Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heips! Mitä leikkauksia hallitus on tehnyt eli mitä sinulta on leikattu?

Vierailija
27.07.2024 |

Kaikki valittaa kurjuutta ja köyhyyttä, joko ne asumistuet on leikattu pois vai? 

Minun elämään tämä hallitus on vaikuttanut vain positiivisella tavalla, palkastani jäi ennen käteen 2200e/kk ja nyt jää lähes 2300e/kk. Myös polttoaineen hinta on laskenut sieltä yli kahden euron lukemista sinne noin 1,7e/litra lukemille.

Minulta ei olla leikattu mitään eikä minun asioita olla heikennetty, kannatan nykyistä hallitusta koska suomen talous on ajettu taantumaan sekä alamäkeen, nyt on hyvä hetki saada se parempaan suuntaan.

T:duunari,ytk ja nykyinen hallitus on jees

Kommentit (298)

Vierailija
21/298 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään.-eläkeläinen, silti nykyinen hallitus on perseestä.

Vierailija
22/298 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt hallitus joka ajaa työläisten ja yrittäjien asiaa. 

Edellinen hallitus ajoi työttömien ja tukien saajien asiaa. 

Olen itse työläinen enkä ole koskaan saannut rahaa yhteiskunnalta pankkitililleni. 

Pidän tätä nykyistä hallitusta hyvänä koska suomea pitää ajatella pidemmän päälle, emme voi tuhota omaa talouttamme vaan se pitää sopeuttaa eli tulot ja menot pitää olla hyvällä tasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/298 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on leikattu umpisuoli. 

Vierailija
24/298 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime hallitus leikkasi kaiken mahdollisen, mutta tämä hallitus on ollut todella hyvä.

Viime hallitus vei suomen taantumaan ja talouskriisiin mutta tämä hallitus koittaa korjata edellisen hallituksen virheet. Velkalaiva kääntyy hitaasti koska edellinen hallitus lisäsi suomen valtion menoja räjähdysmäisesti, nyt pitää leikata. 

Montako edellistä hallitusta on kohdannut maailmanlaajuisen pandemian ja naapurin hyökkäyksen Ukrainaan? Entäs nämä yhtä aikaa. Onneksi hallitus oli silloin mitä oli, OrPurrien aikana kaikki köyhät ois kuollut tuossa tilanteessa. 

Vierailija
25/298 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asumistuesta leikattiin noin 80 euroa, sain sen melkein täysimääräisenä toimeentulotuessa takaisin, mutta kotivakuutuksen osalta leikattiin nyt huimat 12 euroa. Kyllä nyt Suomi säästää.

Noin pienestäkö te valitatte? Tehän olette valittaneet että enää ei ole varaa mihinkään koska hallitus :D 

Miksi et ole työelämässä?

Kukaan ei anna töitä.

Vierailija
26/298 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään.-eläkeläinen, silti nykyinen hallitus on perseestä.

Miksi vihaat ihmisiä jotka käy töissä eikä ne saa euroakaan rahaa yhteiskunnalta? 

Vierailija
27/298 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse työläinen enkä ole koskaan saannut rahaa yhteiskunnalta pankkitililleni. 

Pidän tätä nykyistä hallitusta hyvänä koska suomea pitää ajatella pidemmän päälle, emme voi tuhota omaa talouttamme vaan se pitää sopeuttaa eli tulot ja menot pitää olla hyvällä tasolla.

Sinullako ei ole lapsia ja olet töissä firmassa, joka ei saa yhtään tukea valtiolta? 

Vierailija
28/298 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

74e/kk lähti minimituista.

T: pitkäaikaissairas ja täysin työ- ja toimintakyvytön. Kiitos vatun kela, rikotte lakia.

Vierailija
29/298 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asumistuesta leikattiin noin 80 euroa, sain sen melkein täysimääräisenä toimeentulotuessa takaisin, mutta kotivakuutuksen osalta leikattiin nyt huimat 12 euroa. Kyllä nyt Suomi säästää.

Noin pienestäkö te valitatte? Tehän olette valittaneet että enää ei ole varaa mihinkään koska hallitus :D 

Miksi et ole työelämässä?

Kukaan ei anna töitä.

Anna rahaa,anna töitä,älä leikkaa minulta... miksi et perusta yritystä eli työllistä itse itsesi? Meidän työläisten rahat sulle kelpaa ja nautit kun meidän työläisten verotusta kiristetään jotta te saatte rahaa. 

Persut on paras puolue.

Vierailija
30/298 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömät ovat tämän maan sylpä. On aivan oikein rangaista näitä laiskureita kun ei niille työnteko kelpaa. Menisivät mokomat valittajat vaikka poimimaan marjoja loisimisen sijaan.

Tuletko työntämään mun pyörätuolia sinne metsään? 

Vierailija
31/298 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinusta on hyvä asia, että työllisyys romahtaa? Jo tässä vaiheessa hallituskautta työllisyysaste on laskenut ja kun leikkausvaikutukset, irtisanomisen helpottaminen jne. alkavat tuntuvasti näkyä, ei se ainakaan paranna työllisyyttä. 

Vierailija
32/298 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua hävettäisi olla tuommoinen loiseläjä.

Vierailija
33/298 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinullako ei ole lapsia ja olet töissä firmassa, joka ei saa yhtään tukea valtiolta? 

Minulla ei ole lapsia ja en tiedä saako työpaikkani rahaa valtiolta. Jos työpaikkani saa rahaa valtiolta niin en valita jos sen ansiosta minulla on työpaikka. 

Vierailija
34/298 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeuksiani lakkoilla on leikattu. Ansiosidonnaistani leikataan. Aikuisopintoraha ja vuorotteluvapakorvaus on viety kokonaan. Työmatkasta saatavaa vähennystä on leikattu. Opiskelevan lapseni asumistukea tullaan leikkaamaan. Asuntoni arvo on laskenut ja se on vaikea saada myydyksi. 

Aika paljon on myös korotettu kiinteistöveroa, kohta alv:in myötä kaikkia tuotteita. 

Lisäksi alallani on ollut hyvä työtilanne, nyt työpaikat vähentyneet huomattavasti. 

Vierailija
35/298 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sananvapaus

Vierailija
36/298 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lapsia ja en tiedä saako työpaikkani rahaa valtiolta. Jos työpaikkani saa rahaa valtiolta niin en valita jos sen ansiosta minulla on työpaikka. 

Etkä vissiin hoksannut, että työpaikkasi saama raha tulee sinunkin tilillesi. Eli väitteesi siitä, ettet ole koskaan saanut yhteiskunnalta rahaa pankkitilillesi ei pidä siinä tapauksessa paikkaansa. Hyvin harva suomalainen on työpaikassa, joka ei yhtään saisi yhteiskunnan rahoja. 

Vierailija
37/298 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinusta on hyvä asia, että työllisyys romahtaa? Jo tässä vaiheessa hallituskautta työllisyysaste on laskenut ja kun leikkausvaikutukset, irtisanomisen helpottaminen jne. alkavat tuntuvasti näkyä, ei se ainakaan paranna työllisyyttä. 

Työllisyys laskee koska Marinin hallitus vei Suomen taantumaan, ihmisten kulutus lähti laskuun koska hinnat nousi ja korot nousi. Levität sieltä pietarista paskasti valheellista tietoa kun jankkaat että taantuma on Orpon hallituksen vika. 

Työllisyys Suomessa lähtee nousuun kun taantuma ollaan selätetty. 

Sun viestisi on oikeastaan sellaista paskaa että melkein jätin teille pietarinpaskatrolleille vastaamatta.

Vierailija
38/298 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei ole leikattu. Saan työeläkettä, maksan itse vuokrani ja jatkan töitäni freelancerina (ennakonpidätys 38 %), joten minulla ei ole mitään hätää. Vielä.

Vierailija
39/298 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse sterilisaatioon.

Vierailija
40/298 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sananvapaus

Tämän vei demarihallitus. Demarit oli kuin aatu aikoinaan saksassa, väärät ihmiset haukuttiin ja haluttiin eristää yhteiskunnasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän