Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kateellinen parikymppisenä lapsen hankkineille

Vierailija
29.07.2024 |

Olisin itsekin halunnut lapsen jo varhain mutta ei sattunut miestä kohdalle. Nyt 30v. olen kade heille jotka perustivat perheen nuorena, vahinkolapsen saaneillekin olen kade. Itse olen nyt huonossa parisuhteessa, jossa mies ei lapsia halua nyt vaan ura on tärkein.

Kommentit (125)

Vierailija
21/125 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kateellisuus ja katkeruus hyödyttää. Menneessä vellomalla vain menetät tulevaisuuden. 

Sinulla on vielä aikaa saada lapsia, mutta eroa nyt ensin, jos suhde on huono. 

Harvoin kenenkään elämä menee, kuten on suunnitellut, tai toivoisi, ei sinun eikä kenenkään muunkaan. 

Jos haluat jotain, sinun on itse tehtävä päätöksiä. 

Kateellisuus vain tekee oman mielesi synkäksi. Muiden onni ei ole sinulta pois. Pyri eroon ikävistä tunteista 

Vierailija
22/125 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä vielä ehdit hyvin. Ei lapsia kannata liian nuorena tehdä. Kaikki tuntemani pariskunnat, jotka tekivät nuorina parikymppisinä lapsia, ovat eronneet ja suurin osa heistä jo ennen kuin lapset oli koulussa.

Kaikki lapsen liki 40 v hankkineet tuttavat ja työkaverit ovat eronneet. Eivät enää tottuneet kotona oloon kun vuosikymmenet olivat vapaasti saaneet mennä ja matkustaa. Nyt tappelevat lastenhoitovuoroista, surullista katsottavaa. Kukaan meistä, jotka teimme lapset nuorena, ei ole eronnut. On ihanaa olla 45 v ja lapset ovat jo omillaan. Mennään vaimon kanssa yhdessä, matkustellaan, käydään keikoilla, jne. Tämä on parasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/125 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sinkku 35-v mies, olen kärsinyt kateudesta vertaisiini miehiin jo 15-vuoden ajan. En vain pääse kiinni 'normojen' parisuhde työpaikka, lapsen teko arkeen vaikka mitä tekisin. Edes rukoilu ei muuttanut sitä.

Ymmärrän sinua ap kun en itsekkään haluaisi 30-vuotiasta naista vaan mieluiten 23-max 26,9v naisia. Eli noin 10v nuorempia. En koe esim että keksisin mitään keskusteltavaa jutun aihetta yli 30 vuotiaan naisen kanssa joka on elänyt aikuisikänsä päinvastaista elämää kuin minä.

Vierailija
24/125 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan sillä yhtä iso kikkeli kuin korvatkin?=

Vierailija
25/125 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene pariksi yöksi risteilylle ja hanki sieltä isukki. Isän ei tarvi tietää koskaan.

Vierailija
26/125 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä lasten hankkimissa on niin tärkeää että ihan pakkomiellettä pukkaa?

Vierailija
27/125 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lapseni ovat juuri nyt niin saatanan vittumaisia, että olen kateellinen kaikille lapsettomille.

Vierailija
28/125 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sinkku 35-v mies, olen kärsinyt kateudesta vertaisiini miehiin jo 15-vuoden ajan. En vain pääse kiinni 'normojen' parisuhde työpaikka, lapsen teko arkeen vaikka mitä tekisin. Edes rukoilu ei muuttanut sitä.

Ymmärrän sinua ap kun en itsekkään haluaisi 30-vuotiasta naista vaan mieluiten 23-max 26,9v naisia. Eli noin 10v nuorempia. En koe esim että keksisin mitään keskusteltavaa jutun aihetta yli 30 vuotiaan naisen kanssa joka on elänyt aikuisikänsä päinvastaista elämää kuin minä.

Ei sinulla ole mitään keskusteltavaa niidenkään naisten kanssa joita haluat. Kauniit 23-26,9-vuotiaat naiset ovat eläneet ihan erilaista elämää kuin sinä peräkammarin inkkeli. 

Vierailija
29/125 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sattunut kohdalle? Suomeksi: Et halunnut ketään joka ei tullut luoksesi valkoisella ratsulla hiukset hulmuten. Ellet ole sosiaalisesti rajoittunut olisi sinullekin ollut ehdokkaita. Sellaisiakin jotka olisit voinut hyväksyä vaikka korkeammalla vaatimustasolla. Mutta ei, halusit vielä vain parempaa. Sellaista jota ei ole olemassakaan.

näitäkin on ollut tuttavapiirissä. Ensin ei kelpaa mikään ja sitten myöhemmin itketään kun ei ketään löydy. Ne parhaat menivät jo parikymppisinä. Eronneita voi tulla myöhemminkin mutta eivät ne pitkään ole sinkkuja.

Vierailija
30/125 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinulla ole mitään keskusteltavaa niidenkään naisten kanssa joita haluat. Kauniit 23-26,9-vuotiaat naiset ovat eläneet ihan erilaista elämää kuin sinä peräkammarin inkkeli. 

Tämä. Ei ne nuoret naiset ole henkisestikään samanlaisia kuin parikymppisen elämänkokemuksella varustettu luuserimies. Ne on ikätasoisesti normaalisti kehittyneitä ja kavahtaa miesvauvoja. Vanhemman miehen etuina nähdään aikuisuus, vakaus, menestys, hyvä asema työelämässä, omaisuus jne. 

Vierailija
31/125 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda jo levyä. Inkkeli sitä ja Inkkeli tätä. Onko sinulla paha olla?

Vierailija
32/125 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain esikoiseni ollessani 20v ja kuopus syntyi ollessani 22v.  Satuin jäämään leskeksi ollessani 22v.

Ammattiin valmistuin ollessani 28v. 

Hyvin pärjäsin lasten kanssa ja vakituinen työpaikkakin tuli saatua valmistumisen jälkeen. 

Miljonääriä minusta ei tullut, mutta vuosiansiot noin 68.000 euroa. Haluan vain sanoa, ettei nuorena lapset saaneena aina syrjäydy tai ole sossun asiakkaita.

Vierailija
33/125 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sattunut kohdalle? Suomeksi: Et halunnut ketään joka ei tullut luoksesi valkoisella ratsulla hiukset hulmuten. Ellet ole sosiaalisesti rajoittunut olisi sinullekin ollut ehdokkaita. Sellaisiakin jotka olisit voinut hyväksyä vaikka korkeammalla vaatimustasolla. Mutta ei, halusit vielä vain parempaa. Sellaista jota ei ole olemassakaan.

Niin niin, selälleen, jalat levällään, kyllä siementäjiä löytyy. Muusta ei niin väliä. Kerrottakoon vielä kerran: nainen haluaa lapselle AIKUISEN ISÄN, VASTUUTA OTTAVAN AIKUISEN, ei kukasta kukkaan hyppivää pelkuria.

Vierailija
34/125 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ikäkysymys sinulla on selkeästi ulkonäkökeskeinen. Hae itsesi kanssa samassa elämäntilanteessa olevia naisia, älä pantavan näköisiä. Onhan se totta että perheellinen eronnut nainen on huomattavasti kokeneempi (elämänkokemus) kuin vaikka kymmenen vuotta vanhempi sinkkuelämää elänyt mies tai peräti peräkammarinpoika. Ovat henkisesti todella kaukana toisistaan. Älä takerru numeroihin.

Vierailija
35/125 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat lapseni ovat juuri nyt niin saatanan vittumaisia, että olen kateellinen kaikille lapsettomille.

Tuon tuntemuksen voin välillä jakaa 😄.

Vierailija
36/125 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/125 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tätä keskustelua nostella yhtään. Väsynyt provo, oletettavasti nuorena vahinkolapsen saaneelta yh äipältä.

Vierailija
38/125 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nyt ei tule koskaan olemaan onnellinen. Ja se ei johdu olosuhteista.

Vierailija
39/125 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin niin, selälleen, jalat levällään, kyllä siementäjiä löytyy. Muusta ei niin väliä. Kerrottakoon vielä kerran: nainen haluaa lapselle AIKUISEN ISÄN, VASTUUTA OTTAVAN AIKUISEN, ei kukasta kukkaan hyppivää pelkuria.

Onko sinulla ongelmia ihmisten kanssa? Tuntuuko että ihmisissä ei ole kuin kaksi ääripäätä ja sinä olet puristuksissa heidän välissään?

Vierailija
40/125 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikumppisenä opiskellaan, ei tehdä lapsia. Niiden aika on vähän myöhemmin.

Saatiin kolme lasta, kun opiskelin yliopistolla. Mieheni opiskeli myös ja kävi oman alan työssä.

Valmistuin vuoden verran tavoiteajasta myöhässä, mikä ei ole mitään verrattuna siihen, kuinka paljon olisi tullut takkiin saada lapset valmistumisen jälkeen. Oli ihan mukavaa päästä hyväpalkkaiseen vakkariduuniin 26-vuotiaana. Meidän taloudellinen tilanne olisi paljon huonompi, jos olisin uskonut kaikkien toistamaan mantraan, että ensin opiskelut ja sitten vasta lapset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi