Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole tehnyt kesällä mitään enkä käynyt missään.

Vierailija
27.07.2024 |

Rahaa on säästynyt pari kolme tonnia ainakin. Hesaan piti mennä mutta en jaksanutkaan. Piti mennä festareille myös mutta eipä kiinnostanutkaan.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Laiskotellessa mennyt tämä kesä.

Vierailija
2/19 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, ja olen nauttinut joka hetkestä, minulle tekemättömyys nimenomaan on sitä lomaa.

Täyteen buukattu lomakalenteri olisi ihan painajaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, olet levännyt.

Vierailija
4/19 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin myös..

Vierailija
5/19 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää enemmän aikaa ajattelulle, kun ei tee mitään.  Jättäisipä useampi ajattelulle aikaa.

Vierailija
6/19 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Minun piti jopa järjestää synttäri juhlat eilen mutta en jaksanutkaan kutsua ketään. Olen ollut vaan kotona ja välillä käynyt lenkillä mutta muuten olen makoillut kotona.

Vierailija
7/19 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu. Kun on töitä ja rahaa ei ole aikaa, kun olisi aikaa ei ole rahaa. Jouluksi tekisi mieli suunnata etelänlämpöön ja jättä kylmä ja pimeä talvinen suomi hetksi aikaa taakseen. Toki loma lapissakin kuullostaisi houkuttelevalta ja tulisi toki edullisemmaksikin. Ei ole lapsia joten vapaa herra tekemään itsenäisiä valintoja elämässä minne mieli halajaa. Biitsillä voisi pelata vaikka rantapalloa ja nauttia auringon ottamisesta. Lapissa lasketella ja käydä afterskiissä.

Vierailija
8/19 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin vain lääkärissä ja tokmannilla.

Vierailija
9/19 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aktiivinen kesä heinäkuun puoliväliin asti ja loppukesällekin paljon suunnitelmia, mutta sitten sairastuin keuhkokuumeeseen ja jouduin sairaalaan. Siihen loppui kiire ja suunnitelmat, nyt kotona toipilaana. Vaikka ei tämäkään hullumpaa ole, kissan kanssa köllötellä...

Vierailija
10/19 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian huono ilmat ollut ettei jaksa minnekkään lähteä.

Vierailija
11/19 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tuosta jos kotona viihtyy. Mä lähden vasta syksyllä mökille ym. Helteet lepään ja luen kotona. 

Vierailija
12/19 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sama täällä, johtuu vain siitä, ettei ole rahaa tehdä mitään.

Vierailija
13/19 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jää enemmän aikaa ajattelulle, kun ei tee mitään.  Jättäisipä useampi ajattelulle aikaa.

No tämä just. Hyviä ideoita syntyy ja asiat "kirkastuu", kun on vapaata ja tyhjää aikaa vaan olla ja tehdä mitä huvittaa tai olla tekemättä.

Vierailija
14/19 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa on säästynyt pari kolme tonnia ainakin. Hesaan piti mennä mutta en jaksanutkaan. Piti mennä festareille myös mutta eipä kiinnostanutkaan.

Jaa ompa helppoa kun ei tee mitään niin pari kolme tonnia säästyy tosta vaan,olempa vuoden tekemättä mitää säästyy 10-15 tonnia tosta vaan .Tulee speden vitsit mieleen älä tee mitään niin rahaa tulee tosta vaan säästöön.

Vierailija
15/19 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, ja olen nauttinut joka hetkestä, minulle tekemättömyys nimenomaan on sitä lomaa.

Täyteen buukattu lomakalenteri olisi ihan painajaista.

Eikö mielestäsi tekemättömyyden ja täyteen buukatun kalenterin välissä ole muuta vaihtoehtoa. Olet omituinen.

Vierailija
16/19 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

fdddddddddddddddpilludsfdsffghhh

Vierailija
17/19 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 40 tuli matlkailtua autolla. Sittemmin vaan laivalla. Masentaa.

Vierailija
18/19 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten harmittaa jälkikäteen kun aika on mennyt todella hukkaan. Ryhdy johonkin asiaan ja tee itsesi iloiseksi. Ei se näin mene, että laiskotellaan.

Vierailija
19/19 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ei tässä jatkuvassa kuumuudessa huvita mikään ja viimeistään fiilis menee siinä vaiheessa kun lähtee ovesta ulos ja vaatteet liimautuu hetkessä ihoon kiinni. Lenkilläkään ei viitsi käydä kuin aikaisin aamulla tai myöhään illalla.

Mitä tällaisella kesällä tekee?