Miehen ja naisen välinen ystävyys
Jos nyt jätetään pois tämän hetkiset työkaverit/opiskelukaverit ja ystävien puolisot, niin onko sinulla ystävänä toista sukupuolta oleva henkilö, johon et ole koskaan tuntenut mitään seksuaalista vetoa (tai joka ei ole elätellyt toiveita sinun suuntaasi mikäli tiedät asiasta)?
Nyt aivan rehellisiä vastauksia toivon ja varsinkin miehiltä.
Tämä asia tuli vastaan toisesta ketjusta, jossa puhuttiin tutkimuksesta (https://www.scientificamerican.com/article/men-and-women-cant-be-just-f…) jonka mukaan erityisesti miehet elättelevät toiveita kaverinaisten suhteen useammin kuin toisin päin. Samoin oli yleistä, että oma parisuhdestatus jätettiin kertomatta tai vähäteltiin suhteen laatua toista sukupuolta oleville ystäville.
Tutkimuksen mukaan myös vaikeudet omassa parisuhteessa lisäsivät seksuaalista kiinnostusta toista sukupuolta olevaa ystävää kohtaan.
Tämä jotenkin vahvistaa ns. haaremiteoriaa, jossa ihminen kerää (ehkä tiedostamattaan) parisuhteessa ollessaankin "kavereita" joista mahdollisen eron tullessa on helpompi hankkia uusi kumppani tai potentiaalista seksiseuraa.
Kommentit (438)
"Täs sen näkee et olet vähän yksinkertainen. Tiesitkö et on työkaluja joilla voit käydä kattomassa storyt niin ettei sitä näe julkaisija. Montahan kertaa tullut itsekkin baarissa sanottua naiselle et en mä ole katsonut tänään ig.. mimmi käy tarkastamassa ja en ole. Oho. Olipa sattuma"
Kyllähän se sinä nyt olet se hieman yksinkertainen. Edellinen ei mitenkään viitannut sellaiseen että olisi nähnyt jostain että toinen on käynyt kuvia katselemassa vaan ihan vain päätellyt puheenaheen perusteella.
Tomppeli.
"Täs sen näkee et olet vähän yksinkertainen. Tiesitkö et on työkaluja joilla voit käydä kattomassa storyt niin ettei sitä näe julkaisija. Montahan kertaa tullut itsekkin baarissa sanottua naiselle et en mä ole katsonut tänään ig.. mimmi käy tarkastamassa ja en ole. Oho. Olipa sattuma"
Kyllä sinä se tässä yksinkertainen olet. Mitä se mulle kuuluu, missä sä olet stalkannut. Jos kuitenkin nostat esiin mun kissajulkaisun jälkeen jotain oi että mäkin oon muuten sattumalta ihan kamala kissafani, etenkin tykkään kauheasti semmoisista mustavalkoisista kissoista niin kyllä mä sielussani virnistän.
Ja sitten se kun kyyristelet sinne baariin ja oot silleen ei voi olla totta, ootko säkin täällä, mä en täällä juurikaan käy mut just olin kaverilla ja satuin tästä ohi ja ihan puolivahingossa kävelin sisään onpas sattuma, että täällä tavattiin niin mä nauran sielussani jo ääneen.
Voin antaa sun jatkaa juttuasi, viihdyttäväähän se on. Ja ollaan näille naiskavereiden kanssa monet kerrat naurettukin.
Vierailija kirjoitti:
Sitten on vaan se marko, jonka ei tartte laittaa ku booticallia niin sinnehän mä sieltä baarista kumminkin lähden. Tai sit meen niksulle juomaan jatkoviinejä, kuunteleen musaa ja lätisemään elämästä.
Naurahdin, mutta näin se pojjaat on. Tämän karun totuuden kun naisista itse tajusin niin loppui se into pelleillä mitään kaverimiestä. Tosin kesti sitten kauan ymmärtää että on niitäkin naisia jotka tota ei tee vaan oikeasti pystyy kaveruuteenkin tuli kaupan päälle kyynisyyttä.
Siitä olen pikku hiljaa päässyt eroon kun ymmärsin, että eihän ne naiset tehneet muuta oikeastaan kun liittyi mun peliin loppupelissä vain voitokkaammin. Ne lähti booticallille ja mä niiden instaa tutkimaan.
Aaa. Pitää tehdä tupla postauksia saman ihmisen kun ei jutuissa ole mitään järkeä. Yrittäisit edes poistaa samat virheet tekstistä niin ei olisi niin ilmeistä.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan tämä, eka järkevä kirjoitus aikoihin..
Mulla oli aikanaan suhde jossa vaimolla oli näitä latautuneita kaveri suhteita. Oli hemmetin hirveää. Tiedostaa että joka kahvi/ känni ym reissulla hän on ihmisen kanssa joka haluaa panna häntä.
Arvatkaa mihin suhde päättyi? No kaveri pani häntä ja hän tunnusti omantunnon tuskissa.
Niin ja useimmiten nämä ihmiset joilla on näitä "kavereita" väittävät viimeiseen asti, että ovat vain kavereita ja sinä olet se mustasukkainen ku*ipää joka yrität rajoittaa heidän ystävyyssuhteitaan. Ja sitten kun jotain tapahtuu, niin tietysti sekin oli sinun vika koska koko ajan manasit sitä tapahtuvaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan tämä, eka järkevä kirjoitus aikoihin..
Mulla oli aikanaan suhde jossa vaimolla oli näitä latautuneita kaveri suhteita. Oli hemmetin hirveää. Tiedostaa että joka kahvi/ känni ym reissulla hän on ihmisen kanssa joka haluaa panna häntä.
Arvatkaa mihin suhde päättyi? No kaveri pani häntä ja hän tunnusti omantunnon tuskissa.
Niin ja useimmiten nämä ihmiset joilla on näitä "kavereita" väittävät viimeiseen asti, että ovat vain kavereita ja sinä olet se mustasukkainen ku*ipää joka yrität rajoittaa heidän ystävyyssuhteitaan. Ja sitten kun jotain tapahtuu, niin tietysti sekin oli sinun vika koska koko ajan manasit sitä tapahtuvaksi.
No näinhän se on. Jos parisuhde on onnellinen kaikin puolin niin ei siitä silloin tarvi minnekään hyppäillä.
No en kyllä itseäni nöyryyttäisi roikkumalla jonkun helmoissa, arvostan itseäni enemmän. Ei se seuran saaminen nyt niin vaikeaa ole vaikka ihan tavallisen näkönen kaveri olenkin. Jos ei yritys onnistu niin siirrän katseeni muualle ja tämän ensimmäisen viehätys unohtuu kun mielenkiintoisempaa tulee näkyviin.
Näissä on kyse miehistä, joille seuran saaminen on selkeästi vaikeaa. Ja nyt he ovat sitten löytäneet mielestään oivan kanavan, joka toimii myös kostona aiemmista pakeista = kuvitelman siitä, että he handlaavat tätä peliä psykologisella otteella, koska naiset ovat yksinkertaisia. Itse en kuvittelisi unissanikaan olevani suhdepeleissä naisia hoksaavampi.
Kauheasti hommaa tosiaan vaivaisen asian eteen. Ja olisko vähän noloa kyttäillä jotain somea salaa ja tunkea samaan baariin esittää kaveria viikkotolkulla vai vuosiako tota jotkut tekee. Huh huh.
Minun mielestäni hyvä nyrkkisääntö on, että jos ei ole mitään salailtavaa, ei ole mitään salailtavaa.
Niin kauan kun kavereista voidaan puhua avoimesti, kenen kanssa ollaan menossa ja minne, ehkä jotain mitä juteltiin/tehtiin (ei tietysti tarvitse mennä kaverien yksityisiin salaisuuksiin), antaa puolison tavata kaverit jos sellainen tilanne tulee, jne. kaikki on ok.
Minulla on monta miespuolista kaveria ja koskaan en ole joutunut tilanteeseen, jossa selittelisin, että se on vain kaveri. Miksi, sehän on itsestään selvää. Kyllä siis mullakin ehkä vähän kulmat kohoasi, jos puoliso alkaisi yht'äkkiä selittää, että menen lissun kanssa kahville, mutta ihan vaan kaverina kahville.
M51 vastaa, että aika epätodennäköinen sellainen ystävyyssuhde olisi, koska tunnen seksuaalista vetoa niin suureen osaan naisista. Vaikka nainen ei kokonaisuutena olisi kovin kiinnostava, esim. hyvät tissit, hyvä perse, kauniit kasvot, kädet, jalat tai vaikka liikkuminen tai hyvät jutut saavat seksuaalisen kiinnostuksen heräämään sen verran että voisin ainakin kerran panna. Pitää olla melko ruma, haiseva, lihava tai sekaisin päästään, että mitään seksuaalista kiinnostusta ei herää. Sellaisen kanssa olisi aika vaikea myöskään ystävystyä. Olen ollut 25 vuotta naimisissa ja vaimo onneksi kiinnostaa edelleen enemmän kuin suurin osa muista.
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä itseäni nöyryyttäisi roikkumalla jonkun helmoissa, arvostan itseäni enemmän. Ei se seuran saaminen nyt niin vaikeaa ole vaikka ihan tavallisen näkönen kaveri olenkin. Jos ei yritys onnistu niin siirrän katseeni muualle ja tämän ensimmäisen viehätys unohtuu kun mielenkiintoisempaa tulee näkyviin.
Näissä on kyse miehistä, joille seuran saaminen on selkeästi vaikeaa. Ja nyt he ovat sitten löytäneet mielestään oivan kanavan, joka toimii myös kostona aiemmista pakeista = kuvitelman siitä, että he handlaavat tätä peliä psykologisella otteella, koska naiset ovat yksinkertaisia. Itse en kuvittelisi unissanikaan olevani suhdepeleissä naisia hoksaavampi.
Kauheasti hommaa tosiaan vaivaisen asian eteen. Ja olisko vähän noloa kyttäillä jotain somea salaa ja tunkea samaan baariin esittää kaveria viikkotolkulla vai vuosiako tota jotkut tekee. Huh huh.
Seuran saaminen selkeästi vaikeaa 😂. Joo ei. Pahimmillaan kun toi lähti käsistä mulla oli 36 Ig kaveri naista. Kenen kanssa viestittelin päivittäin. Alko maistua vähän työltä.
Seuran saaminen selkeästi vaikeaa 😂. Joo ei. Pahimmillaan kun toi lähti käsistä mulla oli 36 Ig kaveri naista. Kenen kanssa viestittelin päivittäin. Alko maistua vähän työltä.
No jos seuran saanti on helppoa niin mihin sä sitten salaa stalkkaamista tarvitset? Ja mä en pidä seurana mitään ig-viestittelyjä sen enempää kuin tätä palstailuakaan, ellen sitten viesti jotain merkityksellistä itselleni tärkeiden ihmisten kanssa.
Onhan sulla tässäkin nyt seuraa varmaan sitten joku 4-5 naista ja pari miestä, jotka sulle on vastaillut. Joten laita nyt ihmeessä nämä kirjanpitoon!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä se tässä yksinkertainen olet. Mitä se mulle kuuluu, missä sä olet stalkannut. Jos kuitenkin nostat esiin mun kissajulkaisun jälkeen jotain oi että mäkin oon muuten sattumalta ihan kamala kissafani, etenkin tykkään kauheasti semmoisista mustavalkoisista kissoista niin kyllä mä sielussani virnistän.
Ja sitten se kun kyyristelet sinne baariin ja oot silleen ei voi olla totta, ootko säkin täällä, mä en täällä juurikaan käy mut just olin kaverilla ja satuin tästä ohi ja ihan puolivahingossa kävelin sisään onpas sattuma, että täällä tavattiin niin mä nauran sielussani jo ääneen.
Voin antaa sun jatkaa juttuasi, v
No jos joku alkaa noin selvästi sun kissasta puhumaan niin siellä ei ole kyllä yhtään pelisilmää tai sitten hän aidosti tykkää kissoista. Se idea koko roskassa on just se että sä pidät ihan omana tietona sen kiinnostuksen naista kohtaan. Varatut varsinkin lähtee aika isolla % karkuun jos heti selviää et p....n perässä tää on. Iso osa sinkuistakin jos et heti ole heidän kriteereitä täyttävä. Ne kriteerit vaan tuppaa helposti muuttumaan kun se kohtalo heittää teidät sinne Helsingin baariin samaan aikaan...
Varsinkin kun niitä promilleja alkaa olla ja hupsista keikkaa mähän tulin tänne selvinpäin autolla. Totta hitossa mä voin heittää teidät kotiin.
Kohtalo= se että mimmi on kertonut storyssa menevänsä sinne tai olevansa siellä.
Ei ole muuten ihan yks kerta kun siellä baarissa on naisella ollut alussa ilme et onks tää ukko joku stalkkeri.. Kun sattunut kohtaloita. Sit on käyty tarkastaa story katsojat ja oooo ei ole mun nimeä siellä.. Turvallinen mies ja aikamoinen sattuma.
Vierailija kirjoitti:
No jos seuran saanti on helppoa niin mihin sä sitten salaa stalkkaamista tarvitset? Ja mä en pidä seurana mitään ig-viestittelyjä sen enempää kuin tätä palstailuakaan, ellen sitten viesti jotain merkityksellistä itselleni tärkeiden ihmisten kanssa.
Onhan sulla tässäkin nyt seuraa varmaan sitten joku 4-5 naista ja pari miestä, jotka sulle on vastaillut. Joten laita nyt ihmeessä nämä kirjanpitoon!
Katos kun mä saatan esim iskeä silmäni ig johonkin naiseen. Kenestä mulle tulee lähes pakkomielle, tätä on päästävä tuuppaamaan. Kokemuksen kautta olen oppinut että tuuppaus % on jossain 0-5% välillä jos ollaan rehellisiä. Sitten kun on päästy sinne ns kaveri asteelle tuuppaus % onkin jossain 80%
"Ei ole muuten ihan yks kerta kun siellä baarissa on naisella ollut alussa ilme et onks tää ukko joku stalkkeri.. Kun sattunut kohtaloita. Sit on käyty tarkastaa story katsojat ja oooo ei ole mun nimeä siellä.. Turvallinen mies ja aikamoinen sattuma."
Siis tarkistaako tämä mimmi ne seuraajat siinä sun edessä vai kuvitteletko vain, että tarkistaa?
Voi olla, että todellakin olet oscar-tason näyttelijä, joka osaa tulla juttelemaan tälle mimmille ihan silleen vilpittömän ohhoh miten on hesan sama baari. Jos kuitenkaan et ole, vaan ihan tavallinen suomalainen mies, eleesi ja mikroilmeesi kertovat, että ehkä ei nyt kuitenkaan niin sattuma ja kohtalo.
Turvallinenhan olet jo lähtökohtaisesti, koska olet naiselle tuttu. Siksihän tapaamisenne oli "sattuma".
Todennäköisempää siis kuin kuvitelmasi tarkistuksista on, että mimmi ei välitä. Etenkään jos saa kyydin vielä kotiin niin sehän kählevästi kävi. Mitä väliä sillä mulle mitä kautta sä olet siihen saapunut käytettäväksi, halvemmaksi tulee kuin taksi.
Kiitos kyydistä!
Vierailija kirjoitti:
"Ei ole muuten ihan yks kerta kun siellä baarissa on naisella ollut alussa ilme et onks tää ukko joku stalkkeri.. Kun sattunut kohtaloita. Sit on käyty tarkastaa story katsojat ja oooo ei ole mun nimeä siellä.. Turvallinen mies ja aikamoinen sattuma."
Siis tarkistaako tämä mimmi ne seuraajat siinä sun edessä vai kuvitteletko vain, että tarkistaa?
Voi olla, että todellakin olet oscar-tason näyttelijä, joka osaa tulla juttelemaan tälle mimmille ihan silleen vilpittömän ohhoh miten on hesan sama baari. Jos kuitenkaan et ole, vaan ihan tavallinen suomalainen mies, eleesi ja mikroilmeesi kertovat, että ehkä ei nyt kuitenkaan niin sattuma ja kohtalo.
Turvallinenhan olet jo lähtökohtaisesti, koska olet naiselle tuttu. Siksihän tapaamisenne oli "sattuma".
Todennäköisempää siis kuin kuvitelmasi tarkistuksista on, että mimmi ei välitä. Etenkään jos saa kyydin vielä kotiin niin sehän kählevästi kävi. Mitä väliä sill
Siis väitätkö että naiset on 1.5-2promillen kännissä hirveän tarkkoja seuraamaan mun mikroilmeitä ja eleitä 😂😂..
Kyllä mut kuten 80% tapauksista se kyyti ei ole ilmainen. Maksu tapahtuu nyt tai myöhemmin.
Ja kyllä on ihan ääneenkin sanottu et hitsi mä jo säikähdin et sä oot stalkannu mut ja tullu tänne sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katos kun mä saatan esim iskeä silmäni ig johonkin naiseen. Kenestä mulle tulee lähes pakkomielle, tätä on päästävä tuuppaamaan. Kokemuksen kautta olen oppinut että tuuppaus % on jossain 0-5% välillä jos ollaan rehellisiä. Sitten kun on päästy sinne ns kaveri as
No nyt alkoi tilastomatikka todella kiinnostamaan!
Selvennätkö vielä pari tietuetta tilastosta:
- miten monen prosentin kanssa, joihin olet kehittänyt sairaalloisen pakkomielteen, pääset kaveriasteelle?
- mikä on keskimääräinen kaveriasteella vietetty aika, joka edeltää tuuppausta?
- kuinka monta tuntia teet kaverityötä keskimääräisesti (kyytejä sinne tänne jne.) kaveriasteella ennen tuuppausta?
Ja ihan yleisesti muutoin vain uteliaisuudesta, mitä yleensä tapahtuu tuuppauksen jälkeen?
Sivusta, mulla oli kaveri, joka oli vähän samanlainen kuin tämä uusi palstahullumme, eli tuuppaushullu. Hän luuli olevansa kamala naisten mies, kun esim. kerran hänen luokseen tuli nainen eräästä harrastuspiiristä ja sänkyynhän siitä päädyttiin.
Pitkään mietin, kertoisinko totuuden. Hänen kanssaan naiset lähti yleensä viimeisenä vaihtoehtona, mutta hänellä oli todella hyvät tarjoamiset, vimpan päälle viinit, juustot, viskit, jne. Oli myös ihan liikkiksen herkkä miellyttämään.
Yleistä tietoa kaupungin naisten piirissä, samalla tavalla kuin ne polkupyörät miesten keskuudessa. Vähän säälitti, hän tapasi kyllä myös ihastua ja rakastua milloin keneenkin naiseen.
Oltiin nuoria ja julmia, enään en voisi varmaan vierestä katsella.
Mä voisin kirjoittaa tähän isoimman onnistumisen..
Näin livenä ehkä maailman kauneimman naisen, aivan eri tasolla kuin minä. Suoraviivaisesti tää nainen olis nauranut päin naamaa mulle..
No stalkkasin hänet Ig.stä työpaikan perusteella. Odottelin kk ja laitoin seurauksen.. Arvattavasti nainen ei seurannut mua takaisin.. Katselin hänen jokaisen storynsa, suurimman osan story viewerillä.. Vasta kun tuli ensimmäinen story joka ei liittynyt hänen ulkonäköönsä, kommentoin sitä. Liittyi hänen harrastukseensa josta minä tiesin kaiken, olinhan googlettanut paljon tietoa tästä.
Siinä meni mukavasti 2 iltaa höpötellessä lajista jota mukamas olin itsekkin harrastanut.
Tän jälkeen siirryttiin ihan vaan perus tykkään sun julkaisuista, en edelleenkään katsonut kaikkia näkyvästi. Olin siis tän varatun naisen mielestä hyvin turvallinen, en laitelllut sydämiä, en kehunut ulkonäköä..
Noo sitten tuli eräs ilta ja kysyin miten treenit meni. Hän ei jaksanut mennä koska oli riidelllyt miehensä kanssa. Mies oli yrittäjä ja nainen opiskeli. Riidan aihe oli kotityöt... Mä en luonnollisesti ymmärtänyt mikä sitä miestä vaivaa, onhan se opiskelukin työtä ja ei todellakaan ole reilua jos toinen vaan siivoaa...
Edelleen hyvässä ystävä hengessä höpöteltiin, hän alkoi puhua syvällisiä ja uskoutua minulle tosi paljon.
Kertoi mm miten yksinäinen on välillä kun mies yrittäjänä on paljon pois kotoa, milloin missäkin. Kertoi että on lähes varma et mies pettää joskus noilla reissuilla.
Taas mä ymmärsin ja tuin.
4-5kk juteltiin joka ilta.. Sit tuli eräs perjantai tää nainen asui 90km päässä mun kotoa. Näin storysta et jaha mies on taas reissussa ja tää nainen on hiton yksinäinen.
Laitoin viestiä et arvaa mitä. Oon tulossa tänään sinnepäin, meen huomenna kaverin kanssa sinne ja sinne.. Haluuks lähtee kahville, drinkille, syömään ?
No neito halusi. Mentiin syömään keskusteltiin just siitä kun ei saa läheisyyttä tarpeeksi parisuhteessa. Syömästä baariin muutamalle. Baarista mun hotellille ja sit tuli kysymys saako hän jäädä nukkumaan mun viereen?
Näkyvät olevan edelleen miehensä kanssa yhdessä mut mä sain viettää aika kivan vkl hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katos kun mä saatan esim iskeä silmäni ig johonkin naiseen. Kenestä mulle tulee lähes pakkomielle, tätä on päästävä tuuppaamaan. Kokemuksen kautta olen oppinut että tuuppaus % on jossain 0-5% välillä jos ollaan re
- "juttelu asteelle jtn 90%. Kaveri asteelle mennään ehkä 60% kanssa. Monesti mullakin pakkomielle häviää kun alkaa keskustella ja huomaa esim et nainen on lumppu. Tai tyhmä kuin saapas.
- vaikea sano 1kk-18kk. ja jos joku sanoo et hirveä duuni. Ei siinä paljon aikaa mene kun laitat viestin pari päivässä.
-melko vähän. Tapasin naisia vasta kun tunneside oli luotu. Toki olen matkustanut eri kaupunkeihin ja ajanut monta tuhatta km p.....n perässä.
- aika usein tuuppaillaan vielä muutama kerta ja sit tajutaan että tää on väärin tai ei meistä paria tule. Koska mä en etsinyt suhdetta..
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni hyvä nyrkkisääntö on, että jos ei ole mitään salailtavaa, ei ole mitään salailtavaa.
Niin kauan kun kavereista voidaan puhua avoimesti, kenen kanssa ollaan menossa ja minne, ehkä jotain mitä juteltiin/tehtiin (ei tietysti tarvitse mennä kaverien yksityisiin salaisuuksiin), antaa puolison tavata kaverit jos sellainen tilanne tulee, jne. kaikki on ok.
Minulla on monta miespuolista kaveria ja koskaan en ole joutunut tilanteeseen, jossa selittelisin, että se on vain kaveri. Miksi, sehän on itsestään selvää. Kyllä siis mullakin ehkä vähän kulmat kohoasi, jos puoliso alkaisi yht'äkkiä selittää, että menen lissun kanssa kahville, mutta ihan vaan kaverina kahville.
Hyvin sanottu.
Sitten on vaan se marko, jonka ei tartte laittaa ku booticallia niin sinnehän mä sieltä baarista kumminkin lähden. Tai sit meen niksulle juomaan jatkoviinejä, kuunteleen musaa ja lätisemään elämästä.
Naurahdin, mutta näin se pojjaat on. Tämän karun totuuden kun naisista itse tajusin niin loppui se into pelleillä mitään kaverimiestä. Tosin kesti sitten kauan ymmärtää että on niitäkin naisia jotka tota ei tee vaan oikeasti pystyy kaveruuteenkin tuli kaupan päälle kyynisyyttä.
Siitä olen pikku hiljaa päässyt eroon kun ymmärsin, että eihän ne naiset tehneet muuta oikeastaan kun liittyi mun peliin loppupelissä vain voitokkaammin. Ne lähti booticallille ja mä niiden instaa tutkimaan.