Nousin sohvalta ja mies tölväisi:"Onpa sulla leveä perse"
Pahoitin mieleni. Mies oli ottanut muutaman ja aina ennen on kehunut minua ja myös peppuani.
Hirveän vaikea unohtaa tuota lausetta, vaikka mies pyysi vilpittömästi anteeksi. Olinko turhamainen kun loukkaannuin?
Kommentit (98)
Sanoisin että hyvin on kelvannut.
Ainahan voit laihduttaa, mutta jos lihavana mukavempaa niin ei se pakko ole.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Laihduttaminen auttaa isoon takapuoleen, kaljuuntumiseen, kierosilmäisyyteen, lyhyisiin jalkoihin ja pitkään selkään, anemiaan, ripuliin ja paiseruttoon. Ja ihan kaikkiin muihinkin akkojen ongelmiin. Äiät ei laihduta, mutta ne onkin erittäin hyviä, ellei täyrellisiä.
Jos olet nainen ja takapuolesi leviää mutta vyötärö pysyy kuitenkim kapeana on sinulla ihanne vartalo niin kauneuden kuin terveydenkin kannalta.
Jos sä olet Riikka niin ei mikään ihme, että huomautti hanurin koosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Laihduttaminen auttaa isoon takapuoleen, kaljuuntumiseen, kierosilmäisyyteen, lyhyisiin jalkoihin ja pitkään selkään, anemiaan, ripuliin ja paiseruttoon. Ja ihan kaikkiin muihinkin akkojen ongelmiin. Äiät ei laihduta, mutta ne onkin erittäin hyviä, ellei täyrellisiä.
Tais osua ja pahasti...
Laihdutus kyllä auttaa hyvin moneen asiaan elämässä.
Onpas köykäinen parisuhde, jos tuosta tulee kriisi.
Kyllähän se saattaa tympästä, jos aiemmin hyväkroppainen puoliso alkaa kerätä ihraa kehoonsa. Jos totta puhutaan. Toki sen voi kauniimminkin sanoa. Mun mies laihdutti mahansa pois, urheilee ja näyttää hyvälle - tuli itsellekin kiire katsoa mitä napaansa laittaa.
Olin nuorena ihan nätti, mutta tajusin sen vasta vuosien päästä. Mies ei koskaan kehunut, ei sanonut mitään kaunista minulle, ei koskaan. Kun saimme lapsia, alkoi törkeä haukkuminen ja solvaaminen. Liian kauan kuuntelin k...ipäätä, mutta nyt on ollut exä jo vuosia. Ja yllätys, yllätys, kun otin eron, olisinkin minä ruma rumilus taas kelvannut, ja sankari aneli minua jäämään! Ei toivoakaan, lähdin, enkä ole katunut!
Ei kannata liian kauan kuunnella törkeyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Miten te oikein puhutte toisillenne parisuhteissa?
Eikö sitä toista tulisi rakastaa?
"Toinen toisenne kunnioittamisessa kilpailkaa keskenänne."
Terveisin Täti-ihminen
Niinpä. Ei tätä tajunnut minunkaan entinen mieheni, ja siksi on nyt entinen mieheni. Enkä taatusti ole ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälväise että "onpa sulla pieni muna" kun seuraavan kerran harrastatte seksiä
Sinulla on varmaan tosi yksinäistä ja paha olo.
Ulilautaparkalaiset..
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa ap.
Suuri osa miehistä pitää muhkeista takapuolista. Mitä leveämpi takamus sitä himottavampi.
Siitä on lysti pitää kun takaapäin toimii, ihana puristella.
Samoin levät lanteet.
Yhdessä biisisäkin lauletaan naisesta: Mielummin vaalee ja vähän meikattu, Ja leveillä lanteilla.
Älkää läskit uskotelko toisillenne moista. Aivan täyttä tuubaa.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa sitä mitä sanoi. Parisuhteen jatkamista en suosittele, koska tuollaista tölväisyä ei kannata antaa anteeksi. Tulee tölväisemään jatkossakin. Nimim. Kokemusta on.
Henkistä väkivaltaa. Alkaa yhdestä tölväisystä ja lopulta on jatkuvaa. Joko alat tölvimään takaisin ja kahta kauheammin, ja kasvatat paksun nahan, tai lähdet pois.
Ap loukkaannuit ihan tyhjästä.
Sehän oli vain toteamus.
Huoli pois, mies tykkää leveästä perseestäsi ja ihailee sitä aina, kun lykkii sinua takaapäin.
Ulkonäölläsi ei ole mitään tekemistä sen kanssa, ettei miehelläsi ole alkeellisimpiakaan käytöstapoja.
niin siis sinun tapauksessa johtui toisesta naisesta, sinun mielestä. miksi yleistät? jos syöt kuin porsas, niin mitä sitten?