Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä tuota, että miten tuosta Coldplaystä nyt yhtäkkiä on tullut noin suosittu. En osaa nimetä yhtään niiden biisiä.

Vierailija
29.07.2024 |

Enkä tunnistaisi ulkonäöltä yhtään sen bändin jäsentä, en edes laulajaa. Jotain brittityylistä renkutusta niillä on, todella tylsää musiikkia jos ei ole jäänyt mitenkään mieleen, että ai niin, se hyvä biisi.

Kommentit (168)

Vierailija
141/168 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyviä biisejä ja mieletön show. Mutta koko keikkahysteria on ihan tekemällä tehty. Nerokkaasti kyllä luotiin pakottava tarve saada liput "ihan ok" artistin keikalle. Omasta tuttavapiiristä keikoilla on paljon sellaisia, jotka eivät muutenkaan juuri musiikkia kuuntele. Varmasti ikimuistoinen tilaisuus silti  jokaiselle, vaikka ei yhtään biisiä tuntisi. 

Vierailija
142/168 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mennään keikoille kuuntelemaan ns. omia suosikkiyhtyeitä ja -artisteja. Coldplayn ja muiden maailmantähtien tapauksessa mennään hypeen mukaan ja konsertista halutaan yhteisöllinen, sosiaalinen ja visuaalinen elämys, bändin ja musiikin ollessa sivuosassa. Tuskinpa vuosi sitten lippujen tullessa myyntiin Coldplay kuului läheskään kaikkien lipun ostaneiden aktiiviseen kuunteluun. Tämän on aika tyypillinen #vainkeskiluokkajutut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/168 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sukupolvikysymys?  Eri ikäluokka kävi Springsteenin keikalla kuin Coldplayn?

Vierailija
144/168 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremman väen brittipoppia. Ei tuollaista duunarit kuuntele. En ymmärrä tätä hypeä.

Vierailija
145/168 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko ihmettelijät kuinka nuoria? :D

Kuuntelin parikymppisenä ja kuuntelen edelleen. Lemppareita Clocks, Fix You, Paradise, Yellow... 

Olin keikalla eilen, ja oli mahtava elämys. 

N43

Oon 51 ja kuulun siihen joukkoon joka ei tiedä yhtyeestä kuin nimen.

Eipä Coldpaly olekaan vanhusten ja eläkeläisten musiikkia. Varmaan kuuntelet jotain Erkki Junkkarista ainakin ikäsi perusteella. 

Erkki Junkkarista kuuntelee omn äitini ikäiset eli yli 70 vuotiaat. Ite 50-vuotias ja kuuntelin coldplayn musiikkia jo parikymmentä vuotta sitten.

Vierailija
146/168 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut ikinä kuullutkaan koko bändistä ja olen 53 v. Yleensä suosituista yhtyeistä jää edes joku kappale mieleen, vaikka sitä ei muuten kuuntelisikaan. Chris Martin nimikään ei sanonut mitään. Hänen ex-vaimonsa sen sijaan on tuttu näyttelijä ja Oscar-voittaja. Edelleenkin ihmettelen yhtyeen suosiota ja homahtavan vaikutelman antavaa lavalla heilumista.

Vierailija
147/168 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset intoilevat joistakin konserttirannekkeista ja keikalla jaetuista laseista, joilka näki sydämiä. Kiva. Itse olisin saanut vain migreenin moisista :)

Vierailija
148/168 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset intoilevat joistakin konserttirannekkeista ja keikalla jaetuista laseista, joilka näki sydämiä. Kiva. Itse olisin saanut vain migreenin moisista :)

Ovatko ihmiset siis mielestäsi iloinneet väärin?

Vierailija
149/168 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä ura jo bändillä ja suosio ollut jo parikyt vuotta korkea. Olkoon. Ihan ymmärrän kyllä syyt.

Erikoista miten paljon ärsyttää joitakin. Eikö ole tarpeeksi äijää vai mikä ongelma? Jotain Oasista en aikoinani itse käsittänyt yhtään. Coldplay on aikuiseen makuun. 

Vierailija
150/168 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä bändistä mitään mutta biisejä olen kuullut paljon esim radiossa ja somessa

Vierailija
151/168 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko ihmiset siis mielestäsi iloinneet väärin?

Ilo on aina hyvä asia. Kuulostaa vähän teinimeiningiltä, vaikka bändi on aikuiseen makuun sopiva.

Vierailija
152/168 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä, paska on hyvää.

Vierailija
153/168 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneehän ihmiset sankoin joukoin katsomaan jättibudjeteilla tehtyjä elokuvia vaikka jokainen elokuviin menijä tietää tasan tarkkaan, että elokuva on täyttä sontaa. Esimerkkinä näistä on ne supersankarielokuvat. En silti hauku heitä.

Vierailija
154/168 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli sinä et ole tietoinen bändistä, niin se on sitten voi voi, kertoo vain siitä, että musiikillinen maailmasi on hemmetin suppea. Toisaalta ovathan he minunkin makuuni vain snobeja, Chris Martinille on tärkeää seurustella ja avioitua vain itseäänkin tunnetumpien kanssa, Gwynet B. sekä  Dakota Johnson. Tuo hänelle ja bändille lisäarvoa. Chris on tuon bändin käyntikortti ja sen valovoima, siihen valovoimaan voidaan niputtaa musiikillinen antikin ja vaikutus yleisöön.

Vierailija
155/168 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan coldplayn musaa, mutta ihmettelen miksi pitää jakaa tollaista krääsää (rannekkeet/lasit) keikoilla? Kuntopyörällä polkeminen sähköntuottamiseksi tuntuu ihan viherpesulta siihen nähden, että olisivat oikeasti voineet olla ympäristöystävällisempiä. Less is more. 

Vierailija
156/168 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On UKn vastine sunrise avenuelle, molemmat mitään sanomatonta vinkupoppia

Vierailija
157/168 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin parikymppisenä ja kuuntelen edelleen. Lemppareita Clocks, Fix You, Paradise, Yellow... 

N43

Eipä Coldpaly olekaan vanhusten ja eläkeläisten musiikkia. Varmaan kuuntelet jotain Erkki Junkkarista ainakin ikäsi perusteella. 

Erkki Junkkarista kuuntelee omn äitini ikäiset eli yli 70 vuotiaat. Ite 50-vuotias ja kuuntelin coldplayn musiikkia jo parikymmentä vuotta sitten.

MIKSI iän perusteella pitäisi kuunnella jotain musiikkia? Vaihtuuko sun suosikkibändisi tai -artistisi sillä sekunnilla kun täytät jonkun vuoden? Eikö soittolistaasi sovi peräkkäin Erkki Junkkarinen, Napalm Death, Coldplay, Business City, Beethoven?

-winner-

Vierailija
158/168 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan coldplayn musaa, mutta ihmettelen miksi pitää jakaa tollaista krääsää (rannekkeet/lasit) keikoilla? Kuntopyörällä polkeminen sähköntuottamiseksi tuntuu ihan viherpesulta siihen nähden, että olisivat oikeasti voineet olla ympäristöystävällisempiä. Less is more. 

Luin, että keikan jälkeen nuo rannekkeet on tarkoitettu palautettavaksi. Vain n. 70% yleisöstä teki niin. Antavathan ne show'lle hienot puitteet valomerineen, sekä sitä kaivattua yhteenkuuluvuutta. Suomessa nuo rannekkeet neonvaloineen eivät päässeet täyteen loistoonsa valoisuudesta johtuen. 

Vierailija
159/168 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin, että keikan jälkeen nuo rannekkeet on tarkoitettu palautettavaksi. Vain n. 70% yleisöstä teki niin. Antavathan ne show'lle hienot puitteet valomerineen, sekä sitä kaivattua yhteenkuuluvuutta. Suomessa nuo rannekkeet neonvaloineen eivät päässeet täyteen loistoonsa valoisuudesta johtuen. 

Ainakin lauantaina rannekkeiden jakamisen ja palauttamisen olisi helposti voinut organisoida paljon paremmin. E/G-portilla olin itse. Voi olla syy, miksi kaikki ei palauta.

Vierailija
160/168 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43

MIKSI iän perusteella pitäisi kuunnella jotain musiikkia? Vaihtuuko sun suosikkib

Olen nyt 61v. ja valitettavasti huomannut kuinka iso osa ikätovereistani on taantuneet nykyään kuuntelemaan jotain tangoja ja iskelmämusiikkia, hurjinta mitä tietävät on tanssia Vicky Rostin menolippu kappaleen mukana!😒 Itkeä kuunnellen kirkossa joululauluja.