Positiivinen raskaustesti lauantaina, tänään kuukautiset
Ilmeisesti olin sitten raskaana.
Kuukautiset alkoi viikkoa myöhässä, siksi tein testin. Nyt kuukautiset on ihan tavalliset, ei mitään kipuja kuten ei yleensäkään. Voiko hyvin aikainen keskenmeno tuntua tältä? Siis oikeastaan ei yhtään miltään.
Kommentit (12)
Yritin jopa vessakäynnillä tuijottaa sitä vuotoa ja uhan tavallisia kohdun limakalvonrippeitä siinä vaan näkyi. En nyt toki olettanutkaan ehkä näkeväni mitään istukkaa saati alkiota.
Vältit luodin, jatkossa tarkempana.
Voi, kemiallinen raskaus ei yleensä vaikuta muuten kuin että vuoto saattaa olla himpun runsaampaa ja seuraava kierto saattaa hieman pidentyä.
Ei se tunnu miltään tuossa vaiheessa. Noin käy monta kertaa naisille elämän aikana.
Minulla vuosi kolmena ekana raskauskuukautena melkein yhtä runsaasti kuin kuukautisten aikana. Sinuna varmistaisin vielä testillä, kunnes testi negatiivinen ja jos ei, niin kävisin neuvolassa ultrassa.
Synnytin täysiaikaisen vauvan, joten ei mennyt kesken. Kyse ei ollut luodin väistämisestä, vaan toivottu vauva.
Kuukautiset voi jatkua monen kuukauden ajan, vaikka olet raskaana.
Soittaisin päivystykseen ja menisin tarkistamaan tilanteen. Mulla tuli vuotoa juurikin viikko testin tekemisen jälkeen. Ei ollut keskenmeno ja vauva syntyy kohta. Oli joku hematooma, josta vuoto johtui.
Vierailija kirjoitti:
Kuukautiset voi jatkua monen kuukauden ajan, vaikka olet raskaana.
Mulla oli tuo sama. Peruutin jopa ekan neuvolan kun vuotoja tuli. Mutta muut oireet kuitenkin vakuutti raskaudesta.
t. Onnellinen 5 v. pojan äippä
Vierailija kirjoitti:
Soittaisin päivystykseen ja menisin tarkistamaan tilanteen. Mulla tuli vuotoa juurikin viikko testin tekemisen jälkeen. Ei ollut keskenmeno ja vauva syntyy kohta. Oli joku hematooma, josta vuoto johtui.
Ei ole päivystysasia, jos ei ole suuria kipuja ja suurta vuotoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole päivystysasia, jos ei ole suuria kipuja ja suurta vuotoa.
Aijaa. Mut ainakin ottivat sinne kesällä. Soitin, että tulee verta jonkin verran eikä ole kipuja niin sanoivat, että tule tänne vaan. Keskussairaala kyseessä.
Miksipä ei?
Keskenmenoja tapahtuu paljon enemmän kuin ajatellaan.
Joo voi tuntua juuri tuolta, eli ihan normaaleilta kuukautisilta.