Normal myy palasaippuaa hintaan 0,20€/kpl ja EU:ssa valmistettu. Miten muka mahdollista?
Kommentit (133)
Varmaan jossain halvan työvoiman EU maassa valmistettu mahdollisesti aasian maan työntekijöiden toimesta, jotta kulut saadaan minimiin.
Mä oon liian vanha normaliin tms. Kaikki pakkaukset näyttää samalta, en osaa ostaa sieltä mitään. Hirveesti nuorisoo siellä kyllä käy. Lähin on pasilan aseman normal, mutta nuoret kai muuallakin lähinnä käy.
Mikä on kilohinta, saippuan koko?
Olen miettinyt myös, miten voivat myydä niin paljon edullisemmin niitä ihan marketista löytyviä tuotteita? Esim Garnier, Gliss, Elvital jne.
Vierailija kirjoitti:
Mistä materiaalista valmistettu? Tuskin on oliivisaippuaa?
Kissan rasvasta. Seassa syksyistä hyvässä rasvassa olevaa supikoiraa. Tienvarsilta keräiltyjä.
Eikös siellä ole osa tuotteista minikokoa? Esim. terveyssidepaketit.
Prismassa kolmen Xtra-saippuan pakkaus 77c eli lähes samassa mennään.
Noh, Suomessa kun alv kanta on vielä sen 24% (toistaiseksi) niin voi miettiä että mikä siitä 20 sentistäkin on verojen jälkeen se myyjälle jäävä osa....
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko niissä väittämä että tehdään EUssa jolloin työolot ainakin pitäisi olla kohdillaan?
En tiedä, mutta itse olen ostanut sieltä halpaa Rexona Roll On antiperspiranttia. Minusta se vaan ei ole yhtä hyvää, kuin muualta ostamani. Käytän samaa tuotetta jatkuvasti, ja huomaan selvän eron. Onko kukaan muu huomannut samaa?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jossain halvan työvoiman EU maassa valmistettu mahdollisesti aasian maan työntekijöiden toimesta, jotta kulut saadaan minimiin.
Suomenkin pitää parantaa kilpailukykyä? Näin Suomi nousuun?
Luulen, että osa ainakin normalin tuotteista on jotain ylijäämää muilta Euroopan markkinoilta, siksi osassa on käyttöohjeet tyylii kreikaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko niissä väittämä että tehdään EUssa jolloin työolot ainakin pitäisi olla kohdillaan?
Kurkkasin, tehdään Bulgariassa eli EU:ssa pysytään. Ihan hyvää saippuaa eikä haise pahalle. Kädet tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt myös, miten voivat myydä niin paljon edullisemmin niitä ihan marketista löytyviä tuotteita? Esim Garnier, Gliss, Elvital jne.
Ottanevat pienemmän katteen kuin muut kaupat? Kansainvälinen ketju, ostavat isoja eriä? Veikkaisin näitä. Kaupoissa on aina asiakkaita, kun olen käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siellä ei valmistettaisi?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta itse olen ostanut sieltä halpaa Rexona Roll On antiperspiranttia. Minusta se vaan ei ole yhtä hyvää, kuin muualta ostamani. Käytän samaa tuotetta jatkuvasti, ja huomaan selvän eron. Onko kukaan muu huomannut samaa?
Itse ostin Normalista Garnierin hoitoainetta joka haisi jotenkin oudolle verrattuna muualta ostamaani samaan tuotteeseen. Sellainen todella pistävä haju joka jäi hiuksiin ja lopulta päätä alkoi särkemään sen hajun takia.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon liian vanha normaliin tms. Kaikki pakkaukset näyttää samalta, en osaa ostaa sieltä mitään. Hirveesti nuorisoo siellä kyllä käy. Lähin on pasilan aseman normal, mutta nuoret kai muuallakin lähinnä käy.
??? Et sitten kai osaa prismassa tai citymarketissakaan ostaa mitään tuotteita, kun pakkaukset näyttää samalta? Siellähän on paljon samoja tuotteita, kuin cittarissa ja prismassa.
Mistä materiaalista valmistettu? Tuskin on oliivisaippuaa?