En ymmärrä tuota, että miten tuosta Coldplaystä nyt yhtäkkiä on tullut noin suosittu. En osaa nimetä yhtään niiden biisiä.
Enkä tunnistaisi ulkonäöltä yhtään sen bändin jäsentä, en edes laulajaa. Jotain brittityylistä renkutusta niillä on, todella tylsää musiikkia jos ei ole jäänyt mitenkään mieleen, että ai niin, se hyvä biisi.
Kommentit (168)
Hyvin on menny pohjois-karjalalaisilta keski-ikäisiltäkin ohi. Naurettiin mökillä viikonloppuna 6 ihmisen voimin kun kukaan meistä ei ollu aiemmin kuullu tosta bändistä mitään. Ei ees tunnistettu noita suosituimpia kappaleita.
Hyvin on pidetty salassa Suomessa tuo bändi. Sit yhtäkkiä se on maailmankuulu. No - voihan se Briteissä olla kuuluisa.
Vierailija kirjoitti:
Ylihypetetty mitäänsanomattomuus.
With over 100 million albums sold worldwide, Coldplay are among the best-selling music acts of all time.[b] Fuse ranked them as the sixth-most awarded group in history. (Wiki)
Mistä voi lukea sen Osuuspankin virallisen lausunnon Coldplaystä? Mobiilipankista?
Vierailija kirjoitti:
Coldplay on kovin hajutonta ja mautonta musiikkia, niin sinne konserttiin voi siksi mennä sankoin joukoin sellaista väkeä ketkä ovat kuulleet vain pari radiohittiä ja haluavat päästä "osaksi ilmiötä" helpon artistin kanssa.
Oliko ne samat Bruce Springsteeninkin konsertissa?
En minäkään ymmärrä miksi jääkiekko on niin suosittua. Osaan nimeltä vain yhden entisen jääkiekkoilijan. En ymmärrä miksi on Suomessa niin suosittu laji
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko ihmettelijät kuinka nuoria? :D
Kuuntelin parikymppisenä ja kuuntelen edelleen. Lemppareita Clocks, Fix You, Paradise, Yellow...
Olin keikalla eilen, ja oli mahtava elämys.
N43
Oon 51 ja kuulun siihen joukkoon joka ei tiedä yhtyeestä kuin nimen.
Eipä Coldpaly olekaan vanhusten ja eläkeläisten musiikkia. Varmaan kuuntelet jotain Erkki Junkkarista ainakin ikäsi perusteella.
Kyllä, heti kun ihminen täyttää 50, hän alkaa kuunnella vain Erkki Junkkarista.
Coldplay laulajalla on vielä kolme vuotta aikaa ennen kuin hänen Erkki Junkkaris vuodet alkavat 😌
Yhtye oli ensimmäistä kertaa Suomessa ja todennäköisesti viimeistä. Ei ihme, että siitä tykkäävät halusivat nähdä sen.
Mä ihmettelen aina näitä väsyneitä aloituksia tyylillä, "en oo koskaan kuullutkaan, miten voi ihmisiä näin paljon kiinnostaa?" Maailma on täynnä aiheita, joista mä en tiedä mitään, ja silti ymmärrän että on satoja tuhansia ihmisiä joille ne on tärkeitä. Miksi on ehdotonta päästä sanomaan, että tämä ei minua kiinnosta?
Muutaman biisin testasin juutupesta pikaisesti. Mitään sanomatonta purkkapoppia.
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen aina näitä väsyneitä aloituksia tyylillä, "en oo koskaan kuullutkaan, miten voi ihmisiä näin paljon kiinnostaa?" Maailma on täynnä aiheita, joista mä en tiedä mitään, ja silti ymmärrän että on satoja tuhansia ihmisiä joille ne on tärkeitä. Miksi on ehdotonta päästä sanomaan, että tämä ei minua kiinnosta?
Ennen oli 20-30 bändiä jotka kaikki tiesi, ja ne soi joka paikassa ja yleensä kaikilla oli ehkä muutaman artistin levyjä niistä. Nyt on käynyt niin että on täysin mahdollista olla vuosikymmen listaykkösenä ja silti on todella paljon ihmisiä jotka ei osaa nimetä yhtään biisiä tai edes tiedä minkälaista musiikkia tekee.
Mä olen 52 enkä tuntenut koko bändin nimeä mut kuuntelin joitakin biisejä netistä ja huomasin, että olenhän mä kuullut ne aika useastikin varmaan Novalla kun sitä joskus kuuntelen autossa. En montaa laulua kuunnellut mutta ihan hyviä lauluja. Kyllähän se tosi suosittu Suomessa on jos kerta 4 peräkkäisenä päivänä stadion on myyty loppuun. Jos ei pitäis maksaa niin voisin mennä konserttiin, mut en viitsi paljoa maksaa lipuista kun en bändiä oikeasti tunne.
Keikka oli huippu! Super tunnelma! Rakastanut Coldplay musiikkia vuosien ajan. Yksin oli keikalla nauttimassa, ketään kaveria ei kiinnostanut lähteä.
En tunnista Coldplayn jäseniä, jos kadulla tulisivat vastaan. Mut olin keikalla ja diggaan musasta.
Aikoinaan kun Cheek lopetti ja ilmoitti pitävänsä sen ison keikan, olin ihan varma, että ei sinne mene kuin muutama ihminen. En tiedä Cheekin biiseistä kuin sen Timantit on ikuisiaaaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on menny pohjois-karjalalaisilta keski-ikäisiltäkin ohi. Naurettiin mökillä viikonloppuna 6 ihmisen voimin kun kukaan meistä ei ollu aiemmin kuullu tosta bändistä mitään. Ei ees tunnistettu noita suosituimpia kappaleita.
Hyvin on pidetty salassa Suomessa tuo bändi. Sit yhtäkkiä se on maailmankuulu. No - voihan se Briteissä olla kuuluisa.
Taidatte olla kuitenkin jotain kolmekymppisiä? Minä olen kuusikymppinen ja Coldplay on hyvinkin tuttu bändi ollut vuosikymmeniä.
The Scientist on hyvä biisi ja siinä on myös hyvä video. Myös Violet Hillin muistan niiltä ajoilta, kun meillä näkyi VH-1, muuten ei Coldplay ole koskettanut millään tavalla.
Oli kyllä hieno keikka! Itse kuuntelin paljon Coldplaytä 2000-luvun alkuvuosina, heillä on muutama biisi, jotka ovat jääneet minulle klassikoiksi. Lapsenikin olivat keikalla ja tykkäsivät, tunsivat kaikki biisit. Toisaalta, en minäkään ole ikinä jääkiekkoa katsonut tai ymmärtänyt sen päälle.
Tunnistan kyllä Coldplayn tunnetuimmat kappaleet ja ehkä muutenkin laulajan äänestä, mutta heidän musiikkinsa on kovin tylsää. Yllätyin, että kuuntelijoita riittää neljään konserttiin.
Coldplaytä ei kuuntele jotkut Kaija Koo fanit mitä täällä pyörii..
Se on niin Coldbank