyttää mallilta.

Ja samat miehet valittavat siitä kun rumat naiset hakevat pitkää, komeakasvoista, hyväkroppaista miellyttävästi käyttäytyvää miestä ja sanovat näitä naisia "harhaisiksi" kun eivät tyydy omaan tasoonsa.

Kommentit (192)

Vierailija
1/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se onkin harhaista. Pitkä ja komeakasvoinen miellyttävästi käyttäytyvä mies voi ehkä panna rumempaa naista mutta ei siitä mitään parisuhdetta tule.

Vierailija
2/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että tämä johtuu erilaisista egoharhoista jotka vahvistuvat nuoruuden aikana. Jokainen "perustalliainen" ajattelee teininä tai nuorena että hän seurustelee sen makuuhuoneen seinällä olleessa julisteessa näyttävän naisen kanssa.

Todellisuus iskee armottomasti päin kasvoja viimeistään siinä lukiovuosina tai parikymppisenä kun ymmärretään että ihan murto-osalla miehistä on pääsy tuollaisiin naisiin, josta seuraa rankka katkeroituminen. Seuraa olisi näillekin miehille saatavilla omantasoisista naisista mutta se ei monille kelpaa vaan aletaan haukkumaan naisia kollektiivisesti pilalla oleviksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se onkin harhaista. Pitkä ja komeakasvoinen miellyttävästi käyttäytyvä mies voi ehkä panna rumempaa naista mutta ei siitä mitään parisuhdetta tule.

Ei kaikki edes halua parisuhdetta. Mielummin seksiä miellyttävännäköisen ja oloisen miehen kanssa kuin parisuhteessa jonkun kanssa joka vihaa olemassaoloasi.

Muutenkaan 2024 ei ole mikään pakko elää parisuhteessa.

Vierailija
4/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli rehellinen avautuminen.  Kuulun tuohon 1%. Nuo miehet eivät kiinnosta minua lainkaan.

Kenenkään leikkikaluksi en ala. 

Jos jotain vaatii toiselta, niin pitää itse kyetä samaan. 

Vierailija
5/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän suomalainen nainenkin etsii tavallista miestä eli 185+ cm pitkä, urheilullinen, hyvät hampaat ja komeat kasvot, korkeakoulututkinto, palkka 5000+/kk jne. 

Molemmat sukupuolet haaveilevat siitä 1%.

Vierailija
6/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle miehelle naisen ulkonäkö on statusasia. Se herättää suoranaista raivoa miehessä jos tämä tiedostaa että hänelle saatavilla olevat naiset ovat sellaisia, ettei niitä koskaan missään Playboyn tai Voguen kannessa voisi nähdä, vaan pikemminkin Doven monimuotoisuus-saippuamainoksessa.

Se taas kertoo enemmän näiden miesten epävarmuuksista ja ahdistuksesta kuin naisista.

Perinteisenä naisena nähdään vain kaunis nainen. Muita naisia ei edes nähdä naisina näiden trad-miesten toimesta. Valtaosa trad-miehistä ei kuitenkaan voi saada kaunista naista. Katkeroituminen alkaa.

Vierailija
7/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisen pitää olla hoikka, muodokas, kasvoiltaan naisellinen, pitkähiuksinen, urheilullinen, sekä kohtelias ja päihteetön."

Oho, mä kai sitten "menestyisin" Tinderissä. Olisin ajatellut että päihteettömyys on suuri miinus.

Vierailija
8/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulla tuollainen ja olen ns. kauniinruma.

Vierailija
9/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi ihan vapaasti haluta mitä tahansa. Voi myös vapaasti valittaa jos ei saa haluamaansa. Miksi se ketään häiritsee? Ei liene hyväksi kummallekaan suhteen osapuolelle, jos toinen on on suhteessa siksi, että tyytyi huonoon kun ei haluamaansa saanut.

Vierailija
10/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia tällä palstalla on monet kerrat sanottu, että miehen tulee panostaa kaikkensa ulkonäölliseen kehittymiseen. Naisten deittivinkit ovat surkeita, koska ne eivät ota huomioon, että miehet haluavat kauniin naisen.

Vierailija
11/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin. harhamaailmassa eläville miehille tavallinen nainen on joku nuori megan fox ilman meikkejä, ja tavallisen näköiset naiset ovat jotain 'wokettavia feministejä' joita ei edes nähdä naisina.

jos eivät saa sitä mallinaista siitä huolimatta että ovat itse kaljuuntuneita, rumanaamaisia örkkejä huonolla keholla varustettuna, niin alkaa valitus siitä miten nykynaiset ovat pilalla.

Jos itse osaat luetella nuo tarkasti ruman miehen kriteeriksi, niin ethän vain itse hyväksy tuollaista miestä kumppaniksesi? Onhan sinun kumppanillasi tummat hiukset ja täydellinen hiusraja?

Vierailija
12/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla yksin kuin katsella epämiellyttävää rumilusta.

Vierailija
13/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL :D

Vierailija
14/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nah.

Omissa piireissä viehättävintä ehkä halutaan eniten, mutta myös häiritään ja kiusataan  eniten (enkä puhu itsestäni, vaan tietämästäni kaverista). Onnellisimmat suhteet on taviksilla. 

Vierailija
15/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että nainen  on tavallinen, suht.koht. fiksu, työssäkäyvä, normaalin näköinen, elämän iloinen ihminen.

Ja vapas.

Tavalliset miehet etsii tavallista naista. Ei mitään ihme olentoa.

Tälläisiä tavallisia perheitä Suomi on täynnä.  Niitä jotka pyörittää Suomen yhteiskuntaa joka ikinen päivä erilaisissa duuneissa.  Ja joita ilman tämä yhtesikunta ei toimisi.

Akateemiset, ja erikoishörhöt ja sun muut tyypit, etsivät erikoistyyppejä, niitä joita ei todellisuudessa ole edes olemassa.

Melkonen joukko Tinderissä on myös avio / avoliitossa olevia  puolisoaan pettäviä miehiä.

Vain seksiä hakemassa.

Vierailija
16/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensin oma tausta, eli en ole perunamies. Treenaan 5x viikossa salilla, olen fitissä kunnossa kaikin puolin. Sosiaalinen, hyväpalkkaisessa työssä ja vähintäänkin perusfiksu jätkä. Voisin varmaan sanoa olevani siellä top -jotain listoilla monien speksien perusteella. Mutta kun mä haen kunnollista naista, niin en tarkoita kyllä sillä mitään ulkoisia ominaisuuksia. Toki kriteerejä on, en kiellä, mutta se "kunnollinen" ei tarkoita mitään ulkoista. Se miten itse tuon termin miellän, niin se tarkoittaa ettei nainen saa olla reppana. Pitää olla jonkunlainen vakityö, kyky jonkinlaiseen järkevään rahankäyttöön, psyykkeeltään perusterve ja älykkyydeltään sellainen joka osaa sijoittaa vaikka Shanghain kartalle katsomatta Googlesta. Sellainen nainen joka ei elä pelkästään nuudeleilla ja joka tietää missä järjestyksessä aterimia aletaan käyttää ruokapöydässä. Sellainen nainen jolla on mielipiteitä ja ne on aidosti myös perusteltuja. Sitä ainakin mulle tarkoittaa "kunnollinen nainen".

Vierailija
17/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän suomalainen nainenkin etsii tavallista miestä eli 185+ cm pitkä, urheilullinen, hyvät hampaat ja komeat kasvot, korkeakoulututkinto, palkka 5000+/kk jne. 

Kadulla kun katselee niin kyllä monessa pariskunnassa se nainen on huomattavasti huolitellumman näköinen kuin mies. Oikein välillä ihmetyttää että miten voikin olla niin suuria eroja. Tietysti se, että naiset keskimäärin ovat paljon korkeampitasoisia kuin miehet, tarkoittaa sitä että osa pareista väkisinkin on epäsuhtaisia.

Vierailija
18/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kadulla kun katselee niin kyllä monessa pariskunnassa se nainen on huomattavasti huolitellumman näköinen kuin mies. Oikein välillä ihmetyttää että miten voikin olla niin suuria eroja. Tietysti se, että naiset keskimäärin ovat paljon korkeampitasoisia kuin miehet, tarkoittaa sitä että osa pareista väkisinkin on epäsuhtaisia.

Taidat katsoa asiaa naisen silmin. Huoliteltu nainen on aivan eri asia, kuin miehen näkökulmasta kaunis nainen.

Vierailija
19/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli rehellinen avautuminen.  Kuulun tuohon 1%. Nuo miehet eivät kiinnosta minua lainkaan.

Kenenkään leikkikaluksi en ala. 

Jos jotain vaatii toiselta, niin pitää itse kyetä samaan. 

Jos rakastua retkahdat varattuin mieheen, olet leikkikalu.  Luuletko että miehet Tinderissä kertovat olevansa varattuja? Never.

Et näköjään ole milloinkaan todella rakastanut kehenkään.

Se on huima tunne, uskomaton juttu.

Mutta voithan olla niin tunne kylmä ihminen, ettet rakastu kehenkään.  Tunteeton.

Vierailija
20/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ensin oma tausta, eli en ole perunamies. Treenaan 5x viikossa salilla, olen fitissä kunnossa kaikin puolin. Sosiaalinen, hyväpalkkaisessa työssä ja vähintäänkin perusfiksu jätkä. Voisin varmaan sanoa olevani siellä top -jotain listoilla monien speksien perusteella. Mutta kun mä haen kunnollista naista, niin en tarkoita kyllä sillä mitään ulkoisia ominaisuuksia. Toki kriteerejä on, en kiellä, mutta se "kunnollinen" ei tarkoita mitään ulkoista. Se miten itse tuon termin miellän, niin se tarkoittaa ettei nainen saa olla reppana. Pitää olla jonkunlainen vakityö, kyky jonkinlaiseen järkevään rahankäyttöön, psyykkeeltään perusterve ja älykkyydeltään sellainen joka osaa sijoittaa vaikka Shanghain kartalle katsomatta Googlesta. Sellainen nainen joka ei elä pelkästään nuudeleilla ja joka tietää missä järjestyksessä aterimia aletaan käyttää ruokapöydässä. Sellainen nainen jolla on mielipiteitä ja ne on aidosti myös perus

Kuvailemasi ihminen kuuluu parhaaseen 5% sukupuolesta riippumatta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän