Olen kateellinen parikymppisenä lapsen hankkineille
Olisin itsekin halunnut lapsen jo varhain mutta ei sattunut miestä kohdalle. Nyt 30v. olen kade heille jotka perustivat perheen nuorena, vahinkolapsen saaneillekin olen kade. Itse olen nyt huonossa parisuhteessa, jossa mies ei lapsia halua nyt vaan ura on tärkein.
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä vielä ehdit hyvin. Ei lapsia kannata liian nuorena tehdä. Kaikki tuntemani pariskunnat, jotka tekivät nuorina parikymppisinä lapsia, ovat eronneet ja suurin osa heistä jo ennen kuin lapset oli koulussa.
Minun lähipiirissäni kaikki tekivät lapsensa alle 27 v opiskelujen ohessa. Näistä pareista vain ainoa yksi lapseton pari on eronnut, kun rouva halusi jännitystä elämään.
Nyt harmittaa, että omat lapset ovat hankkineet paljon myöh lapsia ja ei jaksa tarpeeksi olla lasten kanssa yli 70 v mummona.
Ovat toki nyt koululaisina olleet koko loman kanssani mökillä, vanhemmat myös lomansa aikana n 2 viikkoa🥰
Vierailija kirjoitti:
Älkää ny helvetti tehkö lapsia tälläseen maailmaan!
Kuka tästä maailmasta sitten tekee paremman ja kehittää sitä eteenpäin ellei uudet sukupolvet? Minä ajattelen näin. Ihmiskunta on aina kohdannut kriisejä ja murroskausia, mutta niistä on ihmiskunta selvinnyt.
Muki on puolitäysi eikä puolityhjä. Tällä elämänasenteella perusarki tuntuu myös hyvältä ja elämässä tuntuu olevan vähemmän epäonnistumisia tai surkeita sattumia. Tällä asenteella sitä innostuukin visioimaan kaikenlaista uutta.
Kaikki tietämäni nuorena n 20 v lapsena tehneet pariskunnat ovat eronneet. Sen sijaan n 30 v iässä lapset saaneet ovat lähes kaikki yhä yhdessä.
Miksi olet huonossa parisuhteessa? Etsi mies joka haluaa lapsen.
Jos jäät ilman perhettä, selität vielä eläkeikäisenä, että pitäisi saada parikymppinen nainen, kun ei ole mitään yhteistä naisen kanssa, joka on elänyt erilaista elämää, kuin mitä itse olet elänyt. Ihminen ikääntyy vaikka eläisi sinkkuna. Sinulla ei todellisuudessa ole mitään yhteistä parikymppisten kanssa, vaikka niin luulet. Vaikka et löydä yhteistä kosketuspintaa ikäistesi kanssa, joilla on suhdetaustaa tai lapsia, et ole samanlainen kuin parikymppiset. Se juna meni ajat sitten. Aika ei pysähdy ja ei voi jäädä tietylle vuosikymmenelle odottelemaan, että saa kokea asiat, jotka sen ikäisen "kuuluu" kokea. Täällä on miehiä, jotka marisevat, kun eivät yläkoulussa saaneet deittailla tyttöjä. Haluaisivat kokea teini-ihastumisen vielä aikamiehinä. Todella sairasta.