Miten pärjäätte tissihien kanssa näillä helteillä?
Jaksatteko koko ajan olla pesemässä ja kuivaamassa rintojen alusia? Onneksi kohta tulee syksy, ei voi muuta sanoa.
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Voin tulla ilolla kuivaamaan teidän tissihikiä ilman maksua.
t. rane
Ranea ei nyt kaivata tänne! PRKL.
Auttoi kun viimein löysin oikean kokoiset ja malliset liivit joissa kaarituki on ihan rinnanjuuressa kiinni ja nostaa tissiä niin ettei iho ole ihoa vasten.
Perunajauhoja lusikallinen kummankin tissin alle.
Olisipa kiva kun olisi hikistä tissiä ja tussua nuoltavana
Laihdutus ja hyvät rintaliivit auttaa .
Ja toki ilmastointilaite kans auttaa.
Kaikkein paras löytämäni keino on ehdottomasti vauvoille tarkoitettu talkki!
Vierailija kirjoitti:
Kuljen ilman paitaa.
Miten tämä auttaa tissihikeen?
Talkkia. Mulla on pirkka vauvatalkkia sekä yadleyn body bowder english rosea päälle. Kotiin tullessa suihku, hyvä kuivaus ja puhtaat liivit. Painoa 52kg, F kupit. Ettei se lihavuudesta kiinni ole, olen pieni ja siro. Kerran olin 6kk antib kuurilla, sen jälkeen olen kyllä huuhdellut, talkinnut y.m. Talkkia myös polvitaipeisiin ym.. Urheiluliivit on parhaat helteillä ja hengittävät puserot, nytkin on treenipusero päällä, ihanan viileä ihoa vasten.
Vierailija kirjoitti:
Olen laiha, siis LAIHA, mutta tissihiki vaivaa silti. Lähinnä se vaivaa rintsikoiden takia. Ihan hiessä kaaritukien kohdalta. Ehkä ohuemmat liivit ilman kaaritukea auttaisi, mutta en tykkää sellaisista.
Kaarituettomat merinovillaiset liivit 👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuljen ilman paitaa.
Miten tämä auttaa tissihikeen?
Helpompi heittää rinnat olkapäille.
Omat rintani reputtivat lyijykynätestin... Luin äskettäin niksin, että jos naisella on rinnat, jotka läpäisevät kyseisen testin, niiden alle voi laittaa esimerkiksi bambutrikoota tai sideharsoa imemään hikeä ja suojaamaan siis ihoa.
Vierailija kirjoitti:
Omat rintani reputtivat lyijykynätestin... Luin äskettäin niksin, että jos naisella on rinnat, jotka läpäisevät kyseisen testin, niiden alle voi laittaa esimerkiksi bambutrikoota tai sideharsoa imemään hikeä ja suojaamaan siis ihoa.
Olisko kuvaa noista ketunnokista?????? Munuaiseni puolesta kyselen...
Vierailija kirjoitti:
Talkkia. Mulla on pirkka vauvatalkkia sekä yadleyn body bowder english rosea päälle. Kotiin tullessa suihku, hyvä kuivaus ja puhtaat liivit. Painoa 52kg, F kupit. Ettei se lihavuudesta kiinni ole, olen pieni ja siro. Kerran olin 6kk antib kuurilla, sen jälkeen olen kyllä huuhdellut, talkinnut y.m. Talkkia myös polvitaipeisiin ym.. Urheiluliivit on parhaat helteillä ja hengittävät puserot, nytkin on treenipusero päällä, ihanan viileä ihoa vasten.
Ei tuo paino yksinään kerro yhtään mitään. Voit olla silti kehonkoostumukseltasi rasvainen pehmelö ja varmasti oletkin.
En oo mikään löysätissi ja pidän huolta hygieniasta.
Oikein hyvin, koska en ole ylipainoinen ja kuntoilen
Hyvin pärjään, käytän puuvillaisia rintaliivejä. Eikä minulla rintojen aluset edes hikoile, kun ei ole riippuvia osia. Kannatti aloittaa rintaliivien käyttö jo ennen teini-ikää, niin pysyvät kaikki nyt vanhanakin paikoillaan.