Nousin sohvalta ja mies tölväisi:"Onpa sulla leveä perse"
Pahoitin mieleni. Mies oli ottanut muutaman ja aina ennen on kehunut minua ja myös peppuani.
Hirveän vaikea unohtaa tuota lausetta, vaikka mies pyysi vilpittömästi anteeksi. Olinko turhamainen kun loukkaannuin?
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eri asia on sanoa "ihanan muhkea perse sulla" tai "pantava perse" kuin toi leveä. Ei leveä ole kehu. Mieskin sen tajusi ja pyysi anteeksi .. . .
T. Ap
Jos mies on ennen kehunut sinua ja yhtäkkiä naukkailleena tölväisee ilkeästi, se johtuu jostain. Minun entinen puolisoni sanoi puskista vuosia sitten yhtäkkiä, että: "Syöt kuin porsas" ja nauroi päälle. Oli aina ennen tuota kehunut ulkonäköäni. Olin viehättävä nuori nainen tuolloin. Hänellä oli toinen ja sittemmin ymmärsin, että hänellä ei tuolloin ollut tunteita minua kohtaan ja pelkkä näkemiseni oli hänestä vastenmielistä.
Tämä! Minulle kävi samoin. Olin aina ihana, kaunis ja seksin aikana vartaloani kehuttiin. Kettuilu alkoi suhteen loppuvaiheessa kun miehellä oli työpaikallaan ihastus. Kun sain tämän selville, kettuilu loppui. Kettuilkoon nyt tuolle työkaverinaiselleen. Ilkeily ja arvostelu johtuu usein toisesta naisesta!
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on aina sanonut mulle että olen leveä kuljetus..tottahan se on, mulla on leveä lantio, jolle ei voi yhtään mitään :(
Mieskö on täydellinen?
Kauheaa kohtelua siedätte naiset :( miehet haluavat aiheuttaa epävarmuutta ja syödä itsetuntoanne.
Yksinkin pärjäisitte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehu miehesi isoja rintoja, D-kuppi on herroilla upea!
Isot miestissit ja ohut pieni pippelintynkä.
Aah, kunnon röllykkämaha ja alikehittyneet rinnat, leveät hartiat ja löysä v i t t u
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehu miehesi isoja rintoja, D-kuppi on herroilla upea!
Isot miestissit ja ohut pieni pippelintynkä.
Aah, kunnon röllykkämaha ja alikehittyneet rinnat, leveät hartiat ja löysä v i t t u
Sulla on varmaan tosi yksinäistä ja paha olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset todennut takaisin että hyvä kun on jollain edes jotain isoa, toisin kuin sinun vehkeesi.
Vehkeen koolla kuittailu ikävä kyllä paljastaa aina naisista sen, ettei se alapää ole tiukimmasta päästä.
Taitaa nyt pikkasen liikaa sattua, ei kannata haukkua tai kärsiikin itse.
Minulla on melko iso vehje, mutta en ole koskaan törmännyt naiseen, joka olisi tuntunut kireältä, kun on nimen omaan etsinyt isoa munaa. Olenkin lakannut tarjoamasta "apuani" sellaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset todennut takaisin että hyvä kun on jollain edes jotain isoa, toisin kuin sinun vehkeesi.
Vehkeen koolla kuittailu ikävä kyllä paljastaa aina naisista sen, ettei se alapää ole tiukimmasta päästä.
Taitaa nyt pikkasen liikaa sattua, ei kannata haukkua tai kärsiikin itse.
Minulla on melko iso vehje, mutta en ole koskaan törmännyt naiseen, joka olisi tuntunut kireältä, kun on nimen omaan etsinyt isoa munaa. Olenkin lakannut tarjoamasta "apuani" sellaisille.
Ehkä se vehkeesi ei ole kummoinen sittenkään?
Minua eivät miehet hauku. No voihan sitä yrittää. Livenä ei kukaan uskalla.
Bring it on. Katotaan mitä saat vastaukseksi. Olen tarvittaessa tosi napakka sanoja.
Enkä yhellekkään ukolle kyllä alistu. Nuoret naiset, ottakaa mallia. Pistäkää ukkonne ruotuun.
Ei sen kummempaa tartte hoksata kun sanot vaikka että Tuossa on ovi jos ei kelpaa, siitä saat ihan vapaasti mennä. Eihän ne mene. Menisivätkin!
Miehestä on niin paljon työtä ja vaivaa ja ankeutusta naiselle eikä juurikaan iloa, että ei kyllä kannata ottaa yhtään mitään pas kaa vastaan.
Jos harvinaisen miehen eli hyvän rakastajan löytää, joka osaa antaa orgasmeja ja myös käyttäytyä hyvin, siinä on naiselle sentään jotain järkeä.
Vierailija kirjoitti:
iso persehän on nyt muotia, eli se oli kehu.
Jotkut maksavat paljon rahaa saadakseen ison takapuolen. Ole ylpeä, että sinulla on sellainen luonnostaan.
Rumasti tuo tavallaan on sanottu, mutta noin ne humalaiset puhuvat.
Jos minulle noin sanottaisiin niin sanoisin varmaan, että niin on ja tykkään siitä.
Sanavalinta ei ehkä ollut paras mahdollinen, mutta kehuhan tuo oli kun miehesi ylisi naisellisuuttasi.
Miehen aloittama provo. Haluaa kuulla "jätä se sika" repliikit ja provosoitua lisää :D
Kusipään kanssa ei kandee olla. Jos miehellä on paska fiilis, kiusaa sua. Tulee vittulemaan tulevaisuudessakin. Tuhoaa vähitellen psykologisella pelillä sun itsetunnon. Sanallinen anteeksipyyntö on osa peliä.
Alkaisin järjestellä eroa.
No. Peppu on vauvakieltä, ja perse on melko alatyylinen sana. Jos nainen puhuu pepustaan, se vaikuttaa yhtä oudolta kun puhuisi tittitä tai etupyystä. Jos mies puhuu perseestä halventavaan sävyyn naiselleen, se tuntuu toisella tavalla oudolta. Teinijengiläiseltä.
En ihan hahmota mistä on kyse, mutta ilmeisesti asia on teille molemmille hyvin tärkeä jostain syystä ja aiheuttaa paljon päänvaivaa.
Suosittelen siis ihan perinteistä Prismatestiä. Menkää Prismaan ja tarkkailkaa ohi kulkevia ihmisiä, pariskuntia ja yksin ostoksilla olevia, lapsia ja aikuisia.
Näette Prismavierailullanne peppuja, pyllyjä, perseitä, ahtereita, hanureita, takamuksia ja takapyypyitä. Varmasti jokaisella on oma, sopiva, yksilöllinen ja ainutlaatuinen takamus.
Toiset istuvat sillä, toiset suurentavat sitä salilla, jotkut ottavat kuvia ja jotkut arvostelevat. Jokaisella se on omanlaisensa, naisilla monesti leveämpi kuin miehellä, se biologia.
Takapuolesi on sinun, mutta en laittaisi sille kovin suurta painoa. Enkä miehen kommenteille sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Tälväise että "onpa sulla pieni muna" kun seuraavan kerran harrastatte seksiä
Sinulla on varmaan tosi yksinäistä ja paha olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
iso persehän on nyt muotia, eli se oli kehu.
Jotkut maksavat paljon rahaa saadakseen ison takapuolen. Ole ylpeä, että sinulla on sellainen luonnostaan.
Veikkaanpa että ap:n takapuoli ei ole sillä tavalla iso, vaan joku litteä ja roikkuva jättineliö.
Vierailija kirjoitti:
Minua eivät miehet hauku. No voihan sitä yrittää. Livenä ei kukaan uskalla.
Bring it on. Katotaan mitä saat vastaukseksi. Olen tarvittaessa tosi napakka sanoja.
Enkä yhellekkään ukolle kyllä alistu. Nuoret naiset, ottakaa mallia. Pistäkää ukkonne ruotuun.
Ei sen kummempaa tartte hoksata kun sanot vaikka että Tuossa on ovi jos ei kelpaa, siitä saat ihan vapaasti mennä. Eihän ne mene. Menisivätkin!
Miehestä on niin paljon työtä ja vaivaa ja ankeutusta naiselle eikä juurikaan iloa, että ei kyllä kannata ottaa yhtään mitään pas kaa vastaan.
Jos harvinaisen miehen eli hyvän rakastajan löytää, joka osaa antaa orgasmeja ja myös käyttäytyä hyvin, siinä on naiselle sentään jotain järkeä.
hehehe, taas on feministirekkamieslepakko voimaantuneena kirjoittelemassa. jos mies sanoo, että jollain on iso perä, niin tottahan se on. ei tosiasian toteamisesta kukaan normaali loukkaannu. vain meillä naisilla tuntuu olevan suuriakin harhakuvia omasta kehosta. neloset luulee olevansa kymppejä, kun voimaantuneet kaverit niin sanoo. naiset, vain miehet voivat teille sen arvosanan antaa, ellette ole lespoja. noniin, jatkakaa.
1 tölväisy, jota mies pyysi jo anteeksi unohtuu kyllä ajan kanssa. Ei siitä kannata draamaa tehdä sen enempää. Munkin mies on kommentoinut mm mun reisiä ja minä hänen nousevaa hiusrajaansa. Kumpikin loukkaantunut hetkeksi. Ei ole mukavaa, mutta välillä sitä puhuu tyhmiäkin, kun on paljon yhdessä.
Tuohan on kehu.
t. mies