Nousin sohvalta ja mies tölväisi:"Onpa sulla leveä perse"
Pahoitin mieleni. Mies oli ottanut muutaman ja aina ennen on kehunut minua ja myös peppuani.
Hirveän vaikea unohtaa tuota lausetta, vaikka mies pyysi vilpittömästi anteeksi. Olinko turhamainen kun loukkaannuin?
Kommentit (98)
No eri asia on sanoa "ihanan muhkea perse sulla" tai "pantava perse" kuin toi leveä. Ei leveä ole kehu. Mieskin sen tajusi ja pyysi anteeksi .. . .
T. Ap
Niin onko se nyt objektiivisesti leveä vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia kun on ilkeitä miehiä. Ei ole mukavaa sekään jos tökitään sormella napakasti kylkiluihin ja huomautellaan sylissä istuessa kuinka perseluut tuntuvat ja haukutaan skeletoriksi. Olen myös kokenut ap vastaavan tilanteen kuin sinä. Kenellekään ei ole koskaan mikään hyvin.
Mutta kyllä pikkasen ylipainoinen nainen, aina jonkun tulitikku laihan naisen voittaa.Seksimielessä laihuliini naiset ovat kauhistus. Ei mitään mistä ottaa kiinni.
Tuntuu kuin makaisi pussissa olevien koiran luiden päällä.
No en minä kyllä hentoinen tai siroluinen tulitikkunainen ole vaan ihan normaalivartaloinen. Toki olin hieman ryytynyt, en varsinaisesti edes laihtunut. Sitä se sikaniskamiesten töiden tekeminen teetättää. Erosimme kyllä että saa katsoa itselleen silmää hivelevämpää tarjoilijaa kun ei ne perseluut ja pikkutissit enää kelvanneet. Aivot olivat tainneet surkastua narsistisen sokeuden myötä. Ainahan mies voisi kertoa olevansa tyytymätön ja haluavansa erota mutta liian hyvät ja helpot turvalliset kotiolot vievät usein voiton. Päästin hänet menemään. Olkaa hyvät vain.
Vierailija kirjoitti:
No onko sinulla leveä perse?
Niin, jos se vaan on leveä. Ala lannistu. Ala reenaa
Onpa sulla yksinkertainen mies.
Tosin jos nainen ekana reaktiona tulee valittaan miehestä vauva-palstalle, niin vakka kantensa on valinnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle mies sanoi, että mulla on hyvä pylly, kun pyörin sukkahousuissa hänen edessään. Jätin hänet.
Oman heikon itsetuntosi takia jätit, kun mies piti sinua haluttavana, mikä hitto sinuakin vaivaa oikein?
Ei halunnut riittävästi vaan roikotti jossain epämääräisessä tapailusuhteessa.
Kaikki somehorot haluaa laardiperseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia kun on ilkeitä miehiä. Ei ole mukavaa sekään jos tökitään sormella napakasti kylkiluihin ja huomautellaan sylissä istuessa kuinka perseluut tuntuvat ja haukutaan skeletoriksi. Olen myös kokenut ap vastaavan tilanteen kuin sinä. Kenellekään ei ole koskaan mikään hyvin.
Mutta kyllä pikkasen ylipainoinen nainen, aina jonkun tulitikku laihan naisen voittaa.Seksimielessä laihuliini naiset ovat kauhistus. Ei mitään mistä ottaa kiinni.
Tuntuu kuin makaisi pussissa olevien koiran luiden päällä.
Miettikää että tämäkin sankari kuvittelee antavansa tässä joillekin naisille kehun...
Kyllä se perseesi on ihan liian iso. Alas nyt treenaamaan ettei se levene liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle mies sanoi, että mulla on hyvä pylly, kun pyörin sukkahousuissa hänen edessään. Jätin hänet.
Oman heikon itsetuntosi takia jätit, kun mies piti sinua haluttavana, mikä hitto sinuakin vaivaa oikein?
Ei halunnut riittävästi vaan roikotti jossain epämääräisessä tapailusuhteessa.
Jaa, se oli sellainen "mies"
Miksi et sanonut, että sinulla taas on pienet aivot ... On alkanut kuulua puheissa.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa sitä mitä sanoi. Parisuhteen jatkamista en suosittele, koska tuollaista tölväisyä ei kannata antaa anteeksi. Tulee tölväisemään jatkossakin. Nimim. Kokemusta on.
Siltä vaikuttaa - Olisit Ap rääkäissyt: "Hiljaa, ruma ukko"!
Teillä on siis käynyt klassinen että kun nainen saa suhteen alkaa nainen turpoamaan kuin pullataikina
Anteeksi ap mutta repesin otsikolle xDD
Eikös leveä perse ole hyvä ominaisuus naisessa? Suuret peputhan ovat muotia
Aloittaja voi kysyä mieheltään, näyttääkö takapuoli isolta näissä housuissa? Siihen kysymykseen ei ole oikeaa vastausta olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Mikset todennut takaisin että hyvä kun on jollain edes jotain isoa, toisin kuin sinun vehkeesi.
Johon mies, että iso se on sun pilluskin.