Heips! Mitä leikkauksia hallitus on tehnyt eli mitä sinulta on leikattu?
Kaikki valittaa kurjuutta ja köyhyyttä, joko ne asumistuet on leikattu pois vai?
Minun elämään tämä hallitus on vaikuttanut vain positiivisella tavalla, palkastani jäi ennen käteen 2200e/kk ja nyt jää lähes 2300e/kk. Myös polttoaineen hinta on laskenut sieltä yli kahden euron lukemista sinne noin 1,7e/litra lukemille.
Minulta ei olla leikattu mitään eikä minun asioita olla heikennetty, kannatan nykyistä hallitusta koska suomen talous on ajettu taantumaan sekä alamäkeen, nyt on hyvä hetki saada se parempaan suuntaan.
T:duunari,ytk ja nykyinen hallitus on jees
Kommentit (298)
Vierailija kirjoitti:
Oikeuksiani lakkoilla on leikattu. Ansiosidonnaistani leikataan. Aikuisopintoraha ja vuorotteluvapakorvaus on viety kokonaan. Työmatkasta saatavaa vähennystä on leikattu. Opiskelevan lapseni asumistukea tullaan leikkaamaan. Asuntoni arvo on laskenut ja se on vaikea saada myydyksi.
Aika paljon on myös korotettu kiinteistöveroa, kohta alv:in myötä kaikkia tuotteita.
Lisäksi alallani on ollut hyvä työtilanne, nyt työpaikat vähentyneet huomattavasti.
Jatkan vielä että uskoni tulevaan on leikattu. En myöskään enää tunnista tätä siksi maaksi, jossa olen kasvanut ja elänyt.
Ja olen töissä. Ollut aina.
Työllisyys laskee koska Marinin hallitus vei Suomen taantumaan, ihmisten kulutus lähti laskuun koska hinnat nousi ja korot nousi. Levität sieltä pietarista paskasti valheellista tietoa kun jankkaat että taantuma on Orpon hallituksen vika.
Työllisyys Suomessa lähtee nousuun kun taantuma ollaan selätetty.
Sun viestisi on oikeastaan sellaista paskaa että melkein jätin teille pietarinpaskatrolleille vastaamatta.
Hah :D Vai oli se Marinin hallitus, joka aiheutti koronapandemian ja Ukrainan sodan. Kova tyyppi se Marin, kun kaiken tuon sai aikaan. Luojan lykky, että meillä on nyt pyhimys-Orpo puikoissa ja työllisyys lähtee huimaan nousuun, kun asumistukea leikataan ja opiskelijat ajetaan ahdinkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
74e/kk lähti minimituista.
T: pitkäaikaissairas ja täysin työ- ja toimintakyvytön. Kiitos vatun kela, rikotte lakia.
Eutanasia on oikea ratkaisu sinunlaisellesi yhteiskuntaa kuormittaville hyödyttömille yksilöile
Voi taivahan vallat mitä päästelet suustasi. Vaikka kuinka paha olisi olla itsensä kanssa ei tommosta mennä sanomaan ventovieraille ihmisille. Häpeäisit!
Vierailija kirjoitti:
Hallitus kurjistaa elämämtapatyöttömiä joten siksi tällä palstalla ulistaan että hallitus on huono. Työväenluokka taas pitää hyvänä hallituksena tätä.
Älä trollaa, Ek:n kätyri
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole lapsia ja en tiedä saako työpaikkani rahaa valtiolta. Jos työpaikkani saa rahaa valtiolta niin en valita jos sen ansiosta minulla on työpaikka.
Etkä vissiin hoksannut, että työpaikkasi saama raha tulee sinunkin tilillesi. Eli väitteesi siitä, ettet ole koskaan saanut yhteiskunnalta rahaa pankkitilillesi ei pidä siinä tapauksessa paikkaansa. Hyvin harva suomalainen on työpaikassa, joka ei yhtään saisi yhteiskunnan rahoja.
Tajuatko sä että jos yhteiskunta ei tukisi työpaikkoja niin sitten meiltä lähtisi entistä enemmän yrityksiä maihin missä on halvempaa? Euroopassa valtiot tukee yrityksiä.
Työpaikkoja pitääkin tukea koska ne tuottaa suomelle verorahoja, vassarit ei tuota suomelle mitään koska kotona makaaminen ja marmattaminen ei tuota suomelle mitään. Te olette vain menoerä suomelle ja olette taakka meille muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on nyt hallitus joka ajaa työläisten ja yrittäjien asiaa.
Edellinen hallitus ajoi työttömien ja tukien saajien asiaa.
Olen itse työläinen enkä ole koskaan saannut rahaa yhteiskunnalta pankkitililleni.
Pidän tätä nykyistä hallitusta hyvänä koska suomea pitää ajatella pidemmän päälle, emme voi tuhota omaa talouttamme vaan se pitää sopeuttaa eli tulot ja menot pitää olla hyvällä tasolla.
Miksi sinusta on hyvä asia, että työllisyys romahtaa? Jo tässä vaiheessa hallituskautta työllisyysaste on laskenut ja kun leikkausvaikutukset, irtisanomisen helpottaminen jne. alkavat tuntuvasti näkyä, ei se ainakaan paranna työllisyyttä.
Työllisyys laskee koska Marinin hallitus vei Suomen taantumaan, ihmisten kulutus lähti laskuun koska hinnat nousi ja
Jos Marinin hallitus ajoi Suomen taantumaan, millä selität sen, että Marinin hallituksen aikana työllisyysaste nousi ja lasku alkoi vasta kun Orpon hallitus aloitti leikkaustoimet?
Vierailija kirjoitti:
Hallitus kurjistaa elämämtapatyöttömiä joten siksi tällä palstalla ulistaan että hallitus on huono. Työväenluokka taas pitää hyvänä hallituksena tätä.
PERS KUTARALLAAA
Kaikista köyhemmiltä leikattiin 300 e/kk. Köyhillä ei ole autoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
74e/kk lähti minimituista.
T: pitkäaikaissairas ja täysin työ- ja toimintakyvytön. Kiitos vatun kela, rikotte lakia.
Eutanasia on oikea ratkaisu sinunlaisellesi yhteiskuntaa kuormittaville hyödyttömille yksilöile
Niinkö? Toki olen sitäkin ajatellut, mutta sinä ameeba, lähdet siinä mukana. Hyödytön se sinäkin olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse työläinen enkä ole koskaan saannut rahaa yhteiskunnalta pankkitililleni.
Pidän tätä nykyistä hallitusta hyvänä koska suomea pitää ajatella pidemmän päälle, emme voi tuhota omaa talouttamme vaan se pitää sopeuttaa eli tulot ja menot pitää olla hyvällä tasolla.
Miksi sinusta on hyvä asia, että työllisyys romahtaa? Jo tässä vaiheessa hallituskautta työllisyysaste on laskenut ja kun leikkausvaikutukset, irtisanomisen helpottaminen jne. alkavat tuntuvasti näkyä, ei se ainakaan paranna työllisyyttä.
Työllisyys laskee koska Marinin hallitus vei Suomen taantumaan, ih
Sipilän hallitus sen ajoi, ei Marinin hallitus.
Vierailija kirjoitti:
Menkää töihin senkin demarivassut tai sitten voitte mennä ihannoimaanne maahan eli venäjälle!
Te persuthan sitä Venäjää ihannoitte. Tee paskaduunisi ihan keskenäsi, l'uuseri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole lapsia ja en tiedä saako työpaikkani rahaa valtiolta. Jos työpaikkani saa rahaa valtiolta niin en valita jos sen ansiosta minulla on työpaikka.
Etkä vissiin hoksannut, että työpaikkasi saama raha tulee sinunkin tilillesi. Eli väitteesi siitä, ettet ole koskaan saanut yhteiskunnalta rahaa pankkitilillesi ei pidä siinä tapauksessa paikkaansa. Hyvin harva suomalainen on työpaikassa, joka ei yhtään saisi yhteiskunnan rahoja.
Tajuatko sä että jos yhteiskunta ei tukisi työpaikkoja niin sitten meiltä lähtisi entistä enemmän yrityksiä maihin missä on halvempaa? Euroopassa valtiot tukee yrityksiä.
Työpaikkoja pitääkin tukea koska ne tuottaa suomelle verorahoja, vassarit ei tuota suomelle mitään koska kotona makaaminen ja marmattaminen ei tuota suomelle mitään. Te olette vain menoerä suomelle ja olette taakka meille muille.
Tietenkin tajuan. Turhaan sinä minulle itsestäänselvyyksiä luennoit. Minä vain tartuin kirjoittajan harhaluuloon siitä, että hän ei olisi saanut yhteiskunnalta yhtään rahaa. Se on vale.
Niin, ja ihan jokainen meistä on menoerä Suomelle. Myös me työssäkäyvät. Ei meistä kenelläkään ole niin suuria tuloja, että verotuottomme olisi suurempi kuin yhteiskunnalle aiheuttamamme menot. Sori siitä, öyhö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työllisyys laskee koska Marinin hallitus vei Suomen taantumaan, ih
Työllisyys nousi koska ihmisiä palkattiin lisää julkiselle sektorille.
Työkyvyttömyyseläkkeellä minulta ei ole leikattu mitään. Ei edes eläkkeensaajan asumistukea...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työllisyys laskee koska Marinin hallitus vei Suomen taantumaan, ihmisten kulutus lähti laskuun koska hinnat nousi ja korot nousi. Levität sieltä pietarista paskasti valheellista tietoa kun jankkaat että taantuma on Orpon hallituksen vika.
Työllisyys Suomessa lähtee nousuun kun taantuma ollaan selätetty.
Sun viestisi on oikeastaan sellaista paskaa että melkein jätin teille pietarinpaskatrolleille vastaamatta.
Hah :D Vai oli se Marinin hallitus, joka aiheutti koronapandemian ja Ukrainan sodan. Kova tyyppi se Marin, kun kaiken tuon sai aikaan. Luojan lykky, että meillä on nyt pyhimys-Orpo puikoissa ja työllisyys lähtee huimaan nousuun, kun asumistukea leikataan ja opiskelijat ajetaan ahdinkoon.
Työllisyys lähtee nousuun kun taantuma on selätetty. Pakko on leikata koska valtion menot lähti rajuun nousuun edellisen halli
Hyvin olet omaksunut Orpo-Purran propagandan. Huolestuttavaa, että puhdas paskapuhe uppoaa joihinkin ihmisiin noin helposti.
Mitään ei ole leikattu, koska mitään leikattavaa ei ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Suojaosuuden poisto, joka kk 300 € vähemmän rahaa.
Eli missä olit töissä?
Työllisyys nousi koska ihmisiä palkattiin lisää julkiselle sektorille.
Ja sekö on sinusta huono asia? Pakko ottaa ne työpaikat nyt pois, ettei vaan päästäisi kohti oikeaa hyvinvointivaltiota?
Minulta on leikattu, 150 e kk. Kuulun kaikista köyhempiin.