Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ja naisen välinen ystävyys

Vierailija
29.07.2024 |

Jos nyt jätetään pois tämän hetkiset työkaverit/opiskelukaverit ja ystävien puolisot, niin onko sinulla ystävänä toista sukupuolta oleva henkilö, johon et ole koskaan tuntenut mitään seksuaalista vetoa (tai joka ei ole elätellyt toiveita sinun suuntaasi mikäli tiedät asiasta)?

Nyt aivan rehellisiä vastauksia toivon ja varsinkin miehiltä.

Tämä asia tuli vastaan toisesta ketjusta, jossa puhuttiin tutkimuksesta (https://www.scientificamerican.com/article/men-and-women-cant-be-just-f…) jonka mukaan erityisesti miehet elättelevät toiveita kaverinaisten suhteen useammin kuin toisin päin. Samoin oli yleistä, että oma parisuhdestatus jätettiin kertomatta tai vähäteltiin suhteen laatua toista sukupuolta oleville ystäville.

Tutkimuksen mukaan myös vaikeudet omassa parisuhteessa lisäsivät seksuaalista kiinnostusta toista sukupuolta olevaa ystävää kohtaan.

Tämä jotenkin vahvistaa ns. haaremiteoriaa, jossa ihminen kerää (ehkä tiedostamattaan) parisuhteessa ollessaankin "kavereita" joista mahdollisen eron tullessa on helpompi hankkia uusi kumppani tai potentiaalista seksiseuraa.

Kommentit (438)

Vierailija
161/438 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyviä 80 vuotiaita naisystäviä joista 2 lepakkoa. Aitoa lepakkoa. Silläwissii. Tää on NEANDERTHALENSIS ISOKENKÄ.

Vierailija
162/438 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä voi yhdyntääkin harrastaa ystävän kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/438 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan kaveeraisi naisten kanssa? Itse katkaisen välit samantien, jos alkaa jotain frienzone-höpötystä tulemaan, jostain syystä naiset loukkaantuvat tästä.

Eli et ollut alunperinkään kiinnostunut siitä naisesta ihmisenä? Halusit vain seksiä? Näin minä tulkitsen kaikkia miehiä, jotka eivät halua tyytyä kaveruuteen tai ystävyyteen. Vaikka eroaisin tai jäisin leskeksi, en enää tämmöisiä miehiä harkitsisi suhteeseen. Olen jo sen päättänyt, että jos ikinä ketään uutta miestä otan elämääni, se tulee tapahtumaan ystävyyden kautta. Jos pelkkä ystävyys ei kelpaa, tiedän että mies oli vain p*llun ja/tai ilmaisen piian perässä. 

Vierailija
164/438 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse aina ajatellut, että joku tämmöinen hyi poikia yök tyttöjä ajattelu jää siihen tiettyyn ala-asteikään kun haetaan identiteettiä ja aletaan valmistua esiteini-ikään.

Sen jälkeen ajatus siitä, että ystävyys valikoituu voimakkaasti sukupuolen mukaan kuulostaa niin keskenkasvuiselta ja kehittymättömältä ajattelulta.

Et vaan ymmärrä miehen seksuaalisuutta koska olet nainen. Et tajua että normaali mies ajattelee seksiä jokaisen naisen kanssa ketä tapaa. Poislukien vanhukset ja lapset.

Sivusta päivää. Varmaan ajattelee joo. Minäkin joskus naisena ajattelen, että minkähänlaista tuon kanssa olisi suhteessa tai onpa hyvännäköinen, miellyttävä ääni, olisipa kiva halata ym. Jopa näitä "panisin" -tyyppisiä juttuja. Ei se silti tarkoita, että oikeasti tekisin tyypin kanssa mitään, vaikka tilaisuus tulisi. En oikeasti ryhtyisi suhteeseen tai menisi sänkyyn. Halata nyt aina voi. Ei varmasti kaikki miehet panisi kaikkia naisia edes tilaisuuden tullen, vaikka mielessään siitä joskus haaveilisivatkin tai vähän asiaa miettisivätkin. Pitää ne ajatukset omana tietonaan, niin voi hyvin olla kaveri. 

Vierailija
165/438 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan kaveeraisi naisten kanssa? Itse katkaisen välit samantien, jos alkaa jotain frienzone-höpötystä tulemaan, jostain syystä naiset loukkaantuvat tästä.

Eli et ollut alunperinkään kiinnostunut siitä naisesta ihmisenä? Halusit vain seksiä? Näin minä tulkitsen kaikkia miehiä, jotka eivät halua tyytyä kaveruuteen tai ystävyyteen. Vaikka eroaisin tai jäisin leskeksi, en enää tämmöisiä miehiä harkitsisi suhteeseen. Olen jo sen päättänyt, että jos ikinä ketään uutta miestä otan elämääni, se tulee tapahtumaan ystävyyden kautta. Jos pelkkä ystävyys ei kelpaa, tiedän että mies oli vain p*llun ja/tai ilmaisen piian perässä. 

Seksin saaminen on edellytys kaikelle toiminnalle naisen kanssa. Jos mies ei saa seksiä naiselta, ei mitään muutakaan suhdetta voi olla olemassa. Kun mies näkee kauniin naisen, mies haluaa aina seksiä kyseiseltä naiselta ja suuttuu ja ghoustaa jos ei saa.

Vierailija
166/438 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse aina ajatellut, että joku tämmöinen hyi poikia yök tyttöjä ajattelu jää siihen tiettyyn ala-asteikään kun haetaan identiteettiä ja aletaan valmistua esiteini-ikään.

Sen jälkeen ajatus siitä, että ystävyys valikoituu voimakkaasti sukupuolen mukaan kuulostaa niin keskenkasvuiselta ja kehittymättömältä ajattelulta.

Et vaan ymmärrä miehen seksuaalisuutta koska olet nainen. Et tajua että normaali mies ajattelee seksiä jokaisen naisen kanssa ketä tapaa. Poislukien vanhukset ja lapset.

Sivusta päivää. Varmaan ajattelee joo. Minäkin joskus naisena ajattelen, että minkähänlaista tuon kanssa olisi suhteessa tai onpa hyvännäköinen, miellyttävä ääni, olisipa kiva halata ym. Jopa näitä "panisin" -tyyppisiä juttuja. Ei se silti tarkoita, että oikeasti tekisin tyypin kanssa mitään,

Mutta ei ole mitään järkeä tuhlata aikaa sellaiseen naiseen, jolta ei saa seksiä. Naisen pitää kavereeta sen saman miehen kanssa, jonka kanssa harrastaa seksiä. 

Vierailija
167/438 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei ole mitään järkeä tuhlata aikaa sellaiseen naiseen, jolta ei saa seksiä. Naisen pitää kavereeta sen saman miehen kanssa, jonka kanssa harrastaa seksiä. 

Kumpaa siis esität: että naisella on elämässään vain yksi ihminen, jonka kanssa harrastaa seksiä ja kaveeraa vaiko että naisella on useita seksipartneita, jonka kanssa kaveraa? 

Jos jälkimmäistä, olisitko ihan iloisesti yksi ringissä?

Vierailija
168/438 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta päivää. Varmaan ajattelee joo. Minäkin joskus naisena ajattelen, että minkähänlaista tuon kanssa olisi suhteessa tai onpa hyvännäköinen, miellyttävä ääni, olisipa kiva halata ym. Jopa näitä "panisin" -tyyppisiä juttuja. Ei se silti tark

Hah. Itse en ikinä riskeeraisi hyvien naisystävieni ystävyyttä jollain niin typerällä kuin seksi. Seksissä on se vika, että sen harrastaminen sotkee ihmissuhteita tuo niihin elementtejä, joita on vaikea hallita ja teettävät yllättäviä käänteitä, turhaa sotkua.

Seksiä nyt saa mistä vaan, mutta lojaalia, hyvää ystävyyttä on tarjolla vain harvoilta.

Vierailija
169/438 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä trolleja nää "miehet ajattelee seksiä kokoajan kaikkien naisten kanssa", no ei se pidä paikkaansa omien havaintojen mukaan kuin joillain yksittäistapauksista.

Kavereita ollut eikä koskaan mitään ongelmaa ollut niiden kanssa, itselläni joskus kyllä ollut tunteita johonkin mieheen. 

Vierailija
170/438 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nainen voi testata sitä miespuolisen"ystävän" ystänyyttä sillä että ehdottaa hänelle seksin harrastamista. Sieltä ne miehen todelliset tarkoitusperät tulee nopeasti esiin.

Vierailija
171/438 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiäkin on varmaan erilaisia, mutta itse en voi helposti suhtautua naiseen epäseksuaalisesti vaikka haluaisinkin. Selkeästi vanhempien naisten kohdalla se onnistuu, mutta ei muuten.

En tuu naisena ikinä ymmärtämään tätä...

Itse en edes deittaile niin ei ole minun ongelma mutta alan ymmärtää naisia jotka eivät halua ukkonsa viettävän aikaa muiden naisten kanssa. Heti pillu mielessä.

Vierailija
172/438 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen voi testata sitä miespuolisen"ystävän" ystänyyttä sillä että ehdottaa hänelle seksin harrastamista. Sieltä ne miehen todelliset tarkoitusperät tulee nopeasti esiin.

Miksi ihmeessä tommoista pelleilyä pitäisi. Kyllä minä aivan tarkkaan tiedän, koska mies haaveilee enemmästä kuin ystävyydestä tai haluaa minulta seksiä. Seksiä haluaa sellaisetkin miehet, jotka eivät aiokaan koskaan kanssani ystävystyä. Miehestä näkee aina, koska hänellä on se mielessä, se on niin ilmiselvää katseissä, eleissä, ilmeissä. 

Jokainen nainen, joka miehistä mitään ymmärtää ja heidän kanssaan tekemisissä on, osaa noita merkkejä lukea ilman testejäkin.

Vierailija
173/438 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiäkin on varmaan erilaisia, mutta itse en voi helposti suhtautua naiseen epäseksuaalisesti vaikka haluaisinkin. Selkeästi vanhempien naisten kohdalla se onnistuu, mutta ei muuten.

Itse en edes deittaile niin ei ole minun ongelma mutta alan ymmärtää naisia jotka eivät halua ukkonsa viettävän aikaa muiden naisten kanssa. Heti pillu mielessä.

Ei normaalit ihmiset ymmärräkään näitä poikkeusyksilöitä, jotka eivät pysty tavalliseen kanssakäymiseen toisten kanssa, vaan on seksiseksiseksi koko ajan mielessä. Mä voin aivan huoletta laskea mieheni muiden naisten seuraan, hän kun kykenee ajattelemaan muitakin elämän osa-alueita ja aiheita. 

Nämähän ei edes töihin pysty vaan jää syrjäytyneenä kämppiinsä seksiään ajattelemaan.

Vierailija
174/438 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei normaalit ihmiset ymmärräkään näitä poikkeusyksilöitä, jotka eivät pysty tavalliseen kanssakäymiseen toisten kanssa, vaan on seksiseksiseksi koko ajan mielessä. Mä voin aivan huoletta laskea mieheni muiden naisten seuraan, hän kun kykenee ajattelemaan muitakin elämän osa-alueita ja aiheita. 

Nämähän ei edes töihin pysty vaan jää syrjäytyneenä kämppiinsä seksiään ajattelemaan.

Miehet pystyvät hyvin salaamaan todellisen tarkoituksen ja esittää kohteliasta miestä naiselle.

Vierailija
175/438 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin sellaisen ystävän, jonka kanssa voisi olla yhdynnässä kun siltä tuntuu.

Vierailija
176/438 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin sellaisen ystävän, jonka kanssa voisi olla yhdynnässä kun siltä tuntuu.

Hanki sellainen.

Vierailija
177/438 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pillu ei ole heti eikä koko ajan mielessä silloin kun sitä pillua saa riittävästi. Ihan kuin ruoka, kun on maha täynnä niin ei tule tehtyä kaupassa heräteostoksia.

M50+

Vierailija
178/438 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää vain ottaa vehje esille housusta ystävänaisen edessä.

Vierailija
179/438 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisääntymisvietti on ihmisen toiseksi vahvin vietti heti eloonjäämisvietin jälkeen.

Vierailija
180/438 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki sellainen.

Yritän, ei vaan ole niin helppoa. Yleensä naiset hakevat kumppania loppuiäksi, harvemmin muistan nähneeni niitä, jotka hakevat FWB-tyyppistä miesseuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi