Miten pärjäätte tissihien kanssa näillä helteillä?
Jaksatteko koko ajan olla pesemässä ja kuivaamassa rintojen alusia? Onneksi kohta tulee syksy, ei voi muuta sanoa.
Kommentit (136)
Samalla tavalla kuin ympäri vuoden.
Liivit pyykkiin päivittäin ja päivittäinen peseytyminen.
Vielä en ole löytänyt ratkaisua enkä usko, että löytyy, kun liivien pitää istua edes jotenkin tiukasti ihoa vasten, että niistä on jotain iloa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut laihduttaa? Se on kuule paras lääke ongelmaan.
Tällein 55 kiloa laihduttaneena täytyy sanoa että juu ei. Ne majavanhännäthän roikkuu vain suuremmalta pinta-alalta mahaa vasten kun täytteet puuttuu.
Oikean kokoiset liivit ja muotoonprässytyt eli hien imevät liivit toimii minulla. Liivejä toki saa pestä ahkeraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat rintani reputtivat lyijykynätestin... Luin äskettäin niksin, että jos naisella on rinnat, jotka läpäisevät kyseisen testin, niiden alle voi laittaa esimerkiksi bambutrikoota tai sideharsoa imemään hikeä ja suojaamaan siis ihoa.
Oletko ajatellut käydä leikkauksessa?
Tiedoksi kysyjälle: lyijykynätestissä lyijykynää ei työnnetä väkisin rintakehän sisälle ihon läpi, joten lyijykynän poistamiseen ei tarvita kirurgin apua.
Minkä kokoiset utareet on, jos kynä pysyy tissin alla?
Mulla pysyy koko penaali.
Vierailija kirjoitti:
Tissihien kanssa pärjään, kun laitan rintojen alle 2 kertaa viikossa triple dry-antiperspiranttia. Talkkia joskus. MUTTA miten pärjätä nivusten, reisien ja persalueen hikoilun kanssa?! Tuonne alakertaan kun ei voi mitään vahvoja tököttejä laittaa. Nimimerkki alushousut saa vääntää kuivaksi
Moi, oletko koskaan kuullut ilmastointilaitteesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apteekista saa Absolut Torr - nimistä nestettä, estää hikoilun tosi tehokkaasti. Ei mitään ongelmaa. Tepsii kainaloihin tietysti myös. Ei tarvitse edes joka päivä laittaa, tehoaa useamman päivän.
Yök! Väitätkö, ettet edes käy suihkussa joka päivä kun käytät tuota ainetta?
Ei suihkussakäynti sitä ainetta js sen vaikutusta poista, ei ole siis mitään töhnää vaan ihan kirkasta nestettä, joka jotenkin vaan estää sen hikoilun. Ja vaikuttaa useamman päivän, kävi suihkussa tai ei.
Katsoin vielä pakkauksen ohjeen, käsketään siinä laittamaan 7 päivän välein, tarvittaessa useammin. Totta kai siinä viikon aikana suihkussa käydään, ei vaikuta tehoon. Lukee vielä että erittäin tehokas antiperspirantti. Kun on kuivunut iholta, ei tunnu miltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat rintani reputtivat lyijykynätestin... Luin äskettäin niksin, että jos naisella on rinnat, jotka läpäisevät kyseisen testin, niiden alle voi laittaa esimerkiksi bambutrikoota tai sideharsoa imemään hikeä ja suojaamaan siis ihoa.
Oletko ajatellut käydä leikkauksessa?
Tiedoksi kysyjälle: lyijykynätestissä lyijykynää ei työnnetä väkisin rintakehän sisälle ihon läpi, joten lyijykynän poistamiseen ei tarvita kirurgin apua.
Minkä kokoiset utareet on, jos kynä pysyy tissin alla?
Mulla pysyy koko penaali.
Kuulostaa hyvältä, oletko kenties sinkku?
Nyt on kai jo toivoa, että helteet ja hikoilu loppuvat tältä kesältä... Vai onko?
Laitan kokonaisen kuukautissiteen tissien alle (siis keskelle), se auttaa vähän mutta on aika pian märkä. Nyt vauvantalkki kokeilussa. Mistä tietää onko sieni-ihottumaa?
Kävin pienennyttämässä rinnat julkisella. Ei jumita enää rintaranka niin, ettei henkeä saa, ei särje joka päivä päätä ja hartioita, eikä tihi vaivaa laisinkaan.
Bats voidemainen antiperspirantti apteekista.
Itse pidän urheiluliivejä. Nopeammin kuivuva kangas ja sietää hikoilua.
Ihan oikeasti olen nyt vasta ensimmäistä kertaa elämässä kuullut koko termin. Ei ole kokemusta.
Mulla on pienet törötissit. Ei ne hikoa.
Eikö tissi hikeä ole helppo vain huuhtaista pois?