Ihmettelen aina, miten rumat jaksaa yrittää
Jaksavat opiskella hyvän ammatin, urheille yms. En ymmärrä, miten jaksavat. Vaikka opiskelisivat tohtoriksi asti tai urheilisivat olympialaisissa, ei heistä silti tulisi kauniita.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jotkut jaksavat aina uudelleen ja uudelleen lähettää typeriä aloituksia palstalle?
Muista ap, että kauneus on katsojan silmissä, ei sinun tai minun. Muista myös, että työelämässä ulkonäkö on useimmiten täysin toissijainen asia. Ei kaunis ulkonäkö takaa pätevyyttä.
Kaunis ulkonäkö takaa usein työpaikan pätevämpien ohitse.
Ei ne kauniit jaksa tehdä mitään mikä vaatisi vähänkään osaamista. Firmat joutuu palkkaamaan kaksi ihmistä, yhden kauniin ja toisen tekemään työt.
Olen olemassa tutkimus, että kauniit naiset saavat älykkäämpiä lapsia, koska saavat tasokkaampia miehiä. Näin ollen lapsista tulee sekä kauniita että älykkäitä.
Kyllä kauneus/komeus on ihmiselle tärkeää. Olympialaisia katsellessakin huomaan kannattavani aina parhaannäköistä kilpailijaa. Kyllä kauniina/komeana saa paljon enemmän positiivista huomiota ja positiivisia kokemuksia. Kannattaa panostaa siihen, että saa kauniita/komeita lapsia.
Oletko hyödyntänyt kauneuttasi jotenkin? Missikisat, mallin työt, rikkaan miehen kanssa avioituminen? Täytyyhän kauniinkin ihmisen jotenkin elantonsa tienata. Täytyy myös oppia uusia asioita ja opiskella, jos aikoo jossakin pärjätä vai aiotko päätyä siihen maailman vanhimpaan ammattiin, kenties luksush u o r a k si?
Aloitus on tietty ihan bullshittiä, mutta tulin vain ihmettelemään, kuinka löysästi ihmiset käyttävät sanaa RUMA. Ihan niin kuin olisi vain kaksi vaihtoehtoa, kaunis ja ruma. Ja että ihan tavallisen näköinen olisi ruma. Hohhoh.
Minun äitini opetti 70-luvun lopussa, että kukaan ei ole suorastaan ruma. On vain erilaisia ja persoonallisen näköisiä ihmisiä, joiden ulkonäköä luonteen ominaisuudet joko kaunistavat tai rumentavat.
Kaunis ulkonäkö takaa usein työpaikan pätevämpien ohitse.