Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö ihmisiä, jotka olisivat vaistonneet oman kuolemansa?

Vierailija
29.07.2024 |

Joskus olen kuullut että joku on aavistanut että oma elämä päättyy. 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä melkein kaikki joilla on sydänvika tietävät että lähtö on tulossa.

Vierailija
2/28 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on nyt sellaisesta intuitiivisesta asian vaistoamisesta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs lapsi oli sanonut äidilleen että laittaa keräämänsä kivet kaappiin muistoksi niin äiti voi niitä katsella sitten kun itse on pois. Äiti oli tätä ihmetellyt. Lapsi kuoli äkillisesti tämän jälkeen. Pienellä paikkakunnalla tapahtunut, joten en kerro tarkemmin.

Vierailija
4/28 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatu tiesi sen. Katsokaa elokuva Perikato. 

Vierailija
5/28 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs läheiseni sanoi jouluvalmistelujen aikaan, että tämä on hänen viimeinen joulunsa. Ja ennen kevättä kuoli.

Vierailija
6/28 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan monikin ns. "näkisi" asioita, mikäli kulttuurissamme hyväksyttäisiin sellainen.

Vierailija
7/28 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen täysjärkinen ihminen "aavistaa" että elämä päättyy joskus.

Vierailija
8/28 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs läheiseni sanoi jouluvalmistelujen aikaan, että tämä on hänen viimeinen joulunsa. Ja ennen kevättä kuoli.

Oma sukulainen sanoi viimeisenä kesänään, että kun pihlajanmarjat kypsyvät syksyllä (katseli näitä huoneensa ikkunasta vanhainkodissa) hän lähtee. Ja niin teki.

Vierailija
9/28 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-anoppini ennusti kuolevansa yli 20 vuotta. Oli se lopulta oikeassa. 

Vierailija
10/28 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttu oli nuori parikymppinen terve mimmi ja lähetti etelän lomalta äidilleen tekstiviestin, että täällä on niin ihanaa, että hän voisi elää ja kuolla täällä. Sai äkkiä jonkin kohtauksen sukeltaessaan uima-altaalla ja kuoli. Kuolinsyy ei ikinä selvinnyt (siis miksi hukkui) 

Vierailija
11/28 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaus, nainen näki unen että miehensä kuolee oh lattialle, jonkun ajan kuluttua unen nähnyt nainen itse kuoli oh lattialle.

Vierailija
12/28 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuoliko yllättäen? Eräs tuttu sanoi keuhkosyöpäisenä samoin.

Vierailija
13/28 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini isä tiesi kahta päivää ennen lähtöä että nyt se on menoa. Tosin makasi sairaalasängyllä yli 80-vuotiaana luumurtumapotilaana, mutta ei se lähtö muille ollut itsestäänselvää, edes lääkäreille. Kotiutuksesta kuitenkin puhuttiin. Yhtenä aamuna pappa oli herätessään kysynyt vieressä istuvalta äidiltäni että äh, vieläkö olen täällä, yöllä piti viimeisen valon sammua. Seuraavana yönä nukkui pois.

Vierailija
14/28 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppiin tutustuin kun hän oli 53 vuotias, oli elossa viimeistä kesää jne. 

sitä jatkui kunnes melkein 94 vuotiaana sitten kuoli.

(Ehti ennustaa kuolemaansa melkein 40 vuoden ajan)

aluksi hänen kuolemalarppi tuntui kurjalta, kunnes turruin ja alkoi ennemmin ärsyttämään.

huono miniä olin muutenkin, en luovuttanut palkkaani hänelle yms. 

oikeasti hän pelkäs varmaan kovasti kuolemaansa ja siksi yritti jotenkin saada huomiota tuolla pian kuolen valitusvirrellään.

Vierailija
15/28 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aavistaa voi mitä tahansa. Itsestäänselvää. 

Vierailija
16/28 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä melkein kaikki joilla on sydänvika tietävät että lähtö on tulossa.

Eiköhän me kaikki kuolla joskus. Pessimismi ei ole aavistamista, tuleva kuolema on jokaisella tiedossa kaikesta huolimatta.

Vierailija
17/28 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs lapsi oli sanonut äidilleen että laittaa keräämänsä kivet kaappiin muistoksi niin äiti voi niitä katsella sitten kun itse on pois. Äiti oli tätä ihmetellyt. Lapsi kuoli äkillisesti tämän jälkeen. Pienellä paikkakunnalla tapahtunut, joten en kerro tarkemmin.

Kyllä näitä tapahtuu, olen itsekin saanut ajatuksia jotka toteutuvat kuten kaikkea muutakin. Elämä on mielenkiintoinen kaikin puolin. Lapset puhuvat vapaasti kaikenlaista monellakin tavalla.

Vierailija
18/28 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Vierailija
19/28 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan monikin ns. "näkisi" asioita, mikäli kulttuurissamme hyväksyttäisiin sellainen.

No riittää että hyväksyy itse mutta ei kannata pitää itsestäänselvänä sitä että meille kaikille annettaisiin kaikkea mitä haluamme.

Vierailija
20/28 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän