Mies ei usko sitä tosiasiaa että mulla on painavat luut
Sen takia olen ylipainoinen. Mies väittää, että luut painaa suurin piirtein saman verran verrattuna samanpituiseen ihmiseen. Mulle on aina pienestä pitäen sanottu painavani sen takia enemmän, kun mulla on painavat luut.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Syytä ennemmin lihaksia . Lihakset painaa enemmän kuin läski
Kyllä kilo rasvaa painaa saman verran kuin kilo lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuisen ihmisen luuranko painaa yleensä normaalisti 7-12 kg.
No ilmankos olen tuon 12 kiloa ylipainoinen. Näytän tätä ketjua miehelleni niin uskoo minua, etten keksinyt juttua omasta päästäni.
-Ap
Trolli, mutta itse juoksisin lujaa suhteesta, jossa kumppani kyttää painoa tai huomauttelee siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuisen ihmisen luuranko painaa yleensä normaalisti 7-12 kg.
No ilmankos olen tuon 12 kiloa ylipainoinen. Näytän tätä ketjua miehelleni niin uskoo minua, etten keksinyt juttua omasta päästäni.
-Ap
Melkoista matematiikkaa. Olet 5 kg ylipainoinen koska kenenkään luut ei paina 0 kg.
Mulla on kanssa alkanut luut viime vuosina kasvaa, erityisesti vatsan kohdalta.
Kerran olin ikävässä tilanteessa kun isokokoinen ja suuriluinen työkaveri laihdutti ja kysyi: enkö olenkin laihtunut paljon ? Mieleni teki kylläkin sanoa hänelle että ei luut laihdu... En mitään eroa huomioinut...
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kanssa alkanut luut viime vuosina kasvaa, erityisesti vatsan kohdalta.
Kasvatin pitemmät hiukset ja kyllä tukka painaa hitokseen vaikkei uskoisi! Neljä kiloa lisää tuli samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luiden vaikutus painoon on kilo tai pari
Minulla enemmän. On vahvat luut.
Vaikka olisi vahvat luut ja vaikkapa keskimääräistä paksummat luut niin ei luut ole se, miksi ylipainoa on bmi 25 päälle se +5-10kg
Minun luustoon on kerääntynyt raskasmetalleja, siksi painan 380kg muuten olen hoikka ja pienikokoinen.
Minulla painaa sielu yli 20kg. Siksi olen läski.
Kehon koostumusmittaus kertoo paljon kehon kokonaistilanteesta. Mittauksia tekevät monet kuntosalit eikä maksa kuin pari kymppiä ja ainakin omalla paikkakunnallani on monta kertaa vuodessa tarjolla täysin ilmaisiakin kehon koostumusmittauksia mm. apteekkien ja kunnan liikuntatoimen tarjoamina. Kehon koostumusmittauksien yhteydessä on monasti tarjolla myös tasapainotesti ja se kannattaisikin tehdä varsinkin yli 50-vuotiaille.
Mulla on valtavan pitkä suolisto, joka vie paljon tilaa etupömpelistä ja osittain selän puolelta.
AP mulla on aika näkyvästi isohkot luut. Silti painoa on 52 kiloa.
Mut tämähän olikin provo.
Miten joku edes keksii tuollaisen provon?
No mitäpä tuossa on uskomista, sillä en usko että absoluuttinen paino on miehellesi mikään "ongelma". Eiköhän se katso miltä näytät, eli rasvaprosenttiasi. Vaikka sun luut olisi valurautaa, niin ei se tee sinusta lihavan näköistä. Sen lihavan ulkonäön tekee siinä kropan ympärillä oleva rasva. Rasvaprosenttisi voit mittauttaa inbodyllä.
Luiden vaikutus painoon on kilo tai pari
Joo luut painaa vaan kilon ja pari,jos nyt kuitenkin laitetaan vähän lisää luiden painoksi.