Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelen aina, miten rumat jaksaa yrittää

Vierailija
27.07.2024 |

Jaksavat opiskella hyvän ammatin, urheille yms. En ymmärrä, miten jaksavat. Vaikka opiskelisivat tohtoriksi asti tai urheilisivat olympialaisissa, ei heistä silti tulisi kauniita.

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinähän olet ruma. Olet yksinäinen epäsuosittu luuseri, vaikka annat ymmärtää olevasi kaunis. Etpäs olekaan.

Mistäkö sen tietää? Kauniit eivät ole kesäisenä lauantai-iltana kirjoittelemassa typeryyksiä vauva-palstalla, vaan bilettämässä kauniiden ja komeiden ihmisten ympäröimänä.

Sinä se vasta ruma olet. Todella ikävää toisen haukkumista. Olen 50-vuotia, enkä enää biletä kenenkään ympäröimänä. Ap

Kuuleppa kun olet 50-vuotias, niin nuorten n.20 kauniiden keskuudessä olet ikäloppu, ruma kuin mikä ja ihan hautuumaalle menossa oleva vanhus.

Vierailija
42/107 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sille prinsessa Dianalle kävi. Oli niin kaunis, vaikutusvaltainen, rikas ja onneton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on totta.

Suomalaismiehet yrittävät parhaansa, mutta naamat pysyvät alusta loppuun yhtä kamalina.

Eikä kropassakaan todennäköisesti ole hurraamista, mutta naamaa ja ruhoa yhdistää ponteva läskiniska. 

Vierailija
44/107 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sille prinsessa Dianalle kävi. Oli niin kaunis, vaikutusvaltainen, rikas ja onneton.

Ei se Charlesin jätettyään ollu enää onneton

Vierailija
45/107 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on kun ei ulkonäöllä saa mitään.  Ei kauniskaan saa kuin ihailevia katseita ja munaa itse valtsemiltaan miehiltä.  Sitten sekin loppuu. Rumalle jää hyvä työ ja hyvä palkka hähää!

Vierailija
46/107 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis ei kyllä ollut. Ehkä olisi ollut onnellinen, jos olisi ollut kaunis. Ap

Vierailija
47/107 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinähän olet ruma. Olet yksinäinen epäsuosittu luuseri, vaikka annat ymmärtää olevasi kaunis. Etpäs olekaan.

Mistäkö sen tietää? Kauniit eivät ole kesäisenä lauantai-iltana kirjoittelemassa typeryyksiä vauva-palstalla, vaan bilettämässä kauniiden ja komeiden ihmisten ympäröimänä.

Sinä se vasta ruma olet. Todella ikävää toisen haukkumista. Olen 50-vuotia, enkä enää biletä kenenkään ympäröimänä. Ap

Ei taida vain olla rahaa sinulla bilettää. Suosittelisin sinulle hyvää terapiaa kun elät ennakkoluuloissa siellä pimeässä, sähköttömässä metsämökissä korvessa.

Asun yhdessä Suomen suurimmassa kaupungissa ja olin juuri viime viikonloppuna Tallinnassa viihteellä. Ei tässä iässä voi koko ajan bilettää, vaikka kuinka olisi kaunis. Sinulla täytyy olla todella paha olo, kun viitsit kirjoitella näin ilkeitä viestejä. Ap

Vierailija
48/107 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus katsojasta kiinni. Jos ei Dianan näköinen, niin ei kaunis.

Vierailija
49/107 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis ei kyllä ollut. Ehkä olisi ollut onnellinen, jos olisi ollut kaunis. Ap

Sitäkin tässä mietin. että kenellä on oikeus määrätä ja tuomita niin rumiksi, että katsoo oikeudekseen ihmetellä, että miten nuo "rumat" jaksavat yrittää ja pyrkiä olemaan kauniimpia / komeampia?

Onko hän myös velvoitettu kertomaan ne mittarit ja prinsiipit joilla tämämn tuomionsa antaa, vai perustuuko se vain hänen mielivaltaansa?

- Pitääkö tuon kauneuden ja komeuden myös olla aina syntymälahjakin?  - Lisäksi huomauttaisin vielä, etttä minust amerkittävää, että on niin naisia kuin miehiä, joista voitanee sanoa suoraan. että he eivät ole ulkosielta olemukseltaan erityisen kauniita tai komeita mutta sen sijaan heissä voi olla uskomatonta karismaa, joka saattaa valaista koko huoneen tai saada osakseen suurta ihalilua, eikä "vain" siksi, että karismaattinen henkilö tekisi tai olisi tehnyt jotain hyvin merkittävää (luonot huomattavan varallisuuden, ammattitaidollaan vastannut useammasta onnistuneesta tarkkuutta ja huolellsiuutta vaativasta leikkauksesta. Säveltänyt huumaavaa musiikkia....)

Sinkkumies 

Vierailija
50/107 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukutus? Rumasta ei tule kaunista, vaikka näkisi kuinka vaivaa elämänsä eteen. Ihmettelen vain, mistä löytävät voiman kaikkeen tuohon yrittämiseen. Itse en jaksaisi. Siksi olenkin onnellinen, että olen syntynyt kauniiksi. Ap

Ihanaa, että olet jaksanut pohtia asiaa, ja tunnet rajasi kaiken tuon jaksamisessa. Empatiaasi ja ihmisarvostustasi, samoin kuin älykkyyttäsi arvostetaan tältä pohjalta suuresti. Tulet varmasti tekemään vielä monia vastaavanlaisia avauksia, jotka tuovat persoonasi esiin aivan erityisessä valossa. Tulet tekemään vielä suuria tekoja juhlittuna, rakastettuna ja säkenöivän kauniina sankarina, jota kaikki kilpaa kadehtivat. Olet aina ollut suurin ja kaunein, joka muuta väittää on koston oma. Näin kuun lopussa on rahat vähän vähissä, muuten saisit kukkalähetiltä oikein ison puskan narsisseja.

Vierailija
51/107 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se kauneus mikään elämän tavoite ole?

No onhan se. Mitä muuta ihminen tässä elämässä tavoittelisi? Mikä muu olisi muka yhtä tärkeää? Ap

Miten sä tavoittelet kauniita/komeita vanhempia ja tietysti tuuria vielä hippunen senkin lisäksi? 

-eri

52/107 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se. Mitä muuta ihminen tässä elämässä tavoittelisi? Mikä muu olisi muka yhtä tärkeää? Ap

Olla taitava Boosterikuski! 🤩😎 

Vierailija
53/107 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei haluaisi noin tyhmää jälkeläistä, kuin aloittaja on, vaan minkäs teet, kun vahinko on jo tapahtunut. No, varmaan joku tyhmääkin rakastaa. Oma äiti kehuu, vaikka luokkatoverit saavat stipendejä. 

Vierailija
54/107 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miss Universum -kilpailun voittaja voi sanoa itseään kauniiksi tai ainakin leikellyksi, kukaan muu ei. Aika tavallisen näköisiä 99 % ihmisistä on. Silikoneilla ja täyteaineilla syntyy friikkejä. 

Vierailija
55/107 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sairaalle ihmiselle on annettu netti käyttöön? Vaarallista..

Vierailija
56/107 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääristynyt kehonkuva voi ilmetä liikana itseihailuna. Narsismi on luonnevika, vaikka pieni määrä on kai ihan hyvä esim. missikilpailuun osallistujilla. Enemmän arvostan shakin mm-kilpailussa tai urheilussa pärjääviä. Puhumattakaan superälykkäitä ihmisiä, jotka saavat vaikkapa Nobel-palkintoja. 

Vierailija
57/107 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin mättää. Sinua ei rakastettu kotona, vanhemmat erosivat, koulu menee pieleen. Voi pientä. Jaxuhali. 

Vierailija
58/107 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitusvirhe jo otsikossa kertoo aika paljon.

Vierailija
59/107 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle mun ulkonäkö on sivuseikka. Itse olen hyvissä töissä ja opiskelen jatkuvasti kehittääkseni itseäni. Väitöskirja on tavoite. Olen kauniiksi useasti sanottu muttei se merkitse minulle mitään. Tiede on mun juttu. 

Vierailija
60/107 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat pitäisi siivota kaduilta syrjään, jotta grandioottisen kauniit saisivat tepastella ihailemassa toisiaan! 

Jaa mutta sitten ei olisi kateellista yleisöä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi