Olen kateellinen parikymppisenä lapsen hankkineille
Olisin itsekin halunnut lapsen jo varhain mutta ei sattunut miestä kohdalle. Nyt 30v. olen kade heille jotka perustivat perheen nuorena, vahinkolapsen saaneillekin olen kade. Itse olen nyt huonossa parisuhteessa, jossa mies ei lapsia halua nyt vaan ura on tärkein.
Kommentit (125)
On ihan oma valinta olla huonossa parisuhteessa.
Vaimoni oli 22, kun saimme lapsen. Itse olin 34, tuo sopi meille hyvin saadaan lapsi nuorena. M45
Yks sai kolme lasta nuorena. Bilettää kuin teini nelikymppisenä. On tosi nolo. Erosi viime vuonna.
Toinen sai melkein heti lukion jälkeen. Oli vahinkoraskaus. Erosivat lapsen ollessa alle 3 v.
Kannattaa tehdä lapsi vain, jos on hyvä kumppani tarjolla Varo, ettei mies tuhlaa aikaasi. Ex tunnusti lopulta, ettei halunnut lasta, kun laitoin seinää vasten. Melkein nelikymppisenä on aika heikko tarjonta sopivista isäehdokkaista toisin kuin vielä alle 35 v.
Eroa siitä huonosta parisuhteesta. Kyllä maailmassa on paljon miehiä, jotka haluavat tehdä lapsia kanssasi.
Voi että miten nuori olet vielä. Ehdit löytää miehen jos et tuhlaa sitten vuosiasi joidenkin hunsvottien ja renttujen tai eronneiden iskä- pelimiesten kanssa. Lykkyä pyttyyn
Varallisuuden hankkimista edistäviä asioita (tilastollisesti merkittäviä):
1. Älä hanki lapsia alle 25-vuotiaana
2. Opiskele ylioppilaaksi
Mitä ihmettä "uralla" tekee lapsettomana?
Kyllä sinä vielä ehdit hyvin. Ei lapsia kannata liian nuorena tehdä. Kaikki tuntemani pariskunnat, jotka tekivät nuorina parikymppisinä lapsia, ovat eronneet ja suurin osa heistä jo ennen kuin lapset oli koulussa.
Vierailija kirjoitti:
Voi että miten nuori olet vielä. Ehdit löytää miehen jos et tuhlaa sitten vuosiasi joidenkin hunsvottien ja renttujen tai eronneiden iskä- pelimiesten kanssa. Lykkyä pyttyyn
30v nuori? Sulla hyvä huumori.
Jos lasta todella haluat, selvitä taloudellinen mahdollisuus hankkia lapsi yksin. Huonossa suhteessa ei kannata olla lapsen toivossa - mies voi vaan tuhlata aikaasi tai muuten muuttaa mieltään eikä huonosta puolisosta ole apua lapsenhoidossa, sama siis jos olisit yksin.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni enemmän ihmetyttää, mitä ihmettä "uralla" tekee perheellisenä?
Huonossa parisuhteessa ei tarvitse elää. Eroa. Ei lapset tuo onnea, lapsi voi olla vaikka vakavasti sairas syntyessään, kaikki ei todellakaan suju aina niinkuin haaveissa.
Ei sattunut kohdalle? Suomeksi: Et halunnut ketään joka ei tullut luoksesi valkoisella ratsulla hiukset hulmuten. Ellet ole sosiaalisesti rajoittunut olisi sinullekin ollut ehdokkaita. Sellaisiakin jotka olisit voinut hyväksyä vaikka korkeammalla vaatimustasolla. Mutta ei, halusit vielä vain parempaa. Sellaista jota ei ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni enemmän ihmetyttää, mitä ihmettä "uralla" tekee perheellisenä?
Pyhällä hengellä kasvatat ne lapset?
Vierailija kirjoitti:
Yks sai kolme lasta nuorena. Bilettää kuin teini nelikymppisenä. On tosi nolo. Erosi viime vuonna.
Toinen sai melkein heti lukion jälkeen. Oli vahinkoraskaus. Erosivat lapsen ollessa alle 3 v.
Kannattaa tehdä lapsi vain, jos on hyvä kumppani tarjolla Varo, ettei mies tuhlaa aikaasi. Ex tunnusti lopulta, ettei halunnut lasta, kun laitoin seinää vasten. Melkein nelikymppisenä on aika heikko tarjonta sopivista isäehdokkaista toisin kuin vielä alle 35 v.
Juuri tämä. Tee lapsi vasta sitten kun todella oot löytänyt ihmisen joka haluaa lapsen ja olla hänen elämänsä mukana, vaikka suhteenne päätyisi joskus eroon.
Parikumppisenä opiskellaan, ei tehdä lapsia. Niiden aika on vähän myöhemmin.
;(