Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ja naisen välinen ystävyys

Vierailija
29.07.2024 |

Jos nyt jätetään pois tämän hetkiset työkaverit/opiskelukaverit ja ystävien puolisot, niin onko sinulla ystävänä toista sukupuolta oleva henkilö, johon et ole koskaan tuntenut mitään seksuaalista vetoa (tai joka ei ole elätellyt toiveita sinun suuntaasi mikäli tiedät asiasta)?

Nyt aivan rehellisiä vastauksia toivon ja varsinkin miehiltä.

Tämä asia tuli vastaan toisesta ketjusta, jossa puhuttiin tutkimuksesta (https://www.scientificamerican.com/article/men-and-women-cant-be-just-f…) jonka mukaan erityisesti miehet elättelevät toiveita kaverinaisten suhteen useammin kuin toisin päin. Samoin oli yleistä, että oma parisuhdestatus jätettiin kertomatta tai vähäteltiin suhteen laatua toista sukupuolta oleville ystäville.

Tutkimuksen mukaan myös vaikeudet omassa parisuhteessa lisäsivät seksuaalista kiinnostusta toista sukupuolta olevaa ystävää kohtaan.

Tämä jotenkin vahvistaa ns. haaremiteoriaa, jossa ihminen kerää (ehkä tiedostamattaan) parisuhteessa ollessaankin "kavereita" joista mahdollisen eron tullessa on helpompi hankkia uusi kumppani tai potentiaalista seksiseuraa.

Kommentit (438)

Vierailija
281/438 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Seuran saaminen selkeästi vaikeaa 😂. Joo ei. Pahimmillaan kun toi lähti käsistä mulla oli 36 Ig kaveri naista. Kenen kanssa viestittelin päivittäin. Alko maistua vähän työltä."

En ole tyyppiä joka usein nauraa ääneen mutta nyt kyllä pääsi ihan kunnon hörähdys! 😂

Vierailija
282/438 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ja naisen välinen anaaliseksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/438 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuran saaminen selkeästi vaikeaa 😂. Joo ei. Pahimmillaan kun toi lähti käsistä mulla oli 36 Ig kaveri naista. Kenen kanssa viestittelin päivittäin. Alko maistua vähän työltä.

No jos seuran saanti on helppoa niin mihin sä sitten salaa stalkkaamista tarvitset? Ja mä en pidä seurana mitään ig-viestittelyjä sen enempää kuin tätä palstailuakaan, ellen sitten viesti jotain merkityksellistä itselleni tärkeiden ihmisten kanssa.

Onhan sulla tässäkin nyt seuraa varmaan sitten joku 4-5 naista ja pari miestä, jotka sulle on vastaillut. Joten laita nyt ihmeessä nämä kirjanpitoon!

Katos kun mä saatan esim iskeä silmäni ig johonkin naiseen. Kenestä mulle tulee lähes pakkomielle, tätä on päästävä tuuppaamaan.  Kokemuksen kautta olen oppinut että tuuppaus % on jossain 0-5% välillä jos ollaan rehellisiä. Sitten kun on päästy sinne ns kaveri as

Vaikutat aika säälittävältä tapaukselta. Tsemppiä. 

Vierailija
284/438 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta, mulla oli kaveri, joka oli vähän samanlainen kuin tämä uusi palstahullumme, eli tuuppaushullu. Hän luuli olevansa kamala naisten mies, kun esim. kerran hänen luokseen tuli nainen eräästä harrastuspiiristä ja sänkyynhän siitä päädyttiin.

Pitkään mietin, kertoisinko totuuden. Hänen kanssaan naiset lähti yleensä viimeisenä vaihtoehtona, mutta hänellä oli todella hyvät tarjoamiset, vimpan päälle viinit, juustot, viskit, jne. Oli myös ihan liikkiksen herkkä miellyttämään.

Yleistä tietoa kaupungin naisten piirissä, samalla tavalla kuin ne polkupyörät miesten keskuudessa. Vähän säälitti, hän tapasi kyllä myös ihastua ja rakastua milloin keneenkin naiseen. 

Oltiin nuoria ja julmia, enään en voisi varmaan vierestä katsella.

Aikamoisia h......a nää naiset. Juustolla ostettavissa.

Vierailija
285/438 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No neito halusi. Mentiin syömään keskusteltiin just siitä kun ei saa läheisyyttä tarpeeksi parisuhteessa.  Syömästä baariin muutamalle. Baarista mun hotellille ja sit tuli kysymys saako hän jäädä nukkumaan mun viereen?"

Ja sä oikeasti olet sitä mieltä, että tämä on tulosta sun taidokkaasta master mind-psykologiapelistä? Eikä siitä, että et todellakaan ollut mr right vaan ainoastaan mr right now?

TIedätkö miten hankalaa varatun ihmisen on löytää turvallista (= ei jää kiinni) kätevää panoseuraa juuri siihen hetkeen, kun itsellä olisi siihen sopiva vkonloppu käsillä? Sähän tulit kuin taivaan lahjana koiranpentuna häntä heiluen naiselle ihan kotikaupunkiin asti ja veit vielä syömäänkin. Todennäköisesti maksoit. 

Sitä ennen olit panostanut tuntikausia JOKA ILTA kuukausien ajan siihen, että pääset ajelemaan pikkurouvan iloksi. Tuohon ei moni nainen suostuisi.

Kyllä, totisesti melkoisen kallis ja työläs harrastus sulla, taustatöineen googlettuleineen kaikkineen. Ja naiset sitten vaan päästä jalkoihin mitaten päättää, kannattiko vai ei. Ei oo reilu tämä maallma, ei. Oot varmaan aika monta hukkareissuakin tehnyt, tolla hinnalla 20 pros on tuntuva nettohyötysuhteen menetys.

Vierailija
286/438 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No neito halusi. Mentiin syömään keskusteltiin just siitä kun ei saa läheisyyttä tarpeeksi parisuhteessa.  Syömästä baariin muutamalle. Baarista mun hotellille ja sit tuli kysymys saako hän jäädä nukkumaan mun viereen?"

Ja sä oikeasti olet sitä mieltä, että tämä on tulosta sun taidokkaasta master mind-psykologiapelistä? Eikä siitä, että et todellakaan ollut mr right vaan ainoastaan mr right now?

TIedätkö miten hankalaa varatun ihmisen on löytää turvallista (= ei jää kiinni) kätevää panoseuraa juuri siihen hetkeen, kun itsellä olisi siihen sopiva vkonloppu käsillä? Sähän tulit kuin taivaan lahjana koiranpentuna häntä heiluen naiselle ihan kotikaupunkiin asti ja veit vielä syömäänkin. Todennäköisesti maksoit. 

Sitä ennen olit panostanut tuntikausia JOKA ILTA kuukausien ajan siihen, että pääset ajelemaan pikkurouvan iloksi. Tuohon ei moni nainen suostuisi.

Kyllä, totisesti melkoisen ka

Noo sanotaanko näin et aika harvoin keski-ikäinen keskivartalo lihava mies pääsee panemaan fitness mallia jos tämä ei ole prostituoitu. Vielä harvemmin tämä fitness malli alkaa miettiä pitäisikö erota tän itseään 10v vanhemman miehen takia 

Vierailija
287/438 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia mietti eroa koska me oltiin selvästi sielu kumppaneita ja niin täydellisiä toisillemme. Lähes kuin samat ihmiset..

Ainoa vika hänen ajatuksessaan oli se että hän ei tuntenut mua ollenkaan.

Vierailija
288/438 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis väitätkö että naiset on 1.5-2promillen kännissä hirveän tarkkoja seuraamaan mun mikroilmeitä ja eleitä 😂😂..

Kyllä mut kuten 80% tapauksista se kyyti ei ole ilmainen. Maksu tapahtuu nyt tai myöhemmin.

Ja kyllä on ihan ääneenkin sanottu et hitsi mä jo säikähdin et sä oot stalkannu mut ja tullu tänne sen takia.

Se kyyti todellakin on ilmainen, jollet sitten pyydä siitä maksua tai ole väkivaltainen rskaaja.

Jos nainen valitsee kanssasi kyydin jälkeen harrastaa seksiä niin se on sitten eri asia eikö mikään maksu. En kyllä ymmärrä mitä saat siitä että selvin päin panet viinalle haisevaa umpikännistä naista, vaikuttaa aika luuserimenolta. Sääliksi käy sekä sinua että näitä humalaisia naisia joita hyväksikäytät...ilmeisesti siksi ettet selväpäiseltä et saisi. 

Onneksi itselläni humalassakin pysyy sen verran järki päässä ettei tuollainen uppoaisi. 

Vierailija
289/438 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta, mulla oli kaveri, joka oli vähän samanlainen kuin tämä uusi palstahullumme, eli tuuppaushullu. Hän luuli olevansa kamala naisten mies, kun esim. kerran hänen luokseen tuli nainen eräästä harrastuspiiristä ja sänkyynhän siitä päädyttiin.

Pitkään mietin, kertoisinko totuuden. Hänen kanssaan naiset lähti yleensä viimeisenä vaihtoehtona, mutta hänellä oli todella hyvät tarjoamiset, vimpan päälle viinit, juustot, viskit, jne. Oli myös ihan liikkiksen herkkä miellyttämään.

Yleistä tietoa kaupungin naisten piirissä, samalla tavalla kuin ne polkupyörät miesten keskuudessa. Vähän säälitti, hän tapasi kyllä myös ihastua ja rakastua milloin keneenkin naiseen. 

Aikamoisia h......a nää naiset. Juustolla ostettavissa.

No siinä mielessä tietysti joo, mutta likinnä oli semmoinen meininki, että siellä oli aina tosi hyvät puitteet ja nainen sai tuntea itsensä oikein kuningattareksi. Jos oli päähänpotkittu olo, äijän kanssa riitaa, jne. niin naiset suunnisti tonne itsetuntoaan kohottamaan. Tämä kaveri siellä laittoi kystä kyllä. vaihteli lakanoita ja siivosi kämppää, osti tuoreita kukkia pöydälle.

Ehkä enemmän vertautuu siihen kun miehet käy maksullisissa. Tavallaan siis vähän ton tuuppaus-kaverin tyyppinen juttu, mistä tulikin vuosien takaa mieleeni. Että ollaan sen pilden takia todella valmiita menemään pitkälle ja tekemään töitä. Toisaalta mikäs siinä, oon vaan miettinyt jälkeen päin, että olihan se yhden lajin hyväksikäyttöä tuokin, etenkin, kun sitten nämä naiset takana päin nauroi.

Vierailija
290/438 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis väitätkö että naiset on 1.5-2promillen kännissä hirveän tarkkoja seuraamaan mun mikroilmeitä ja eleitä 😂😂..

Kyllä mut kuten 80% tapauksista se kyyti ei ole ilmainen. Maksu tapahtuu nyt tai myöhemmin

Ja kyllä on ihan ääneenkin sanottu et hitsi mä jo säikähdin et sä oot stalkannu mut ja tullu tänne sen takia.

Se kyyti todellakin on ilmainen, jollet sitten pyydä siitä maksua tai ole väkivaltainen rskaaja.

Jos nainen valitsee kanssasi kyydin jälkeen harrastaa seksiä niin se on sitten eri asia eikö mikään maksu. En kyllä ymmärrä mitä saat siitä et

Se on vaihdanta taloutta. Mä tarjoan kyydin nainen vartalon. Monesti seksi on parasta kun neito on ottanut vähän. Estot häviää.

Vierailija
291/438 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoisia h......a nää naiset. Juustolla ostettavis

Mitä ne naiset nauroi. Se mies sai just sitä mitä halusi. Pilden takia on sodittu. Te naiset van ette ymmärrä tuotakaan.

Vierailija
292/438 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo sanotaanko näin et aika harvoin keski-ikäinen keskivartalo lihava mies pääsee panemaan fitness mallia jos tämä ei ole prostituoitu. Vielä harvemmin tämä fitness malli alkaa miettiä pitäisikö erota tän itseään 10v vanhemman miehen takia 

Mutta halvemmallahan sä pääsisit, jos ostaisit suoraan sen  prostituoidun. Aikaakin säästyisi (tosin sitä sulla taitaa olla vähän liikaakin tappaa, omaksi hyväksesi). 

Ja moraaliselta kannalta se olisi huomattavasti eettisempi ratkaisu kuin stalkkailla ihmisiä ja valehdella heille pisteeseen, joka saattaa sekoittaa heidänkin päänsä ja elämänsä.

Mutta sullehan tuskin enää aidosti se pano on päämäärä, vaan nimenomaan valehteleminen ja se, että joku uskoo sun valheita. Mikä on oikeasti vähän viiraamaan päin, eli suosittelisin pientä itsetutkiskelua, kuten ihmisillä on tapana, jos alkaa haitallisia addiktioita ilmenemään.

Vierailija
293/438 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta halvemmallahan sä pääsisit, jos ostaisit suoraan sen  prostituoidun. Aikaakin säästyisi (tosin sitä sulla taitaa olla vähän liikaakin tappaa, omaksi hyväksesi). 

Ja moraaliselta kannalta se olisi huomattavasti eettisempi ratkaisu kuin stalkkailla ihmisiä ja valehdella heille pisteeseen, joka saattaa sekoittaa heidänkin päänsä ja elämänsä.

Mutta sullehan tuskin enää aidosti se pano on päämäärä, vaan nimenomaan valehteleminen ja se, että joku uskoo sun valheita. Mikä on oikeasti vähän viiraamaan päin, eli suosittelisin pientä itsetutkiskelua, kuten ihmisillä on tapana, jos alkaa haitallisia addiktioita ilmenemään.

Kyl ton tason prostituoitu maksaa vkl monta tonnia. Nyt mulla meni joku 300€ kaikkineen.

En kai ole väittänyt että pitäisin itseäni normaalina. Tiedän syynkin mistä tää on peräisin. Siitä että mun vaimo jäi kiinni pettämisestä. Ei ole sen jälkeen paljon parisuhteet kiinnostaneet tai onko joku sinkku tai ei.

Vierailija
294/438 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai

Ei se tainnut saada. Hänellä kun oli tapana ihastua ja alkaa haaveilemaan näistä naisista, uskoa, että siellä käytiin muutakin panemassa hienoissa puitteissa. Sen vuoksi olen nyt aikuisena ajatellut, että ilkeää menoa. 

Kaikki miehet ei tyydy siihen, että saa pildeä, mutta uskon, että sä taas et ymmärrä sitä.

Vierailija
295/438 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vaihdanta taloutta. Mä tarjoan kyydin nainen vartalon. Monesti seksi on parasta kun neito on ottanut vähän. Estot häviää.

Ei ole vaihdantataloutta jollette etukäteen ole sopineet että saat seksiä kyytiä vastaan. Jos ensin viet naisen kotiin ja sitten häntä sattuu panettamaan niin sitten ne ovat erillisiä asioita.

Mitä tapahtuisi jos veisit naisen kotiin eikä hän kanssasi haluaisikaan seksiä? Pyytäisitkö poliisin paikalle selvittelemään asiaa vai? 

Minä olen usein saanut kotikyytejä miehiltä eikä ole tullut mieleenkään antaa heille vastineeksi seksiä, ehkä heitä on harmittanut, mutta uskoisin etteivät ole odottaneet mitään vastapalveluksia.

Sinä vaikutat tarinoivalta luuserilta, tai sitten naismakusi on todella huono.

Vierailija
296/438 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai ole väittänyt että pitäisin itseäni normaalina. Tiedän syynkin mistä tää on peräisin. Siitä että mun vaimo jäi kiinni pettämisestä. Ei ole sen jälkeen paljon parisuhteet kiinnostaneet tai onko joku sinkku tai ei.

Ahaa, haluat siis kostaa muille miehille sen, että sun vaimo petti? Koska miehiinhän tämä osuu, naiset saa mitä haluaa, saman kuin sinäkin siis, mutta mieshän siinä kärsii, jos tilanne käryyn saakka menee.

Tavallaan tossa on tietysti järkeä, miehen kanssa vaimosi tod näk petti niin kokekoot nyt muut miehet sitten saman kuin sinä koit.

Noh, varattu tietää, mihin lähtee, jos jonkun stalkkerin antaa itseään tuupata, ei siinä. Koska vakavasti: kyllä naiset tietää, että liian hyvää ei ole.

Vierailija
297/438 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on miespuolinen kaveri ollut n. 20 vuotta. Opiskeltiin aikanaan samaa alaa. Koskaan ei ole ollut mitään seksuaalista tai edes vihjettä siihen suuntaan. Käydään kahvilla ja syömässä ja jutellaan maailman menosta ja etenkin omaan alaan liittyvistä ajankohtaisista asioista. 

N43

Vierailija
298/438 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, haluat siis kostaa muille miehille sen, että sun vaimo petti? Koska miehiinhän tämä osuu, naiset saa mitä haluaa, saman kuin sinäkin siis, mutta mieshän siinä kärsii, jos tilanne käryyn saakka menee.

Tavallaan tossa on tietysti järkeä, miehen kanssa vaimosi tod näk petti niin kokekoot nyt muut miehet sitten saman kuin sinä koit.

Noh, varattu tietää, mihin lähtee, jos jonkun stalkkerin antaa itseään tuupata, ei siinä. Koska vakavasti: kyllä naiset tietää, että liian hyvää ei ole.

En mä koe kostavani. En vaan välitä enää moraali normeista koska se tuntuu nykyään olevan harvinaista.

Ollaan me jääty kiinnikkin useastikin. Ei se muhun ole osunut. Lähinnä näihin petturi naisiin. Mun mielestä vastuu on aina sen pettäjän. Munkin tarinoissa naisilla olisi ollut useita kertoja tehdä oikein. Tai kyseenalaistaa edes mua niin olisivat olleet ehkä tajunneet mitä mä teen.

Vierailija
299/438 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaihdantataloutta jollette etukäteen ole sopineet että saat seksiä kyytiä vastaan. Jos ensin viet naisen kotiin ja sitten häntä sattuu panettamaan niin sitten ne ovat erillisiä asioita.

Mitä tapahtuisi jos veisit naisen kotiin eikä hän kanssasi haluaisikaan seksiä? Pyytäisitkö poliisin paikalle selvittelemään asiaa vai? 

Minä olen usein saanut kotikyytejä miehiltä eikä ole tullut mieleenkään antaa heille vastineeksi seksiä, ehkä heitä on harmittanut, mutta uskoisin etteivät ole odottaneet mitään vastapalveluksia.

Sinä vaikutat tarinoivalta luuserilta, tai sitten naismakusi on todella huono.

Toivottaisin hyvää yötä ja seuraavan päivänä kyselisin onko paha kankkunen?

Odottaisin uutta tilanne jossa nainen on otollinen.

Vierailija
300/438 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottaisin hyvää yötä ja seuraavan päivänä kyselisin onko paha kankkunen?

Odottaisin uutta tilanne jossa nainen on otollinen.

Eli se kyyti oli ilmainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi