Nousin sohvalta ja mies tölväisi:"Onpa sulla leveä perse"
Pahoitin mieleni. Mies oli ottanut muutaman ja aina ennen on kehunut minua ja myös peppuani.
Hirveän vaikea unohtaa tuota lausetta, vaikka mies pyysi vilpittömästi anteeksi. Olinko turhamainen kun loukkaannuin?
Kommentit (98)
Minulle mies sanoi että sulla on iso pää. Minä siihen että sulla on vielä isompi. Sitten naurettiin molemmat.
Mikset todennut takaisin että hyvä kun on jollain edes jotain isoa, toisin kuin sinun vehkeesi.
Et. Ja kun mies jatkossa muutaman otettuaan taas arvostelee ja purkaa turhautumistaan sinuun, hänellä on toinen vähintään mielessä.
Eihän se sanonu ettei tykkää, kunhan totesi että sun perse on leveä.
Olit turhamainen. Jos sulla on vaikeaa olla tilanteessasi, hakeudu vaikka vapaaehtoistyöhön tukemaan ihmisiä, joilla on vähän suurempia haasteita elämässään.
Ihan normaalia kun on ilkeitä miehiä. Ei ole mukavaa sekään jos tökitään sormella napakasti kylkiluihin ja huomautellaan sylissä istuessa kuinka perseluut tuntuvat ja haukutaan skeletoriksi. Olen myös kokenut ap vastaavan tilanteen kuin sinä. Kenellekään ei ole koskaan mikään hyvin.
Sano että tavoittelet kauppiaan rouvan hanuria !
Tarkoittaa sitä mitä sanoi. Parisuhteen jatkamista en suosittele, koska tuollaista tölväisyä ei kannata antaa anteeksi. Tulee tölväisemään jatkossakin. Nimim. Kokemusta on.
Ai jaa ap.
Suuri osa miehistä pitää muhkeista takapuolista. Mitä leveämpi takamus sitä himottavampi.
Siitä on lysti pitää kun takaapäin toimii, ihana puristella.
Samoin levät lanteet.
Yhdessä biisisäkin lauletaan naisesta: Mielummin vaalee ja vähän meikattu, Ja leveillä lanteilla.
Tälväise että "onpa sulla pieni muna" kun seuraavan kerran harrastatte seksiä
Eipä taida ap:n mies ymmärtää seksikään naisesta mitään.
Jonkin on vahingossa sattunut samaan, itsensä huolimaan.
Vierailija kirjoitti:
iso persehän on nyt muotia, eli se oli kehu.
Ap:n mies sanoi "leveä perse". Ei se ole miehen suusta koskaan kehu. Eri asia kuin "iso" tai "mahtava".
Mulle mies sanoi, että mulla on hyvä pylly, kun pyörin sukkahousuissa hänen edessään. Jätin hänet.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa sitä mitä sanoi. Parisuhteen jatkamista en suosittele, koska tuollaista tölväisyä ei kannata antaa anteeksi. Tulee tölväisemään jatkossakin. Nimim. Kokemusta on.
Mikä teitä ä m m i ä oikein vaivaa, kun ei saa edes persettä kehua.
Etkö sinäkään tykkää edes omasta perseestäsi?
Varmaan on ukko itse tosi hot? Not?
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia kun on ilkeitä miehiä. Ei ole mukavaa sekään jos tökitään sormella napakasti kylkiluihin ja huomautellaan sylissä istuessa kuinka perseluut tuntuvat ja haukutaan skeletoriksi. Olen myös kokenut ap vastaavan tilanteen kuin sinä. Kenellekään ei ole koskaan mikään hyvin.
Mutta kyllä pikkasen ylipainoinen nainen, aina jonkun tulitikku laihan naisen voittaa.
Seksimielessä laihuliini naiset ovat kauhistus. Ei mitään mistä ottaa kiinni.
Tuntuu kuin makaisi pussissa olevien koiran luiden päällä.
iso persehän on nyt muotia, eli se oli kehu.