Ihmettelen aina, miten rumat jaksaa yrittää
Jaksavat opiskella hyvän ammatin, urheille yms. En ymmärrä, miten jaksavat. Vaikka opiskelisivat tohtoriksi asti tai urheilisivat olympialaisissa, ei heistä silti tulisi kauniita.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se kauneus mikään elämän tavoite ole?
No onhan se. Mitä muuta ihminen tässä elämässä tavoittelisi? Mikä muu olisi muka yhtä tärkeää? Ap
Onpa surullista kuultavaa.
Ei kai kaikkien tarvitse olla kauniita. Voi silti olla hyvä ihminen ja rakastaa elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukutus? Rumasta ei tule kaunista, vaikka näkisi kuinka vaivaa elämänsä eteen. Ihmettelen vain, mistä löytävät voiman kaikkeen tuohon yrittämiseen. Itse en jaksaisi. Siksi olenkin onnellinen, että olen syntynyt kauniiksi. Ap
Ei tule kaunista ei. Mutta voi olla silti hyvä koulutus, ura, hyvät tulot, harrastukset, läheiset ystävät, upea parisuhde, ihanat lapset. Mitä etua se kauneus mielestäsi tuo? Itse en ole ikinä jäänyt paitsi mistään vaikka olen ns. Ruma.
Kukaan ei ole täydellinen, et sinäkään. Muista, että kauniskin voidaan hylätä. Aina löytyy joku kauniimpi, seksikkäämpi ja miellyttävämpi.
Jossei mun isoäiti olisi kuollut jo ysärillä luulisin häntä tämän ketjun ap:ksi. Mikään muu kuin kauneus ei ole tärkeää, huhhuh. Tällaisia toopeja oikeesti on.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei oikeasti välitä, eikä ketään kiinnosta, jos ruma on ollut hyvä vaikka jossain typerässä urheilulajissa. Kauneudesta sen sijaan saavat nauttia ihminen itse ja kaikki ympärillä olevat joka päivä. Ruman kannattaisikin keskittyä ulkonäkönsä parantamiseen niissä rajoissa, joissa se on hänelle mahdollista. Ap
Sun kauneus ei välity tänne ainakaan yhtään. Ootko varma ettet tarkoita katkeruutta? Tai kateellisuutta? Tai kamaluutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne nyt opiskelemalla yritäkään kaunistua :D
Hyvää matkaa sullekin vanhentua. Susta tulee rupsahtanut akka ilman koulutusta. Siitä toisesta tulee rupsahtanut, mutta silläpä onkin koulutus.
Kyllä minä olen kaunis vanhanakin. Vanha toki, mutta kaunis silti. Ap
Kukaan ei ole kaunis vanhana. Vanhat on rumia.
On kauniita vanhoja ihmisiä, mutta siihen vaaditaan jo muutakin kuin pärstäkerroin.
Saagimin Anuko se siellä kirjoittelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin moni on edennyt kansanedustajaksi asti..!
Li Andersson
Tai mister luisuotsa / Hullu-uho
Itse olen sekä komea että tohtori. Molemmat tekijät vain nostavat toistensa arvoa entisestään. Olen myös matkalla miljonääriksi.
Mutta sinähän olet ruma. Olet yksinäinen epäsuosittu luuseri, vaikka annat ymmärtää olevasi kaunis. Etpäs olekaan.
Mistäkö sen tietää? Kauniit eivät ole kesäisenä lauantai-iltana kirjoittelemassa typeryyksiä vauva-palstalla, vaan bilettämässä kauniiden ja komeiden ihmisten ympäröimänä.
Taidat olla itse ruma, joka koittaa parantaa siitä aiheutuvaa kurjuutta parjaamalla muita rumia. Kyllähän rumuus on kamalaa, mutta on sitäkin pahempia kohtaloita, kuten köyhyys. Toivottavasti olet edes rikas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei oikeasti välitä, eikä ketään kiinnosta, jos ruma on ollut hyvä vaikka jossain typerässä urheilulajissa. Kauneudesta sen sijaan saavat nauttia ihminen itse ja kaikki ympärillä olevat joka päivä. Ruman kannattaisikin keskittyä ulkonäkönsä parantamiseen niissä rajoissa, joissa se on hänelle mahdollista. Ap
Sun kauneus ei välity tänne ainakaan yhtään. Ootko varma ettet tarkoita katkeruutta? Tai kateellisuutta? Tai kamaluutta?
Et ole tosissasi
Vierailija kirjoitti:
Mutta sinähän olet ruma. Olet yksinäinen epäsuosittu luuseri, vaikka annat ymmärtää olevasi kaunis. Etpäs olekaan.
Mistäkö sen tietää? Kauniit eivät ole kesäisenä lauantai-iltana kirjoittelemassa typeryyksiä vauva-palstalla, vaan bilettämässä kauniiden ja komeiden ihmisten ympäröimänä.
Sinä se vasta ruma olet. Todella ikävää toisen haukkumista. Olen 50-vuotia, enkä enää biletä kenenkään ympäröimänä. Ap
No ei haittaa minua ollenkaan, että olet ruma. Kanna rumuutesi ylpeästi vain, yritä edes, niin pääset otsikon ytimeen.
Kauneus tai komeus on itselleni enempi lisäarvo kuin korkein päämäärä mihin pyrkisin. Ihminen joka käyttäytyy kuin moukka pillkaten ja halveksien muita erityisesti iteään heikomassa asemassa olevia (vammaisia, sairaita jne) tai muutoin satuttavasti harvoin jää mieleen erityisen kauniina tai komeana, vaikka miten paljon hän olisi saanut huomiota, jotkut heistä mahd. kruunattu ja ansioituneetkin oman ulkoisen olemuksensa johdosta,
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta hyvä tietää, kirjoitin typeriä tai en, että introverttinä en olekaan enää hyvännäköinen vain, koska en ole ulkona bilettämässä ihmisten kanssa. :D
Juuri siksi, höpsö. Rumana miehenä voin sanoa että ymmärsin jo lapsena että tulen pärjäämään vain kovalla työllä. Olen menestynyt paremmin kuin 99,5% ihmisistä mukaanlukien ne kaikki mallipojat. Missä ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä se vasta ruma olet. Todella ikävää toisen haukkumista. Olen 50-vuotia, enkä enää biletä kenenkään ympäröimänä. Ap
Ei taida vain olla rahaa sinulla bilettää. Suosittelisin sinulle hyvää terapiaa kun elät ennakkoluuloissa siellä pimeässä, sähköttömässä metsämökissä korvessa.
Kukaan ei ole kaunis vanhana. Vanhat on rumia.