Nainen, paljastatko miehille ammattisi tinderissä?
Tämä vetää puoleensa 50/50 miehiä, jotka haluavat naisen jota kairata ilmaiseksi.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäis vai? Sillä pääsis eroon noista miehistä joilla vain yksi asia mielessä? Ei taida toimia
Sillä pääsee eroon 50/50 miehistä, jotka etsivät naista joka antaa pillua ja tuo rahaa taloon samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä vetää puoleensa 50/50 miehiä, jotka haluavat naisen jota kairata ilmaiseksi.
Kertoisit suoraan hinnastosi.
Vähän pakko koska muuten ihmettelevät miksi minulla on maksupääte yöpöydällä.
tietenkin, kaikki naiset tinderissä on lähihoitajia ja kerrotaan etunimi ja pankkitunnukset.
Y-tunnus on ovessa nimikyltin alla.
Kyllä lukee ammatti profiilissani. Aika harva mies siitä mitään kysyy. Joskus olen ollut treffeillä,eikä mies niiden jälkeen oikeastaan tiedä, mitä teen työkseni. Koska mun ammatti voi oikeastaan tarkoittaa ihan mitä vaan.
Näkyi profiilissa ammattini yleistasolla. Seksi kanssani on aina ilmaista, myls tässä pitkässä sihteessa johon sovelluksen kautta päädyin.
Pitääpä seuraavan kerran kertoa ammatiksi poliisi. Karsii varmasti pois kaikki vonkaajat.
En paljasta, koska olen hyvin toimeentuleva. Suurin osa miehistä haluaa päästä loisimaan.
Nykyajan miehet on kyllä naisen rahojen perässä...
Ei pitäis vai? Sillä pääsis eroon noista miehistä joilla vain yksi asia mielessä? Ei taida toimia