Mies ei usko sitä tosiasiaa että mulla on painavat luut
Sen takia olen ylipainoinen. Mies väittää, että luut painaa suurin piirtein saman verran verrattuna samanpituiseen ihmiseen. Mulle on aina pienestä pitäen sanottu painavani sen takia enemmän, kun mulla on painavat luut.
Kommentit (57)
Mun luut painaa paljon. Väitän, että jopa 3-5 kg enemmän kuin sirolla pituisellani.
Luiden vaikutus painoon on kilo tai pari
Vierailija kirjoitti:
Minulla enemmän. On vahvat luut.
Minä taas en ole lihonnut kesällä oluen ja makkaran takia, vaan selkeästi kehoni on säästöliekillä.
M43
Vierailija kirjoitti:
"Luuranko koostuu noin 200 luusta, mikä vastaa alle 10 % koko kehon painosta. Aikuisen ihmisen luuranko painaa yleensä normaalisti 7-12 kg."
Aikuisen ihmisen luuranko painaa yleensä normaalisti 7-12 kg.
Onkohan ne sun muut kovin leveät, joustavat ja ulospäin suuntautuneet ja hyllyvät liikkeessä?🤭
Syytä ennemmin lihaksia . Lihakset painaa enemmän kuin läski
Vierailija kirjoitti:
Aikuisen ihmisen luuranko painaa yleensä normaalisti 7-12 kg.
No ilmankos olen tuon 12 kiloa ylipainoinen. Näytän tätä ketjua miehelleni niin uskoo minua, etten keksinyt juttua omasta päästäni.
-Ap
Kannattaa hieman mittailla sitä pehmeämpää kudosta, siitä selviää oletko luuta vai läskiä.
Minulla on monen pienen sijaan yksi jättimäinen vatsalihas, ja jotkut kateelliset väittää että se on läskiä.
Mä painan ihan älyttömästi,mut onneks mulla on sellaiset ontot linnunluut. Hennot ja pienet sirot luut.
Mulla kikkeli painaa ainakin 20 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Syytä ennemmin lihaksia . Lihakset painaa enemmän kuin läski
Tämä.
Kannattaa varoa niiden 2kg käsipainojen kanssa, ettei muutu lihasmonsteriksi.
Jos kädet ovat paksut, niin sehän on aina silkkaa lihasta.
Aloittaja provojensa kanssa voisi jo apina sinne hoitoon. Hänelle on siitä jo useasti pitänyt sanoa.
Höpö höpöä nämä " painavat " luut ja muut meriselitykset.
Terveellinen ruokavalio ja liikunta keventää ne " painavat " luut myös.
Ja mulla on painavat DNA:t mutta en siltikään ole läski. Kukaan ei usko.