Miehen ja naisen välinen ystävyys
Jos nyt jätetään pois tämän hetkiset työkaverit/opiskelukaverit ja ystävien puolisot, niin onko sinulla ystävänä toista sukupuolta oleva henkilö, johon et ole koskaan tuntenut mitään seksuaalista vetoa (tai joka ei ole elätellyt toiveita sinun suuntaasi mikäli tiedät asiasta)?
Nyt aivan rehellisiä vastauksia toivon ja varsinkin miehiltä.
Tämä asia tuli vastaan toisesta ketjusta, jossa puhuttiin tutkimuksesta (https://www.scientificamerican.com/article/men-and-women-cant-be-just-f…) jonka mukaan erityisesti miehet elättelevät toiveita kaverinaisten suhteen useammin kuin toisin päin. Samoin oli yleistä, että oma parisuhdestatus jätettiin kertomatta tai vähäteltiin suhteen laatua toista sukupuolta oleville ystäville.
Tutkimuksen mukaan myös vaikeudet omassa parisuhteessa lisäsivät seksuaalista kiinnostusta toista sukupuolta olevaa ystävää kohtaan.
Tämä jotenkin vahvistaa ns. haaremiteoriaa, jossa ihminen kerää (ehkä tiedostamattaan) parisuhteessa ollessaankin "kavereita" joista mahdollisen eron tullessa on helpompi hankkia uusi kumppani tai potentiaalista seksiseuraa.
Kommentit (438)
Toi ystävä kortti mitä monet miehet käyttää päästäkseen lähelle perustuu just siihen että te naiset ette näe mitään.. Mä esim olen käyttänyt erittäin onnistuneesti sitä että alan puhua tälle nais kaverille mun treffeistä tai siitä et olen vähän ihastunut.
Älä ole lapsellinen. Totta kai nähdään. On ihan edullista naiselle, että hänkin pitää näitä hölmöjä reservissä, jotka kuola poskella odottavat naisen eroa tai huonompia parisuhdeaikoja. Silloin te olette tosi hyviä itsetunnon nostattamiseen, remonttiavuksi, muuttoon, jne.
Mutta ette te naisen silmissä mitään ystäviä tai kunnolla edes kavereita ole. Niistä miehistä, jotka oikeasti ovat kavereita, joille ollaan lojaaleja, joita itse autetaan jne. ei teille turhaan huudella.
Ja joo, joskus, kun iskee paskat fiilikset on kiva nähdä, kun te kiemurtelette ja yritätte treffeistäkin kertoa ja kiskaista teidät takaisin sen oman taikapiirin pariin. Riippuu naisesta, joku teille kai joskus jonkun säälipillun nakkaa, jos itsellä on otollinen olo, mä en tee edes sitä.
Tätä lukiessa alkaa koko ajan tulla selvemmäksi se, että jos uudella seurustelukumppanilla on paljonkin ystäviä toisesta sukupuolesta niin kannattaa keskustella suhteen rajat melko heti läpi.
Se ei edelleenkään tarkoita sitä että kumppanin kaverisuhteita saa rajoittaa vaan sitä että molemmille on selvää mikä juuri tässä suhteessa on ok ja mikä ei.
Tuntuu nimittäin olevan aika häilyviä rajoja siinä, että esim. entisiä panoja löytyy monen kaveripiiristä, en itse hyväksyisi esim. kumppanin mökkireissua sellaisella porukalla. Jos tämä koetaan omaa elämää rajoittavana niin sitten ollaan kyllä sen verran eri planeetalta että tuskin parisuhteesta tulee kovin pitkäikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin huomaa tässäkin keskustelussa kuinka pihalla naiset on.. No kyllähän sen näkisi heti alussa onko miehelle seksi mielessä. No ette nää.
Toi ystävä kortti mitä monet miehet käyttää päästäkseen lähelle perustuu just siihen että te naiset ette näe mitään.. Mä esim olen käyttänyt erittäin onnistuneesti sitä että alan puhua tälle nais kaverille mun treffeistä tai siitä et olen vähän ihastunut.
Mä jatkan vielä. Historiasta. Mä teen niin että mä ns kehun itseäni näille naisille. Kerron vieväni kukkia, puhun kaveri naisille tunteista, siitä miten haluaisin vaan löytää sen yhden ihanan. Kerron pelkästään positiivisia asioita itsestäni.
Saatan vaikka sanoa että olin ihastunut mutta kun tutustuttiin selvisi että nainen on pettänyt paljon edellisissä suhteissa. Et mä en voi hyväksyä sitä mitenkään, koska itse olen uskollinen AINA.
Kerron miten edellinen suhteeni oli vaikea kun mä tein kaikki kotityöt, vaikka tykkään niistä niin alkoi ärsyttää jnejne
Näihin kaikkiin pätee hyvin yksinkertainen nyrkkisääntö: aina on ihmisiä, jotka kusettaa ja aina on ihmisiä, joita kusetetaan.
Aina on ihmisiä, jotka pyrkivät hyötymään jollain tavalla toisista ihmisistä ja tekevät sen eri asteisen häikälemättömästi. Aina on ihmisiä, jotka eivät näe toisten motiiveja, ovat hyväuskoisia jne. Ja sitten on niitä, jotka näkevät. Aina ihmiset reagoivat eri tavalla siihen, mitä näkevät: jotkut ottavat etäisyyttä, jotkut antavat samalla mitalla takaisin.
Ainut yleistäminen mikä toimii on yleistää, että omat kokemukset eivät ole mittari sille, mitä muut ovat kokeneet tai tulevat kokemaan. Sen vuoksi on älytöntä laukoa mitään "missän tilanteessa" säännöstöjä.
Vierailija kirjoitti:
Älä ole lapsellinen. Totta kai nähdään. On ihan edullista naiselle, että hänkin pitää näitä hölmöjä reservissä, jotka kuola poskella odottavat naisen eroa tai huonompia parisuhdeaikoja. Silloin te olette tosi hyviä itsetunnon nostattamiseen, remonttiavuksi, muuttoon, jne.
Mutta ette te naisen silmissä mitään ystäviä tai kunnolla edes kavereita ole. Niistä miehistä, jotka oikeasti ovat kavereita, joille ollaan lojaaleja, joita itse autetaan jne. ei teille turhaan huudella.
Ja joo, joskus, kun iskee paskat fiilikset on kiva nähdä, kun te kiemurtelette ja yritätte treffeistäkin kertoa ja kiskaista teidät takaisin sen oman taikapiiri
Ette tunnu näkevän. Aikoinaan kun yritti päästä naisten pöksyyn rehellisesti, saanti oli hyvin epävarmaa.
Kaveriksi tekeytymällä olen päässyt todella kovaan onnistumis prosenttiin vuosien ajan.
Vierailija kirjoitti:
No on mulla kyllä. Olen ehkä poikkeava mies tai jotain. Mulla on töiden kautta jäänyt 3 naista keiden kanssa pidän säännöllisen epäsäännöllisesti yhteyttä ja yhteenkään en tunne minkäänlaista seksuaalista vetovoimaa, en siis pienintäkään. Mukavia tyyppejä, fiksuja sellaisia, niin tulee käytyä lounailla ja on käyty viihteelläkin. Sitten mulla on neljäs, myös töiden kautta jäänyt naispuolinen ystävä, johon kyllä tunnen voimakastakin seksuaalista vetovoimaa. En tietenkään ole siitä naiselle mitään maininnut, enkä mitään tule tekemään. Olen siis avioliitossa elävä perheen isä ja pettämishommat on ehdoton no-no. Mutta tätä neljättä naispuolista ystävää toki kaikkein mieluiten näen ja hänen kanssaan en ole viihteellä käynytkään. Ihan vain lounastamassa päiväsaikaan. En nyt pelkää että mitään tapahtuisi, mutta se ei ajatuksena ole mukava, että olisin viihteellä kahdestaan sellaisen naisen kanssa.
Normaali avioliitossa elävä perheenisä ei jatkaisi lounastelua sellaisen naisen kanssa, johon tuntee voimakasta seksuaalista vetovoimaa. Sinä petät jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin huomaa tässäkin keskustelussa kuinka pihalla naiset on.. No kyllähän sen näkisi heti alussa onko miehelle seksi mielessä. No ette nää.
Mä jatkan vielä. Historiasta. Mä teen niin että mä ns kehun itseäni näille naisille. Kerron vieväni kukkia, puhun kaveri naisille tunteista, siitä miten haluaisin vaan löytää sen yhden ihanan. Kerron pelkästään positiivisia asioita itsestäni.
Saatan vaikka sanoa että olin ihastunut mutta kun tutustuttiin selvisi että nainen on pettänyt paljon edellisissä suhteissa. Et mä en voi hyväksyä sitä mitenkään, ko
Kyllä. Ja nainen näkee tän läpi, että myyntipitsiähän tässä syötetään. Lisäksi sun ilme, kun hän tulee tapaamispaikalle kertoo hänelle, minkätyyppisesti siellä odottelit. Se varovainen sivukatse, kun kuvittelet, että hän ei huomaa.
Se, että nainen ei ole näkevinäänkään näitä eleitä, on hänen peliään, johon hänellä on omat motiivinsa. Joillakin se voi olla sekin, että sun kanssa on kaikesta huolimatta ok/hyödyllistä/ajantappoa hengailla, joten miksi ei sulkea silmiä ja ohittaa näitä koiranpennun elkeitä. Ja ties vaikka itse oliskin joskus paikassa, jossa sunkin muna kelpaa. Ei haaskata turhanpäiten hyvää resurssia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on mulla kyllä. Olen ehkä poikkeava mies tai jotain. Mulla on töiden kautta jäänyt 3 naista keiden kanssa pidän säännöllisen epäsäännöllisesti yhteyttä ja yhteenkään en tunne minkäänlaista seksuaalista vetovoimaa, en siis pienintäkään. Mukavia tyyppejä, fiksuja sellaisia, niin tulee käytyä lounailla ja on käyty viihteelläkin. Sitten mulla on neljäs, myös töiden kautta jäänyt naispuolinen ystävä, johon kyllä tunnen voimakastakin seksuaalista vetovoimaa. En tietenkään ole siitä naiselle mitään maininnut, enkä mitään tule tekemään. Olen siis avioliitossa elävä perheen isä ja pettämishommat on ehdoton no-no. Mutta tätä neljättä naispuolista ystävää toki kaikkein mieluiten näen ja hänen kanssaan en ole viihteellä käynytkään. Ihan vain lounastamassa päiväsaikaan. En nyt pelkää että mitään tapahtuisi, mutta se ei ajatuksena ole mukava, että olisin viihteellä kahdesta
Jep. Mentaaliouolella pettäminen on jo tapahtunut. Enää on kii siitä haluaako nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja joo, joskus, kun iskee paskat fiilikset on kiva nähdä, kun te kiemurtelette ja yritätte treffeistäkin kert
Ette tunnu näkevän. Aikoinaan kun yritti päästä naisten pöksyyn rehellisesti, saanti oli hyvin epävarmaa.
Kaveriksi tekeytymällä olen päässyt todella kovaan onnistumis prosenttiin vuosien ajan.
Mä olen kanssa saanut ihan OK tuloksia luikertelemalla ensin naisen friend zonelle, ja siitä sitten pikkuhiljaa ujuttautunut seksiin saakka.
Mutta kaikki miehet ei kyllä vaan osaa tota. Olen todistanut monia tapauksia, joissa mies vaan nöyryyttää itseään roikkumalla vuosia friend zonella, pääsemättä ollenkaan eteenpäin. Noloa katsella vierestä moista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatan vaikka sanoa että olin ihastunut mutta kun tutustuttiin selvisi että nainen on pettänyt paljon edellisissä suhte
Tää on niin absurdia keskustella sun kanssa. Koska sulla ei oikeasti ole hajuakaan.
Kuten sanoin olen tehnyt tätä vuosia. Pentuja ns kavereita on paljon ja heistä iso osa on ollut varattuja. Tiedäksä kun oot saanut 30-40 puhelua aktien jälkeen naiselta joka itkee tai on surullinen, kun ei tajua miten tässä näin kävi..
Et nyt meni meidän kaverisuhde pilalle ym niin mä kyllä väitän että se nainen on ollut aika yllättynyt siitä et on päätynyt mun sänkyyn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja joo, joskus, kun iskee paskat fiilikset on kiva nähdä, kun te kiemurtelette ja yritätte treffeistäkin kert
Nimenomaan tuo on peli, mitä pelaa kaksi. Avaa jo silmäsi, että ne naiset, jolta on lohjennut, eivät ole viattomia uhreja sun saalistukselle, vaan jääneet itse tietoisesti avopellolle odotteleen.
Sikäli et siis pelaa mitään likaista peliä, jota tarttee hävetä. Jotkut naiset vaan on semmoisia, että ne tarvii jotkut kommervinkit olkoot se sit seurustelua tai "kaveruutta" sinne antamisen taustalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatan vaikka sanoa että olin ihastunut mutta kun tutustuttiin selvisi että nainen on pettänyt paljon edellisissä suhteissa. Et mä en voi hyväksyä sitä mitenkään, ko
Toimii varmaan nuorten tyttöjen kanssa. Kun on elämänkokemusta, nainen ajattelee näitä kuunnellessaan, että tuo on ensinnäkin vain tämän osapuolen näkemys. Jos mies kehuu olevansa ns. unelmien mies, niin siihen pätee sama kuin kaikkeen muuhunkin: jos se kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, se ei ole totta. Narsistit ja pelimiehet käyttää tuollaista menetelmää. Ystävä pystyisi analysoimaan itseään rehellisesti. Tuollainen pelimiehen 'ystävyys' loppuisi kyllä lyhyeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja joo, joskus, kun iskee paskat fiilikset on kiva nähdä, k
Näitä miehiä on paljon ja monesti viel nää naiset käyttää heitä surutta hyväkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incelin märkä uni. Todellisuudessa turpaan on tullut joka rintamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatan vaikka sanoa että olin ihastunut mutta kun tutustuttiin selvisi että nainen on pettänyt paljon edellisissä suhte
No mä aloitin tän tyylin 30v nyt olen 39. On ihan laidasta laitaan 18-35v. Useimmiten 30-33v.
"Naiset on niiin helkutin yksinkertaisia et perus keittiö psykologia toimii lähes jokaiselle "
Niin näyttää perusjutut toimivan. Iän vanha totuus on, että nainen valitsee, kenen hän antaa valita itsensä. Eli siinä sitä kaverimiestä viedään niin että heijari heiluu.
Olen nainen ja itsekin sortunut käyttämään tota: oi mutta mitäs sinä jarkko nyt, eihän tämä jarkko nyt, oi jarkko-juttua nuorempana.
Se on oiva keino saada naisena seksiä siten että ei vaikuta horolta ja toisaalta ei ole vaatimuksia. Myönnän, että mulla ei ollut sitä pokkaa mitä nyt on, eli vaan iskeä joku, hoitaa hommat ja sanoa, että bussipysäkki on tossa muutaman sadan metrin päässä. Tarvitsin ikään kuin jonkun kehystarinan sille hommalle ja jos muita ei ollut, kaverimies kävi tähän hyvin.
Nyttemmin onkin helpompaa, kun seksihommat hoidellaan muualla niin kaveruus on iisiä, kivaa ja antaa paljon ajatuksenaiheita ja energiaa elämään, kun sitä ei sotke nää mites me nyt tälleen pantiin jutut.
Mulla on nykyään tellejä. Mä tiedän aika nopeasti kannattaako johonkin ihmiseen uhrata aikaa. Tiedän myös aika nopeasti missä ja mikä tulee johtamaan siihen että siirrytään kaveri suhteelta panemiseen..
Yks on viestittely, millon nainen viestittelee, mitä nainen viestittelee. Mitä ja miten nainen puhuu miehestään.
Kuinka helppo nainen on saada mukaan syvällisiin keskusteluihin. Hakeeko nainen huomiota miehiltä kun ollaan vaikka kahvilla ymym.
Vierailija kirjoitti:
"Naiset on niiin helkutin yksinkertaisia et perus keittiö psykologia toimii lähes jokaiselle "
Niin näyttää perusjutut toimivan. Iän vanha totuus on, että nainen valitsee, kenen hän antaa valita itsensä. Eli siinä sitä kaverimiestä viedään niin että heijari heiluu.
Olen nainen ja itsekin sortunut käyttämään tota: oi mutta mitäs sinä jarkko nyt, eihän tämä jarkko nyt, oi jarkko-juttua nuorempana.
Se on oiva keino saada naisena seksiä siten että ei vaikuta horolta ja toisaalta ei ole vaatimuksia. Myönnän, että mulla ei ollut sitä pokkaa mitä nyt on, eli vaan iskeä joku, hoitaa hommat ja sanoa, että bussipysäkki on tossa muutaman sadan metrin päässä. Tarvitsin ikään kuin jonkun kehystarinan sille hommalle ja jos muita ei ollut, kaverimies kävi tähän hyvin.
Nyttemmin onkin helpompaa, kun seksihommat hoidellaan muualla niin kaveruus on iisiä, kivaa ja antaa paljon ajatuksenaiheita ja energiaa elämään, k
Niin?
Eli sä just sanot että suora rehellisyys ei toimisi sullekkaan. Mutta olemalla epärehellinen sua pääsee painaa .
Vierailija kirjoitti:
Nyttemmin onkin helpompaa, kun seksihommat hoidellaan muualla niin kaveruus on iisiä, kivaa ja antaa paljon ajatuksenaiheita ja energiaa elämään, k
Ai saakeli kun repesin! Taisit nyt järkyttää pahemman kerran muutamankin kaverimiehen maailmaa. Ei sillä, ettäkö heittäisin ensimmäisen kiven, on tullut sorruttua itsekin, joo.
Mutta hei nehän ei tätä usko, koska tämä nykyinen identiteetti on betonoitu sit sillle, että huijaavat naisia sänkyyn kun sitä ei voi perustaa sille että saa aina naisia sänkyyn.
Jotkut naiset jäävät roikkumaan "ystävämieheen" vaikka tietävät miehen olevan naisesta vain seksuaalisesti kiinnostunut. Siinä vaiheessa kun mies ottaa etäisyyttä, nainen ei meinaa hyväksyä tilannetta. Siksi on parempi, ettei mies ole ollenkaan naisen ystävä missään tilanteessa.