Miten pärjäätte tissihien kanssa näillä helteillä?
Jaksatteko koko ajan olla pesemässä ja kuivaamassa rintojen alusia? Onneksi kohta tulee syksy, ei voi muuta sanoa.
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Omat rintani reputtivat lyijykynätestin... Luin äskettäin niksin, että jos naisella on rinnat, jotka läpäisevät kyseisen testin, niiden alle voi laittaa esimerkiksi bambutrikoota tai sideharsoa imemään hikeä ja suojaamaan siis ihoa.
Oletko ajatellut käydä leikkauksessa?
Kyllä sitä tissihikeä on miestissienkin kanssa. Kun katukuvaa katsoo, niin miestissit on aika monella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talkkia. Mulla on pirkka vauvatalkkia sekä yadleyn body bowder english rosea päälle. Kotiin tullessa suihku, hyvä kuivaus ja puhtaat liivit. Painoa 52kg, F kupit. Ettei se lihavuudesta kiinni ole, olen pieni ja siro. Kerran olin 6kk antib kuurilla, sen jälkeen olen kyllä huuhdellut, talkinnut y.m. Talkkia myös polvitaipeisiin ym.. Urheiluliivit on parhaat helteillä ja hengittävät puserot, nytkin on treenipusero päällä, ihanan viileä ihoa vasten.
Ei tuo paino yksinään kerro yhtään mitään. Voit olla silti kehonkoostumukseltasi rasvainen pehmelö ja varmasti oletkin.
Joo, ehkä pituus on 140cm
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut laihduttaa? Se on kuule paras lääke ongelmaan.
Mulla on kyllä isot tissit, vaikka en ylipainoinen olekkaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut laihduttaa? Se on kuule paras lääke ongelmaan.
Mulla on kyllä isot tissit, vaikka en ylipainoinen olekkaan. :D
Ja käytän talkkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyh hyh, isot rinnat hikoilee ja haisee. Pienet rinnat kunniaan.
M45
Tykkäätkö myös hoikista thaimaalaisista teinipojista?
Siis miksi mies ei saa tykätä hoikasta ja pienirintaisesta? On niille jättihinkeillekin ihailijansa. Miksi aikuiset naiset näin haukkuu toisiaan?
Vierailija kirjoitti:
Oikein hyvin, koska en ole ylipainoinen ja kuntoilen
Ei kaikki normaalipainoiset tai hoikat ole lautoja, vaikka sinä oletkin.
Vierailija kirjoitti:
Apteekista saa Absolut Torr - nimistä nestettä, estää hikoilun tosi tehokkaasti. Ei mitään ongelmaa. Tepsii kainaloihin tietysti myös. Ei tarvitse edes joka päivä laittaa, tehoaa useamman päivän.
Yök! Väitätkö, ettet edes käy suihkussa joka päivä kun käytät tuota ainetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat kyllä on.
Tuuletin ja hyvät oikean kokoiset liivit auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M45
Siis miksi mies ei saa tykätä hoikasta ja pienirintaisesta? On niille jättihinkeillekin ihailijansa. Miksi aikuiset naiset näin haukkuu toisiaan?
Muistutan, että loukkaavien kommentien kirjoittajat voivat olla miehiä yhtä suurella todennäköisyydellä kuin naisia.
Pesu aamuin ja iloinen ja talkkia lopuksi tissien alle. Sama ohje vatsamakkaraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat kyllä on.
Mulle kasvoi isot tissit jo nuorena, enkä ole koskaan ollut ylipainoinen, päinvastoin. Tuskinpa tämä kovin epätavallista on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M45
Jos mies pitää pienistä rinnoista hän pääsee paljon vähemmällä alkamalla paukuttamaan puppeleita.
Olen enimmäkseen ilman liivejä, helpottaa kummasti.
Vierailija kirjoitti:
Vaimolle taittelen talouspaperista tissihien suojat ovat kuulemma hyvät. Ja jos pääsee tulehtumaan nii apteekista saa basibact talkkia jossa antibiottia, niin auttaa nopeasti, talkkikin voisi olla hyvää...
Vaimolla ei ole pikkuhousun suojia, mutta niisäkin saisi varmaan hyvät hiki suojat, kun taittaa pituus suunassa kahtia ja tarraosat sisään päin ja asettaa rintojen alle...
Yksi nätti naistyökaveri hikoili kuin sika, vaikka oli hoikka (ei vaihdevuosi-ikää lähelläkään), niin hän piti kainaloissaan noita phs:a.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat kyllä on.
Mulle kasvoi isot tissit jo nuorena, enkä ole koskaan ollut ylipainoinen, päinvastoin. Tuskinpa tämä kovin epätavallista on.
No sehän on hienoa. Mutta ei se yleistä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimolle taittelen talouspaperista tissihien suojat ovat kuulemma hyvät. Ja jos pääsee tulehtumaan nii apteekista saa basibact talkkia jossa antibiottia, niin auttaa nopeasti, talkkikin voisi olla hyvää...
Vaimolla ei ole pikkuhousun suojia, mutta niisäkin saisi varmaan hyvät hiki suojat, kun taittaa pituus suunassa kahtia ja tarraosat sisään päin ja asettaa rintojen alle...
Yksi nätti naistyökaveri hikoili kuin sika, vaikka oli hoikka (ei vaihdevuosi-ikää lähelläkään), niin hän piti kainaloissaan noita phs:a.
Sellainen laiha hikoileva nainen on kaikista paras sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä tissihikeä on miestissienkin kanssa. Kun katukuvaa katsoo, niin miestissit on aika monella.
ei. Meillä miehillä vaivaa kiveshiki. siitä ei voi tehdä aloitusta koska se poistetaan.
Miten keskusteluketjun aihe liittyy munuaisten terveyteen?