Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi samat harrastukset tai arvot eivät ole joidenkin mielestä tärkeitä parisuhteessa?

Vierailija
27.07.2024 |

En ymmärrä.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteinen arvomaailma on minulle hyvin tärkeä.

Jos vaimo olisi vaikka Kokoomuksen jäsen, en voisi olla hänen kanssaan romanttisessa parisuhteessa. Voisin kohdella häntä kohteliaasti ja väitellä hänen kanssaan kunnioittavasti. Kuitenkin ihminen joka antaisi äänellään valtaa sellaisella pahuudelle olisi mahdoton rakastaa. Laitoin esimerkiksi kokoomuksen, mutta ilmiö on poliitiikkaa laajempi. En voisi rakastaa ihmistä joka ei aktiivisesti yritä poistaa kärsimystä. 

Harrastukset meillä ovatkin omat. Pidän tätä hyvänä asiana. 

Moraalinen kompassi pitää olla erehtymätön. Saa kiroilla, ryypätä ja nussia. Ei saa toimia tavalla joka hyödyttää vain itseä muiden kustannuksella. 

minä otan mieluummin itsestään vastuun ottavan ja muille toimeentulon mahdollistavan kokoomuslaisen kuin tekopyhän ja laiskan elätin vihervasemmalta. tulee moraalisaarnatkin vielä kaupan päälle kun elää 'väärin' eli ei niinkuin hän vaatii.

Vierailija
82/83 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se saakelin salilla käynti tuntuu naisilla olevan joku kuninkuuslaji, mitä molempien pitää käydä, jos nainen käy salilla. Ymmärrän tavallaan, koska onhan se yksi tylsimpiä harrastuksia mitä vaan voi olla, niin jotain seuraa sinne pitää saada, jotta siitä saa edes siedettävää. Jos mies taas käy pelaamassa jääkiekkoa tai sählyä, niin tämän vaatiminen naiselta on suorastaan typerää, mutta käytännössä täysin verratavaa tuohon salin vaatimiseen.

Erikoinen näkökulma. On paljon ammatteja, joissa pärjäämiseksi TÄYTYY käydä salilla. Jopa sellaisilla aloilla joissa suurin osa on miehiä. Sinä et tokikaan niissä töissä pärjäisi.

Ei ole yhtään ammattia, joissa pärjäämiseksi pitäisi käydä SALILLA. Paljon paremman ja monipuolisemman treenin saa tehtyä kehonpainoharjoittelulla. Sen puolestaan voi tehdä vaikkapa kotona. Etenkin liikkuvuuden kannalta kuntosalitreeni on todella yksipuolista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastukset minun puolestani saavat olla kummallakin omat, mutta arvojen pitää olla samansuuntaiset.

En koskaan alkaisi seurustella rasistin kanssa. Minulle kaikki ihmiset ovat saman arvosia.  Jos toinen ei jaa tätä kanssani vaan saisin kuulla rasistisia kannanottoja en todellakaan siihen suhteeseen  alkaisi.

En ole uskovainen millään tapaa.  En voisi olla ihmisen kanssa joka saarnaisi ja yrittäisi käännyttää minua.

Olen sitä mieltä että aikuisen pitää pyrkiä kaikin tavoin elättämään itse  itsensä.  Ja huom! en tässä ole sanomassa että sellainen ihminen joka on vammautunut tai vakavasti sairas tms. hyväksyttävä syy ei kykene itseään ainakaan täysin elättämään. Tarkoitan heitä jotka heittäytyvät yhteiskunnan niskoille.

Tässä muutama.

Niin etttä kyllä arvojen täytyy olla saman suuntaiset.