Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä tuota, että miten tuosta Coldplaystä nyt yhtäkkiä on tullut noin suosittu. En osaa nimetä yhtään niiden biisiä.

Vierailija
29.07.2024 |

Enkä tunnistaisi ulkonäöltä yhtään sen bändin jäsentä, en edes laulajaa. Jotain brittityylistä renkutusta niillä on, todella tylsää musiikkia jos ei ole jäänyt mitenkään mieleen, että ai niin, se hyvä biisi.

Kommentit (168)

Vierailija
101/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko ihmettelijät kuinka nuoria? :D

Kuuntelin parikymppisenä ja kuuntelen edelleen. Lemppareita Clocks, Fix You, Paradise, Yellow... 

Olin keikalla eilen, ja oli mahtava elämys. 

N43

Oon 51 ja kuulun siihen joukkoon joka ei tiedä yhtyeestä kuin nimen.

Ja minä 46 enkä tiedä kuin nimen. Mutta eilenhän se selvisi täällä, että tekevät mainos ja hissimusiikkia.

Minä olen 57 ja käynyt lauantaisen keikan lisäksi vuosi sitten Amsterdamissa kuuntelemassa Coldplaytä. Tiedän nimen lisäksi monta biisiä. Enkä kuuntele Erkki J:tä.

Se on teidän murheenne jos ette bändistä mitään tiedä tai musiikista pidä. En minäkään varmaan pidä teidän mielimusiikista. Mutta ketä ki

Tiedän minä sen verran nyt tuosta bändistä, että se on se ulina miksi suljen radion kun haluan töissä siivota rauhassa. Novaltahan sitä tulee tosiaan. Sama biisi soi työvuoron aikana miljoona kertaa ja radio menee heti kiinni kun jään yksin.

Vierailija
102/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se laulaja on kuuluisa siitä, että oli Gwyneth Paltrow'n kanssa naimisissa. Ja niillä on ollut yksi tunnettu kappale, jonka nimi on Fix you. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole vaan hyvä, että eri ihmiset tykkää erilaisesta musiikista ja eri yhtyeistä? Jos kaikilla olisi vaan yksi ja sama yhtye, niin keikalle ei pääsisi kuin hyvin harvat onnekkaat.

Vierailija
104/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin etten tiedä yhtään Coldplayn kappaletta kun keikasta uutisoitiin isosti. Tarkoittanee vain sitä ettei yhtye kuulu musiikkilajeihin joita kuuntelen. Radiosoitoltakin olen säästynyt kun en kuuntele radiota.

Voi olla, että tunnistaisit, jos kuulisit.

Vähän niin kuin Avicii. Kun Avicii kuoli, kaikki oli ihan kysymysmerkkinä, kuka hän on. Mutta sitten kun Youtubesta etsi kappaleita, niin olihan siellä paljon tuttuja. Ei vaan ennen Aviciin kuolemaa tienny, että kyseessä on Aviciin kappale.

Vierailija
105/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää se artisti joka nahkapöksyissä konttasi lavalla ja lauloi, "luuk aveiii, luuk aveiii!!".

Vierailija
106/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin vanha pieru, että omassa varhaisnuoruudessa suosittuja olivat Michael Jackson, Madonna, Guns'n Roses jne. En kuunnellut niistä ketään aktiivisesti, mutta tiesin kaikki hitit. 

Ei tule enää samanlaisia megatähtiä. Britney Spears oli viimeinen? 

Hyviä yrityksiä on kyllä: Adele ja Ed Sheeran. Ylipäätään musiikki nykyisin surullista ja laahaavaa. 

Vierailija
107/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä osaan nimetä muutaman biisin, molemmat ihan kuunneltavia. Mutta siitä olen samaa mieltä että ovat yliarvostettuja. Enää pahempi esimerkki on Taylor Swift. Ja kuunteleeko ne kaikki keikkalipuista taistelevat edes tätä bändiä, vai menevätkö jonkun hypen mukana? 

Hype. Moni frendi lähti aikanaan kattomaan rammsteinia vaikka eivät tienneet yhtään biisiä kun kyselin. Kuulemma pakko oli nähä ku muutkin  jepjep

Vierailija
108/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa nimetä Coldplayn, AC/DC:n , iron maidenin enkä monen muun maailmankuulun bändin kappaleita , mutta osaan nimetä niiden mitä itse kuuntelen. 

Vierailija
109/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä ketään Coldplayn konsertissa ollutta, millaista oli?

Vierailija
110/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keikka oli huippu! Super tunnelma! Rakastanut Coldplay musiikkia vuosien ajan. Yksin oli keikalla nauttimassa, ketään kaveria ei kiinnostanut lähteä. 

Hyvä juttu, ei mennyt rahat hukkaan.

Vierailija
111/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin vanha pieru, että omassa varhaisnuoruudessa suosittuja olivat Michael Jackson, Madonna, Guns'n Roses jne. En kuunnellut niistä ketään aktiivisesti, mutta tiesin kaikki hitit. 

Ei tule enää samanlaisia megatähtiä. Britney Spears oli viimeinen? 

Hyviä yrityksiä on kyllä: Adele ja Ed Sheeran. Ylipäätään musiikki nykyisin surullista ja laahaavaa. 

Itsekin kuuntelin Madonnaa nuorena, mutta sitten tuli pitkä tauko. Kun oma lapseni oli koululainen, hän alkoi kuunnella Madonnaa. Hän oli liian nuori tulemaan mukaan Jätkäsaaren konserttiin, missä kävin yksin, mutta kävimme sitten yhdessä myöhemmin stadionin konsertilla. Propsit Madonnalle siitä, että urasta riittää sekä äidille että tyttärelle! Ja oli hienoa tutustua Madonnan tuoreempaan tuotantoon tyttären kautta.

Michael Jacksonin konsertissa kävin myös, kun hän kävi Helsingissä joskus 90-luvulla. Sen jälkeen tuntui siltä, että voin kuolla onnellisena, vaikken enää koskaan kävisi yhdessäkään konsertissa. Mutta on tullut käytyä muissakin ja erityisesti lapsen teinivuosina yhdessä lapsen kanssa. 

Ed Sheeran on kyllä mahtava yhden miehen show ja sympaattinen artisti <3

Vierailija
112/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä osaan nimetä yhden Coldplayn kappaleen: Christmas Lights.

Vierailija
113/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen olin. Tykkäsin kyllä kovasti. Lämmin tunnelma, ystävällinen Chris, visuaalisesti näyttävä. Paljon hittejä. 

Vierailija
114/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen olin. Tykkäsin kyllä kovasti. Lämmin tunnelma, ystävällinen Chris, visuaalisesti näyttävä. Paljon hittejä. 

Millaisia rannekkeita kentällä olevilla oli lauantaina ja sunnuntaina, luulisi että ovat eri värisiä eri päivinä? Kiinnostaa myös missä ilmoittavat paljonko Suomessa on saatu kierrätettyä niitä valorannekkeita.

Vierailija
115/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helplay in Coldsinki!

Vierailija
116/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia rannekkeita kentällä olevilla oli lauantaina ja sunnuntaina, luulisi että ovat eri värisiä eri päivinä? Kiinnostaa myös missä ilmoittavat paljonko Suomessa on saatu kierrätettyä niitä valorannekkeita.

Rannekkeet on samanlaiset kaikille ja ne vaihtavat väriä sitä mukaa, kun show etenee. Sinne screenille heijastetaan nuo kierrätystiedot. 

Vierailija
117/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rannekkeet on samanlaiset kaikille ja ne vaihtavat väriä sitä mukaa, kun show etenee. Sinne screenille heijastetaan nuo kierrätystiedot. 

Kenttäyleisö saa paperiset festarirannekkeet sen valorannakkeen lisäksi, videoiden perusteella lauantaina oli punavalkoiset ja sunnuntaina mustakeltaiset.

Vierailija
118/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien neljän konsertin jälkeen ne kierrätystiedot vasta tietää, joutuuko lähtemään ulkomaille seuraavaan konserttiin jotta näkee sen?

Vierailija
119/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenttäyleisö saa paperiset festarirannekkeet sen valorannakkeen lisäksi, videoiden perusteella lauant

Ai sorry, ymmärsin väärin 😄 itse olin istumakatsomossa niin ei ollut paperirannekkeita 🤭

Vierailija
120/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin etten tiedä yhtään Coldplayn kappaletta kun keikasta uutisoitiin isosti. Tarkoittanee vain sitä ettei yhtye kuulu musiikkilajeihin joita kuuntelen. Radiosoitoltakin olen säästynyt kun en kuuntele radiota.

Voi olla, että tunnistaisit, jos kuulisit.

Vähän niin kuin Avicii. Kun Avicii kuoli, kaikki oli ihan kysymysmerkkinä, kuka hän on. Mutta sitten kun Youtubesta etsi kappaleita, niin olihan siellä paljon tuttuja. Ei vaan ennen Aviciin kuolemaa tienny, että kyseessä on Aviciin kappale.

Aviciin kyllä tunnistin ihan helposti, mutta tätä Coldplaytä... en.