Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä tuota, että miten tuosta Coldplaystä nyt yhtäkkiä on tullut noin suosittu. En osaa nimetä yhtään niiden biisiä.

Vierailija
29.07.2024 |

Enkä tunnistaisi ulkonäöltä yhtään sen bändin jäsentä, en edes laulajaa. Jotain brittityylistä renkutusta niillä on, todella tylsää musiikkia jos ei ole jäänyt mitenkään mieleen, että ai niin, se hyvä biisi.

Kommentit (168)

Vierailija
121/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on tehnyt hyvän koosteen.

Vierailija
122/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydä leaderboard sivua joka näkyy tässä jutussa

https://mothership.sg/2024/03/coldplay-concert-return-wristband/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallista ja tylsää musiikkia vailla riskejä, tehty rahalliset tulot ensimmäisenä mielessä, ei musiikki.

Vierailija
124/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuutamolla  ja M57. En nappula.

Vierailija
125/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hissiin, jos kuuluu musiikkia, se on todnäk Goldplaytä, soita johonkin palvelunumeroon, sielläkin jonotusmusiikista vastaa Goldplay. Goldplay on geneeristä hissimusiikkia, en ymmärrä miksi tätä mitäänsanomatonta paskaa kukaan hehkuttaa. Joku kehui ostaneensa liput kaikille neljälle keikalle putkeen, johan siinä aivot sulaa. Ei ihme, että jengi on ihan sekaisin nykyään.

Vierailija
126/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelan puhelinlinjan jonotusmusiikki varmaan aiheuttaa turvallisuudentunnetta suurimmalle osalle.

Vierailija
127/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä, että ei ymmärrä jonkun artistin suurta suosiota, ei ole minun ymmärryksen mukaan mitään tekemistä henkilökohtaisen musiikkimaun kanssa. Tässäkin ketjussa on mainittu monta artistia, jonka suosiota ei joku ymmärrä esim. Kaija Koo ja Arttu Wiskari, ulkomaisista oli mainittu backstreet boys. Minä ymmärrän heidän suosionsa vaikka ihan paskaahan ne mielestäni on. Mulle tämä Coldplay on aina merkinnyt "novalla soitettavaa muniin puhaltelu-musiikkia" eli aivan yhdentekevää hissmusiikkia. Toinen on Taylor swift. Ei vaan mene jakeluun tämä älytön hype näiden ympärillä ja yllättänyt että kyseiset artistit on näin älyttömän suosittuja.

Vierailija
128/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 64..Paradise, Viva lA Vida, Sky full of stars.. Tässä mun lempparit.. Oon jo vanhempi  mutta oon tykännyt Coldplaysta vuosien ajan. 

Vierailija
129/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, sinä et ymmärrä. Ja muitakin näyttää olevan jotka eivät ymmärrä. Haluaisitteko siis jonkun selityksen miksi joku ymmärtää? Vai löytää kaltaisianne? Vai mikä on aloituksen tarkoitus? 

Vierailija
130/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikohan Jools Holland showssa jossa bändi veti ilman livenä lisähärpäkkeitä niin lauloipahan laulaja pahasti epävireisesti. Ei pysynyt nuotissa lainkaan ja poikkesi erittäin paljon siitä mitä levyllä oli kuultavissa. En vaan pysty arvostamaan tällaisia bändejä ja solisteja...

Katsoin just you tubesta Peter Gabrielin ja Martinin dueton Washing of the waterista. Tuo meni nätisti. Ei ehkä taitavin laulaja mutta hänellä on miellyttävä äänenväri. Erottuva.

Vierailija
131/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En seuraa musiikkia mutta kesän 2005 hitti oli Speed of light. Se jäänyt mieleen koska oikeastaan lopetin sen musiikin seuraamisen lähes heti tämän jälkeen ja täytin 30. On siis tietynlainen nuoruuteni joutsenlaulu se biisi. 🥲

Tsekkasin ja kuulemma bändi nykyään inhoaa biisiä eikä esim esitä kirveelläkään livenä. Kiitti paljon. :( 

Sama

Vierailija
132/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En seuraa musiikkia mutta kesän 2005 hitti oli Speed of light. Se jäänyt mieleen koska oikeastaan lopetin sen musiikin seuraamisen lähes heti tämän jälkeen ja täytin 30. On siis tietynlainen nuoruuteni joutsenlaulu se biisi. 🥲

Tsekkasin ja kuulemma bändi nykyään inhoaa biisiä eikä esim esitä kirveelläkään livenä. Kiitti paljon. :( 

Sama

Se, kun haukutaan omat biisit eikä lainkaan mietitä että juuri ne voi olla kuuntelijalle tärkeitä. 

Vierailija
133/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moranbong band on paras, kaikki tietää moranblng bandin. Moranbong band olympiastadionille, pliis.

Vierailija
134/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ennen kuullut koko yhtyeestä. Kuuntelin nyt Youtubesta muutaman Coldplayn biisin. Tosi huonoja ovat. Kuuntelen rock- ja bluesmusiikkia

Vierailija
135/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia nevöhöörd-kommenttia pidetään jonain servauksena, kun siinähän vain osoittaa oman tietämättömyytensä ja tynnyrissä elämisensä?

Vierailija
136/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan seuraavaa levyä, tilasin jo ennakkoon vinyylin. Mielestäni vaan paranee tämä hissimusa. Just sellaista musaa, mikä vähän nostattaa mielialaa, mut ei liikaa.  

Vierailija
137/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, järkkyä tuubaa. 🤮

Vierailija
138/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
139/168 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Hesari kirjoittaa jatkuvasti juttuja tästä hissimusiikkiyhtyeestä?

Vierailija
140/168 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ainoostaan Briteissä iso, vähän niinkun Spice Girls oli siellä super suosittu, ei niinkään meillä.

Itekkään en ymmärrä Coldplayn suosiota, pari kappaletta toki tiedän, ehkä ne 2 on ihan okkooo, mut Chris martin ehkä tyhmin tyyppi  mitä olen nähnyt haastattelussa....