Miehen ja naisen välinen ystävyys
Jos nyt jätetään pois tämän hetkiset työkaverit/opiskelukaverit ja ystävien puolisot, niin onko sinulla ystävänä toista sukupuolta oleva henkilö, johon et ole koskaan tuntenut mitään seksuaalista vetoa (tai joka ei ole elätellyt toiveita sinun suuntaasi mikäli tiedät asiasta)?
Nyt aivan rehellisiä vastauksia toivon ja varsinkin miehiltä.
Tämä asia tuli vastaan toisesta ketjusta, jossa puhuttiin tutkimuksesta (https://www.scientificamerican.com/article/men-and-women-cant-be-just-f…) jonka mukaan erityisesti miehet elättelevät toiveita kaverinaisten suhteen useammin kuin toisin päin. Samoin oli yleistä, että oma parisuhdestatus jätettiin kertomatta tai vähäteltiin suhteen laatua toista sukupuolta oleville ystäville.
Tutkimuksen mukaan myös vaikeudet omassa parisuhteessa lisäsivät seksuaalista kiinnostusta toista sukupuolta olevaa ystävää kohtaan.
Tämä jotenkin vahvistaa ns. haaremiteoriaa, jossa ihminen kerää (ehkä tiedostamattaan) parisuhteessa ollessaankin "kavereita" joista mahdollisen eron tullessa on helpompi hankkia uusi kumppani tai potentiaalista seksiseuraa.
Kommentit (438)
Ollaan me jääty kiinnikkin useastikin. Ei se muhun ole osunut. Lähinnä näihin petturi naisiin.
Eiköhän se kuitenkin ole eniten osunut näiden petturinaisten miehiin. Joiden sydän on särkynyt ja maailma pirstaleina.
Sähän varmaan vaimosi kautta tiedät ja etenkin itse nyt toiminnallasi todistat, miten pskaa jälkeä se, että toinen pettää, voi aikaan saada. Voi hyvin jäädä elämän mittaiset arvet, joista seuraa aika sairasta toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottaisin hyvää yötä ja seuraavan päivänä kyselisin onko paha kankkunen?
Odottaisin uutta tilanne jossa nainen on otollinen.
Eli se kyyti oli ilmainen.
Maksu siirtyy myöhemmäksi. Vähän samaan tapaan ku ilmainen kokeilu jakso netflixiin.
Älä valehtele, että kaikissa tapauksissa siirtyy. Kyllä sulta jää 20 % maksuista saamatta, omien kertomuksiesi mukaan. Väitän tosin, että lasket prosenttiluvun optimistisesti, eli että melkoisen monta ilmaistakin kyytiä on tullut tarjottua.
Tosin jos lasketaan toi sun harrastus niin oikeestihan se menee niin, että panostat 100 %, pääset välitavoitteiseen 60 % tapauksista, joista 80 % tuottaa tulosta.
Eli jos yrität 100 naista, 60 kanssa pääset välitavoitteeseen ja 48 tuottaa tulosta. Kalliiksi tulee nuo kyyditykset, mutta sehän on niiden luonne. Kaikillahan harrastaminen jotain maksaa.
Miehen ja naisen väkinen ystävyys toimii niin että nainen vaatii mieheltä käytännössä poikaystävän roolia ja palvelua ilman että naisen tarvii itse ottaa tyttöystävän roolia. Eli siis käytännössä se ystävyys ei ole mitään muuta kuin miehen hyväksikäyttöä mutta ei se mitään ystävyyttä edes ole naisten osalta
Tota mä en ymmärrä. Vähän sama ku toi sun esimerkin mies sai pildee 8€ viinillä ja parilla juusto siivillä. Ihan hyvä diili.
Tämä esimerkki oli minun, olen vähän sivullinen kirjoittelija tässä, ei tuon, kenelle vastaat. Mutta "mun tarinan" mies ei todellakaan tarjoillut mitään kyykkyviinejä ja paria juustoa, vaan oli aina nimenomaan artesaanileivät, paremmat juustot, kalliit viinit, sisäfilepihvit, lohet...eikä sittenkään saanut, mitä halusi.
Niin että nyt sä kyllä sotket kirjoittajia ja vääristelet sanomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottaisin hyvää yötä ja seuraavan päivänä kyselisin onko paha kankkunen?
Odottaisin uutta tilanne jossa nainen on otollinen.
Eli se kyyti oli ilmainen.
Maksu siirtyy myöhemmäksi. Vähän samaan tapaan ku ilmainen kokeilu jakso netflixiin.
Älä valehtele, että kaikissa tapauksissa siirtyy. Kyllä sulta jää 20 % maksuista saamatta, omien kertomuksiesi mukaan. Väitän tosin, että lasket prosenttiluvun optimistisesti, eli että melkoisen monta ilmaistakin kyytiä on tullut tarjottua.
Tosin jos lasketaan toi sun harrastus niin oikeestihan se menee niin, että panostat 100 %, pääset välitavoitteiseen 60 % tapauksista, joista 80 % tuottaa tulosta.
Eli jos yrität 100 naista, 60 kanssa
Enks mä tuolla just kirjoittanut että mä kyydittelen yms vasta kun henkinen yhteys on luotu?
Ei kävisi mielessäkään lähteä vaikka Imatralle hotelliin jos en ole jo lähes varma että saan.
Vierailija kirjoitti:
Näissä kaveruuksissa on AINA toinen osapuoli ihastunut siihen "kaveriinsa".
Eihän naiset koskaan edes suostu sanomaan miehelle että ei ole kiinnostunut kun naiset pitää tavallaan löyhässä hirressä miestä että saa mieheltä palvelua kun valehtelee miehelle että saattaa olla mahdollisuus naiseen. Ja naisilta kun kysytään niin mies on aina vain kaveri vaikka jäisi verekseltään kiinni housut kintuissa omalle puolisolle. Tuossa on ne kaksi "ystävyys" tyyliä mitä miehen ja naisen välillä voi olla.
Itselläkin on ollut ennen paljon naisia ystävinä mutta järjestäen on etsinyt muita ystäviä kun ne ystävyydet naisen kanssa on mennyt niin että puhelimeni huutaa koko ajan että naista pitäisi kuskata millon minnekin tai sitten naiselle pitäisi tehdä jotain tai nainen tarvitsisi rahaa "lainaan". Laina sen takia heittomerkeissä kun yksikään nainen ei ole velkojaan maksanut kun niille on rahaa "lainannut" ja kun niitä rahoja olen kysynyt on alkanut uhriutuminen ja minun syyttäminen naisvihasta ja milloin mistäkin kun kehtaan pyytää naista maksamaan velkansa....
Vierailija kirjoitti:
Tota mä en ymmärrä. Vähän sama ku toi sun esimerkin mies sai pildee 8€ viinillä ja parilla juusto siivillä. Ihan hyvä diili.
Tämä esimerkki oli minun, olen vähän sivullinen kirjoittelija tässä, ei tuon, kenelle vastaat. Mutta "mun tarinan" mies ei todellakaan tarjoillut mitään kyykkyviinejä ja paria juustoa, vaan oli aina nimenomaan artesaanileivät, paremmat juustot, kalliit viinit, sisäfilepihvit, lohet...eikä sittenkään saanut, mitä halusi.
Sivullinenpa hyvinkin... Tai no voihan sitä ihmisellä olla monta persoonaa. Aika kova ukko kyl. Joka vkl varannut himaan artesaani leivät. Kalliit viinit, sisäfilepihvit, lohta ym ihan vaan sen takia jos naiset ei ketään muuta saa. Niin sit tää saa noita vastaan pesää.
Kertooko tarina käviks tää ukko ikinä ite missään vai istuiko essu päällä vkl yöt odottamassa ovikellon soittoa.
Enks mä tuolla just kirjoittanut että mä kyydittelen yms vasta kun henkinen yhteys on luotu?
Ei kävisi mielessäkään lähteä vaikka Imatralle hotelliin jos en ole jo lähes varma että saan.
Kirjoittelit, kirjoittelit, mutta sä oletkin vähän yksinkertainen. Et ymmärrä, että kokonaisuutta tarkastellaan aina kokonaisuutena.
Eli sä panostat todellakin 100 pros ja enemmänkin. Googlettelet ja opettelet harrastuksia ja viestittelet ja ymmärrät ja vääntäydyt mille lies venkuralle ja kuitenkin saavutat välitavoitteessa vain 60 pros.
Bisneskielellä: kun projektissa on päästy ensimmäiseen välitavoitteeseen, on tavoitettu 60 % ja 40 % tavoitteesta jäätiin. Projektin seuraava vaihe menee paremmin, tappiota tulee vain 20 %.
Mutta koko projektia ja siihen panostettuja resursseja tarkistellen en voisi esimiehenäsi olla tyytyväinen.
Ei ole olemassa miehen ja naisen välistä platonista ystävyyttä ettei toinen ole homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivullinenpa hyvinkin... Tai no voihan sitä ihmisellä olla monta persoonaa. Aika kova ukko kyl. Joka vkl varannut himaan artesaani leivät. Kalliit viinit, sisäfilepihvit, lohta ym ihan vaan sen takia jos naiset ei ketään muuta saa. Niin sit tää saa noita vastaan pesää.
Kertooko tarina käviks tää ukko ikinä ite missään v
Siis täh, mitä sä sekoilet. Miten niin joka viikonloppu? Ei tietenkään vaan ainoastaan silloin, kun joku nainen oli tulossa kylään. Eikä niitä naisia siellä todellakaan joka viikonloppu tai viikko ollut.
Sinusta en tiedä, mitä kaikkia viestejä kirjoittelet, mä nyt tähän ketjuun olen vain kirjoittanut tästä, mikä tuli mieleen teidän muiden sanailusta.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittelit, kirjoittelit, mutta sä oletkin vähän yksinkertainen. Et ymmärrä, että kokonaisuutta tarkastellaan aina kokonaisuutena.
Eli sä panostat todellakin 100 pros ja enemmänkin. Googlettelet ja opettelet harrastuksia ja viestittelet ja ymmärrät ja vääntäydyt mille lies venkuralle ja kuitenkin saavutat välitavoitteessa vain 60 pros.
Bisneskielellä: kun projektissa on päästy ensimmäiseen välitavoitteeseen, on tavoitettu 60 % ja 40 % tavoitteesta jäätiin. Projektin seuraava vaihe menee paremmin, tappiota tulee vain 20 %.
Mutta koko projektia ja siihen panostettuja resursseja tarkistellen en voisi esimiehenäsi olla tyytyväinen.
Toisaalta mun esimies ei olisi kyl tyytyväinen siitäkään et mä käytän paljon työaikaa tähän harrastukseen. Sitäpaitsi opiskelu kannattaa aina, oli se sitten vaikka rugbyn historiaa ja sääntöjä tai rotikan koulutusta koskevaa tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerto
Sun jutuissa on vähän outoja piirteitä.. Sä kirjoitit näin?
Hänen kanssaan naiset lähti yleensä viimeisenä vaihtoehtona, mutta hänellä oli todella hyvät tarjoamiset, vimpan päälle viinit, juustot, viskit, jne. Oli myös ihan liikkiksen herkkä miellyttämään.
Oliks nää naiset ketkä piti tätä viimeisenä vaihtoehtona, päättäneet jo torstaina et perjantaina baaris ei natsaa.. Meen perälle. Ilmoitan hänelle tänään niin Pera ehtii käydä Prismassa valmiiksi..
Vai tuliko toi tänään ei natsaa vasta siel baaris, soitto perälle ja pera juoks 24/7 Prismaan hakee tarvikkeita ja alko nuijia pihviä valmiiksi/ savustamaan lohta.
Toki voihan se olla et Pera pelaskin teitä ja ties ennalta et tänää Mirkul ei natsaa, täytyy vetää kokin lätsä päähän.
On kyllä todella avaava keskustelu.
- ketään naista ei ole koskaan huijattu sänkyyn.
- On yleistä että naiset menevät sänkyyn jos saavat ruokaa baarin jälkeen.
- On yleistä että naiset pettävät parisuhteissa. Mutta eivät ihastu koska naiset vaan pelaa.
Tota ykköskohtaa mä mietin ehkä eniten. En oo ikinä kuullut miehen itkevän et saakeli se Minttu halus vaan panna mua koko vkl.. Mä.luulin et meil olis enemmän.
Naisilta tota on kyl sit kuulunut paljonkin vuosien varrelta. Kun Sami vaan kävi panee ja ghostas.
Hänen kanssaan naiset lähti yleensä viimeisenä vaihtoehtona, mutta hänellä oli todella hyvät tarjoamiset, vimpan päälle viinit, juustot, viskit, jne. Oli myös ihan liikkiksen herkkä miellyttämään.
No jopas. Käytin vähän omaa murretapaa ilmaista asia. "Lähteä jonkun kanssa" tarkoittaa suunnilleen samaa kuin "alkaa kanssa".
Tämän miehen tilanne oli siis semmoinen, että hänelle naiset viesti/soitteli, että mitäs pera, mitäs kuuluu ja hän innolla vastaili. Jossain vaiheessa tuli sit se "no voisinhan mä vaikka torstaina käymään tulla" viesti. Silloin tämä vähän reppana säntäsi valmistelemaan vierailua.
Hän oikeasti kerskui sitten minulle, miten naiset ovat häneen hulluna, vaikka kyllä sinne mentiin ihan kuin jonnekin spa-lomalle. Hän usein kertoi myös ihastuneensa ja että kyllä se nainen x vielä tulee toistekin😢
Jälkeenpäin olen oikeasti vähän miettinyt, että mitä ja miten olisi pitänyt sanoa. Ehkä toisaalta ihan hyvä, että en sanonutkaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miten mä olen tässä se lyhyen tikun vetäjä. Mä saan 80% ajasta just sen mitä haluan..
En tiedä mistä juustoista puhut, ei ollut minun kirjoittamani esimerkki se. Minusta on aina hieman huono diili jos kokee että seksistä on jotain joutunut maksamaan. Sitä annetaan ja saadaan, siitä ei makseta eikä sitä osteta jollei kyse ole prostituoidusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mä olen tässä se lyhyen tikun vetäjä. Mä saan 80% ajasta just sen mitä haluan..
En tiedä mistä juustoista puhut, ei ollut minun kirjoittamani esimerkki se. Minusta on aina hieman huono diili jos kokee että seksistä on jotain joutunut maksamaan. Sitä annetaan ja saadaan, siitä ei makseta eikä sitä osteta jollei kyse ole prostituoidusta.
Sivusta. Miehenä. Seksi maksaa aina miehelle jotain. Nykyäänkin tarvitsee tarjota vähintään kahvit, drinkki baarissa tai taksi kotiin ennenkuin jalat aukee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivullinenpa hyvinkin... Tai no voihan sitä ihmisellä olla monta persoonaa. Aika kova ukko kyl. Joka vkl varannut himaan artesaani leivät. Kalliit viinit, sisäfilepihvit, lohta ym ihan vaan sen takia jos naiset ei ketään muuta saa. Niin
Mulle miehenä on käynyt. Exä kävi panettamassa itseään ja sotkemassa mun naissuhteita vaikka kuinka pitkään ennen kuin järkeni takas ja ymmärsin, että häntä en saa takas. Aika pitkään toivoin tai luoja tietää mitä luulin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivullinenpa hyvinkin... Tai no voihan sitä ihmisellä olla monta persoonaa. Aika kova ukko kyl. Joka vkl varannut himaan artesaani leivät. Kalliit viinit, sisäfilepihvit, lohta ym ihan va
Olitko joka vkl essu päällä, paisto lasta kädessä ovella odottamassa.