Suhteen aikana ihastuminen toiseen henkilöön
Näin kävi ja nyt pitäisi päästä tunteista eroon. En ole varmaan koskaan tahtonut ketään näin paljon kuin tuota toista. Kumppaniani ehkä suhteemme alussa. Toinen herättää minussa nuoruuden intohimon, kipinän kuuman. Tätä jatkunut on jo kauan enkä tiedä miten lopettaa.
Kommentit (31)
Sama tilanne.
Rakastan miestäni yli kaiken.
Silti olen palavasti ihastunut erääseen henkilöön työpaikalla.
Apua!!! :(
Muistat vaan että kyllä ne sydämen muotoiset lasit lähtee päästä tän toisenkin kanssa kun aikaa kuluu. Ei ihastumisessa mitään pahaa mutta se oksitosiini tekee sen että ei näe toisessa mitään negatiivista, vaikka kaikissa sitä varmasti on.
Onko teistä kaipailijoista kuka kirjoittanut tämän?
Miksi mies tekee näin? Mielellään erittäin rehellisiä vastauksia.
Vierailija
31.01.2024 | 21:38
Olin aivan hullun ihastunut toiseen mieheen, vaikka olen varattu. Olin aivan hullaantunut hänestä. En ole varmaan ikinä halunnut ketään niin paljon kuin häntä, sitten puolisoni jälkeen.
Jne.
Johtuu siitä, että nykyinen suhteesi ei tarjoa mitä todella kaipaat. Pohdi sitä ja tee päätöksiä sen perusteella.
Rakastunut ihminen ei rakastu toiseen, saati ihastu. Se on fakta.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä, että nykyinen suhteesi ei tarjoa mitä todella kaipaat. Pohdi sitä ja tee päätöksiä sen perusteella.
Tämä on täysin totta. Suhde on väljä. En halua kumppania, ajattelen vain tuota toista. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten ole.
On myös ihmisiä, jotka pystyy rakastamaan montaa ihmistä.
Joten työnnä faktasi sanonko mihin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten ole.
Ei romanttisessa mielessä. Ystävänä kyllä, mutta rakastunut ihminen ei halua ketään toista.
Pohdi nyt kumpi on oikea ja kumman kanssa tahdot vanheta. Joskus vaihtamalla oikeasti paranee. Yleensä vasta iän karttuessa pystymme miettimään kuka meille oikeasti on oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten ole.
Uskottele itsellesi mitä haluat. Todellisuus ei muutu. - sama.
Olet löytänyt kaltaisesi. Usein löytyy vasta vanhemmalla iällä, kuten joku jo mainitsi.
Vierailija kirjoitti:
Sama tilanne.
Millainen tuo toinen on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tilanne.
Millainen tuo toinen on?
Minua joitain vuosia vanhempi mies.
Ihana..
Ei pelkästään se ulkonäkö, vaikka todella hyvännäköinen onkin.
Mukava, rento, pääosin hyväntuulinen.
Tuntuu kuin olisimme tunteneet pidempäänkin, vaikka käytännössä hän on täysin vieras ihminen.
Hän muistuttaa erästä nuoruuden ihastustani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tilanne.
Millainen tuo toinen on?
Ihana..
Tuntuu kuin olisimme tunteneet pidempäänkin, vaikka käytännössä hän on täysin vieras ihminen.
Tämä selittääkin. Yhdistät tuon toisen ominaisuudet siihen nuoruuden ihastukseen, minkä takia tunteet ovat kuin nuoruuden huumassa. Nyt sinun pitää vain ymmärtää, että se on harhaa. Käytä se positiivinen ihastumisen tunne omaan puolisoosi.
Kokeilkaa ensin parantaa suhdetta nykyisen kanssa, viettämällä railakasta baari-/ravintolailtaa tai mökki-iltaa tms. Arki tulee vastaan sen uudenkin kanssa. Töissä näet vain toisen hyvät puolet.
Parisuhteen eteen pitää tehdä molempien töitä, ei riita, että itse ihastut työpaikalla...
Jos vain ihastuit siihen, että sinut huomattiin?
Onko mies varattu? Onko miehellä lapsia? Jos on, tuskin jättää perhettään loppupeleissä, mutta haluaa pelata mielellään ne alkupelit kanssasi.
Se ruoho ei ole aina vihreämpää, rikkaruohokin vihertää, ja oma mies voi olla se paras joka tapauksessa. Arki on vain tullut teidän väliin.
Ikävin juttu on lähteä ihastuksen matkaan ja huomata, että arki on vielä huonompaa. Ottaako oma mies enää takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tilanne.
Millainen tuo toinen on?
Ihana..
Kirjoititko tuon: Miksi mies tekee näin?
Tunteet ovat molemminpuolisia tarkoittaa että mies haluaa pumpata ja dumpata. Et ole niin erikoinen.
En usko, mies on jättänyt sinut eikä enää ole kiinnostunut. Nyt vain jatkat edelleen tuota roikkumista. Sinulla on jatkunut kauan jo tuo tilanne. Tarvitset varmasti enemmän apua kuin vain täällä huudella vuosikaudet.. hae sitä apua ja ala elää elämääsi <3
Pahaksi tässä tekee se, että tunteet ovat molemminpuolisia.