Ihmettelen aina, miten rumat jaksaa yrittää
Jaksavat opiskella hyvän ammatin, urheille yms. En ymmärrä, miten jaksavat. Vaikka opiskelisivat tohtoriksi asti tai urheilisivat olympialaisissa, ei heistä silti tulisi kauniita.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen pitkään jaksetaan jankata ilmiselvässä trolliketjussa.
Miksi itse tulit jankkaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukutus? Rumasta ei tule kaunista, vaikka näkisi kuinka vaivaa elämänsä eteen. Ihmettelen vain, mistä löytävät voiman kaikkeen tuohon yrittämiseen. Itse en jaksaisi. Siksi olenkin onnellinen, että olen syntynyt kauniiksi. Ap
Isoäitini oli hyvin viisas nainen. Hän opetti jälkeläisiään: "Näkö on kuin Luoja luo, tavat on kuin itse tahtoo".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne nyt opiskelemalla yritäkään kaunistua :D
Hyvää matkaa sullekin vanhentua. Susta tulee rupsahtanut akka ilman koulutusta. Siitä toisesta tulee rupsahtanut, mutta silläpä onkin koulutus.
Kyllä minä olen kaunis vanhanakin. Vanha toki, mutta kaunis silti. Ap
Kauneus on katsojan silmissä. Mikä nyt kenenkin mielestä on kaunis.
No esim se kaunis nainen on saanut hyvännäköisen miehen joka on ikänsä uittanut munaansa vieraissa aina kun mahdollista. Sen takia ei käy kateeksi kauneus. Kauniilla ihmisillä saattaa myös koko identiteetti perustua ulkonäköön, kun tulee viiskyt mittariin niin ihan samaan huovutuskerhoon saa liittyä niitten ns rumien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukutus? Rumasta ei tule kaunista, vaikka näkisi kuinka vaivaa elämänsä eteen. Ihmettelen vain, mistä löytävät voiman kaikkeen tuohon yrittämiseen. Itse en jaksaisi. Siksi olenkin onnellinen, että olen syntynyt kauniiksi. Ap
Eli elämän tarkoitus on muuttua rumasta kauniiksi, jos on sattunut syntymään rumaksi, tai mieluummin syntyä kauniina? Tämäkö on mielipiteesi?
Olet saattanut syntyä kauniiksi, mutta älliä on sitten siunaantunut vähemmän, kun kerran tuollaisia puhut. Vielä sun pitää oikein ihmetellä, että miksi alapeukku? Luepa nyt vielä, mitä aloitukseksi runoilit ja mieti, mistä alapeukut voisivat tulla. 😀 Kaunis olet varmaan omasta mielestäsi, mutta kauneus on katsojan silmässä. Sun ulkonäöstä on varmasti montaa eri mielipidettä. Ja he, joita pidät rumina, eivät ole niin rumia kuin tahdot asian nähdä. Sinulla on sekä vääristynyt omakuva että näet ympäristön vääristyneenä. Katselet ympäröivää maailmaa jonkun juomalasin pohjan läpi. Käy alkuun ainakin optikolla ja jos ei siitä löydy apua, niin mene sitten puhumaan päälekureille. Hanki aivot ja järkeä ja opettele elämään.
Voi kuule kun täällä on jokaisen vähän pakko yrittää jotain oman elantonsa eteen ja siinä on ulkonäkö täysin sivuseikka.
Tule, ap, sitten kertomaan, kun oivalsit sen, miksi alapeukut. Me muut jäädään odottamaan ja sitä päivää saakin sitten odotella.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen vitsi, kutsut prinsessa dianaa rumaksi ja itse olet mukamas kaunis 50v palstamamma. Sinulla taitaa olla aika erikoinen käsitys kauneudesta.
Diana oli ihan tavallisen näköinen, ei todellakaan mikään kaunis. Eikä kyllä oikeasti ollut luonteeltakaan mikään sydänten prinsessa. Ihan tavallinen mielenterveysongelmainen oli. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isoäitini oli hyvin viisas nainen. Hän opetti jälkeläisiään: "Näkö on kuin Luoja luo, tavat on kuin itse tahtoo".
Eikös tuo ole ihan valmis sananlasku. Sen toistaminen ei sinänsä todista, että olisi hyvin viisas. Toki isoäitisi on voinut olla hyvin viisas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä Marilyn Monroe, kaunis ja onnellinen?
Ei sen onnettomuus kauneudesta johtunut vaan skitsofreenisesta äidistä ja isättömyydestä. Rumana ei olisi noilla taustoilla kokenut niitäkään onnenhetkiä ja onnistumisia elämässään mitä koki, vaan olisi kuollut ilman kokemuksia parisuhteista, leffatähteydestä, ystävyyksistä.
Olen eri mieltä. Tavallisennäkölsenä hän olisi todennäköisesti viettänyt tavallista elämää iloineen ja suruineen. Ollut ehkä naimisissa toisen taviksen kanssa ja saanut lapsia sekä tehnyt tavallista duunarityötä. Elänyt todennäköisesti myös pidemmän elämän. Juuri massiivinen julkisuus paineineen, valtava miesten huomio ja rikkinäinen tausta yhdessä tuottivat murhenäytelmän. Normaalina rumana 2 kolmesta olisi jäänyt pois ja elämä olisi luultavasti tasapainoisempaa. Raumallakin voi olla ystäviä ja parisuhdekin.
Kukaan ei voi aidosti ylpeillä synnynnäisillä ominaisuuksilla. Jos olet syntynyt kauniiksi, onko se omaa ansiostasi? Geenit vaikuttavat, mutta oletko itse valinnut ne?
Kauneus on katoavaista. Vaikka Ap ei ole vielä kokenut iän tuomia muutoksia, ne ovat kyllä tulossa. Roikkuvat kudokset tulee kaikille enemmin tai myöhemmin. Lisäksi sairaudet tai onnettomuudet voivat tuhota kenen tahansa ulkonäön hyvinkin nopeasti. Miten siitä eteenpäin, jos ulkonäkö on ainoa asia joka kannattelee minäkuvaa ja koko elämää.
Ulkoisesti kaunis ihminen ei enää vaikuta viehättävältä tai puoleensa vetävältä, jos ilmenee että hän on ajatuksiltaan, käytökseltään ja luonteeltaan ruma ja vastenmielinen.
Vastaavasti ulkoisesti vaatimaton ihminen alkaa näyttämään miellyttävältä, jos hän on aidosti ystävällinen, huomaavainen luonteeltaan ja käytökseltään puoleensa vetävä ihminen.
Mietipä parasta ystävääsi. Miten paljon painoarvoa laitat hänen ulkonäölleen verrattuna muihin ominaisuuksiinsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen vitsi, kutsut prinsessa dianaa rumaksi ja itse olet mukamas kaunis 50v palstamamma. Sinulla taitaa olla aika erikoinen käsitys kauneudesta.
Diana oli ihan tavallisen näköinen, ei todellakaan mikään kaunis. Eikä kyllä oikeasti ollut luonteeltakaan mikään sydänten prinsessa. Ihan tavallinen mielenterveysongelmainen oli
Aivan kuten sinä. Ainoa ero on siinä, ettet ole prinsessa.
Jos tämä nyt trolli onkin, niin allekirjoitan. Itseltäni ainakin kuoli motivaatio kaikkeen, kun menetin ulkonäköni. Elämä muuttui kuoleman odotteluksi.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei voi aidosti ylpeillä synnynnäisillä ominaisuuksilla. Jos olet syntynyt kauniiksi, onko se omaa ansiostasi? Geenit vaikuttavat, mutta oletko itse valinnut ne?
Ei siinä nyt ylpeilemistä tarvitse ollakaan. Mutta ruman ihmisen saavutuksilla on yllättävän paljon vähemmän väliä. Kauniin tekemänä vähäkin on upeaa ja kadehdittavaa, hän pääsee esittelemään kykyjään helpommin, koska on miellyttävän näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä Marilyn Monroe, kaunis ja onnellinen?
Ei sen onnettomuus kauneudesta johtunut vaan skitsofreenisesta äidistä ja isättömyydestä. Rumana ei olisi noilla taustoilla kokenut niitäkään onnenhetkiä ja onnistumisia elämässään mitä koki, vaan olisi kuollut ilman kokemuksia parisuhteista, leffatähteydestä, ystävyyksistä.
Olen eri mieltä. Tavallisennäkölsenä hän olisi todennäköisesti viettänyt tavallista elämää iloineen ja suruineen. Ollut ehkä naimisissa toisen taviksen kanssa ja saanut lapsia sekä tehnyt tavallista duunarityötä. Elänyt todennäköisesti myös pidemmän elämän. Juuri massiivinen julkisuus paineineen, valtava miesten huomio ja rikkinäinen tausta yhdessä tuottivat murhenäytelmän. Normaalina rumana 2 kolmesta olisi jäänyt pois ja elämä olisi luultavasti tasapainoise
Rumana olisi päinvastoin mennyt mielenterveys kokonaan paskaa duunia painaen ja mielenterveysongelmaisia kakaroita hoitaen huonossa parisuhteessa, jossa pettämistä ja alkoholismia. Kauniina sai sentään kokea positiivisiakin asioita. Ap
En jaksaisikaan, mutta mikäs teet kun ei eutanasiaa saa rumuuden vuoksi.
Miten jotkut jaksavat aina uudelleen ja uudelleen lähettää typeriä aloituksia palstalle?
Muista ap, että kauneus on katsojan silmissä, ei sinun tai minun. Muista myös, että työelämässä ulkonäkö on useimmiten täysin toissijainen asia. Ei kaunis ulkonäkö takaa pätevyyttä.
Rumien pakko. Kauniit pääsevät hyvään elintasoon pelkästään toosallaan, vaikka olisivat tyhmiä kuin saappaat.