Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nousin sohvalta ja mies tölväisi:"Onpa sulla leveä perse"

Vierailija
27.07.2024 |

Pahoitin mieleni. Mies oli ottanut muutaman ja aina ennen on kehunut minua ja myös peppuani. 

Hirveän vaikea unohtaa tuota lausetta, vaikka mies pyysi vilpittömästi anteeksi. Olinko turhamainen kun loukkaannuin?

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko sinulla leveä perse?

Niin, jos se vaan on leveä. Ala lannistu. Ala reenaa 

Leveä, mutta littana ei ole hyvä.

Vierailija
42/98 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano hänelle sama. Suomalaismiehillä on tuhteja ahtereita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ymmärrä, miksi kukaan kävisi "rakastaan" haukkumaan.

Vierailija
44/98 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveä perse ja sixpack 👌

Vierailija
45/98 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te oikein puhutte toisillenne parisuhteissa? 

Eikö sitä toista tulisi rakastaa?

"Toinen toisenne kunnioittamisessa kilpailkaa keskenänne."

Terveisin Täti-ihminen

Vierailija
46/98 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset todennut takaisin että hyvä kun on  jollain edes jotain isoa, toisin kuin sinun vehkeesi.

Vehkeen koolla kuittailu ikävä kyllä paljastaa aina naisista sen, ettei se alapää ole tiukimmasta päästä.

Vierailija
47/98 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehu miehesi isoja rintoja, D-kuppi on herroilla upea!

Vierailija
48/98 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset todennut takaisin että hyvä kun on  jollain edes jotain isoa, toisin kuin sinun vehkeesi.

Vehkeen koolla kuittailu ikävä kyllä paljastaa aina naisista sen, ettei se alapää ole tiukimmasta päästä.

Taitaa nyt pikkasen liikaa sattua, ei kannata haukkua tai kärsiikin itse.

Vierailija
49/98 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehu miehesi isoja rintoja, D-kuppi on herroilla upea!

Isot miestissit ja ohut pieni pippelintynkä. 

Vierailija
50/98 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano hänelle sama. Suomalaismiehillä on tuhteja ahtereita. 

Ja leveitä kuljetuksia. Usein vielä pieni pää.

Vierailija
51/98 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten taso miesten suhteen on helvetissä. 

Sano sille seuraavan kerran kun hommailette kuinka pieni sillä on. 

Vierailija
52/98 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni puhuu tuohon tyyliin eikä pyydä anteeksi ja suuttuu silmittömästi kun vaadin parempaa kohtelua. 

Olen kokoa M. Miehen arviointikyky on osoittautunut olevan niin pahasti laskusuunnassa muutenkin etten jaksa pahastua. Mutta suhdetta ei ole mitään syytä jatkaa. 

Vierailija
53/98 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehiä jotka tykkää muhkummasta perästä. Ehkä kannattaisi muistuttaa miestä siitä tosiasiasta, että vientiä olisi muuallakin.

Sanot vaan ettei mua ole pakko katsella, että mies voi hommata hoikemman naisen jos rahkeet riittää.

Miehissä on se ikävä piirre, että paremman puutteessa kelpaa suhde kuin suhde, että olisi joku nainen. Eivät välttämättä puolisoitaan edes rakasta. Tuollainen vttuilu ja mollaaminen kieilsi tästä ilmiöstä. Ei oikeasti rakasta halua loukata. 

Vierailija
54/98 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eri asia on sanoa "ihanan muhkea perse sulla" tai "pantava perse" kuin toi leveä. Ei leveä ole kehu. Mieskin sen tajusi ja pyysi anteeksi ..  . . 

T. Ap

Jos mies on ennen kehunut sinua ja yhtäkkiä naukkailleena tölväisee ilkeästi, se johtuu jostain. Minun entinen puolisoni sanoi puskista vuosia sitten yhtäkkiä, että: "Syöt kuin porsas" ja nauroi päälle. Oli aina ennen tuota kehunut ulkonäköäni. Olin viehättävä nuori nainen tuolloin. Hänellä oli toinen ja sittemmin ymmärsin, että hänellä ei tuolloin ollut tunteita minua kohtaan ja pelkkä näkemiseni oli hänestä vastenmielistä.

Vierailija
55/98 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei leveä perse tarkoita, että se on välttämättä muhkea.

Vierailija
56/98 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia kun on ilkeitä miehiä. Ei ole mukavaa sekään jos tökitään sormella napakasti kylkiluihin ja huomautellaan sylissä istuessa kuinka perseluut tuntuvat ja haukutaan skeletoriksi. Olen myös kokenut ap vastaavan tilanteen kuin sinä. Kenellekään ei ole koskaan mikään hyvin. 

Skeletori? Mikä se on?

Vierailija
57/98 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin mieheni puhuu tuohon tyyliin eikä pyydä anteeksi ja suuttuu silmittömästi kun vaadin parempaa kohtelua. 

Olen kokoa M. Miehen arviointikyky on osoittautunut olevan niin pahasti laskusuunnassa muutenkin etten jaksa pahastua. Mutta suhdetta ei ole mitään syytä jatkaa. 

Hyvä että olet ymmärtänyt ettei mies välitä sinusta. Ennemmin yksin kuin huonossa suhteessa. Parempiakin miehiä on, jos siis miehen vielä elämäänsä haluaa etsiä. 

Vierailija
58/98 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa se 🤔

Vierailija
59/98 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että olet ymmärtänyt ettei mies välitä sinusta. Ennemmin yksin kuin huonossa suhteessa. Parempiakin miehiä on, jos siis miehen vielä elämäänsä haluaa etsiä. 

Ei niitä oikein ole. Paras yksin.

Vierailija
60/98 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on aina sanonut mulle että olen leveä kuljetus..tottahan se on, mulla on leveä lantio, jolle ei voi yhtään mitään :(