Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan nainen haluaisi mennä rinnat paljaana rannalla??

Vierailija
26.07.2024 |

Itse ainakin naisena tuota ihmettelen??

Kommentit (217)

Vierailija
141/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska märät bikinien yläosat on ihan hirveän tuntuiset ja ne kuivuu äärimmäisen hitaasti.

Vierailija
142/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se fiilis kun tuulenvire tuntuu nänneissä, aurinko lämmittää ihoa eikä bikiniyläosa purista 👍

Se fiilis, kun omat rinnat on täydelliset ja irrotan bikinien yläosan ja rinnat ponnahtavat kiinteinä ja pystyinä vapauteen. 

Se fiilis, kun pelaan palloa rannalla ja kenenkään on vaikea keskittyä muuhun kuin rintojeni ja pakaroitteni pomsahteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tää on jokseenkin kummallinen ja ristiriitainen suuntaus. Naisten rintoja ei saa seksualisoida mutta sitten niitä kuitenkin käytetään hetikohta itse siihen tarkoitukseen ihan härskisti. Itselläni omat rinnat liittyy niin vahvasti omaan seksuaalisuuteen, että ajatuksen tasollakin rinnat paljaana heiluminen ihmisten ilmoilla olisi mulle sama asia kuin olisin alapää paljaana. Tästä syystä en myöskään haluaisi katsella toisten naisten rintoja yleisillä paikoilla. Tää meininki tällä pallolla on muuttumassa niin oudoksi, että otan kohta äkkilähdön Kuuhun.

T. 35-vuotias dinosaurus

Eihän rinnoilla ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa, nehän on tarkoitettu vauvan ruokkimiseen. Ne ovat vain luonnon omat tuttipullot.

Tuo on sama kuin sanoisi pillun olevan pelkkä v

Minun mielestäni tuo on tilanne- ja henkilökohtaista. Esim. oman mieheni rintakehä on seksuaalinen seksuaalisessa tilanteessa. Arkisessa tilanteessa taas ei. Muiden miesten rintakehät ei esim. rannalla näyttäydy minulle seksuaalisina.

Vierailija
144/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska märät bikinien yläosat on ihan hirveän tuntuiset ja ne kuivuu äärimmäisen hitaasti.

Kannattaa ostaa kaupasta bikinit, ne ovat aina nopeasti kuivuvaa materiaalia. Jos käytät itse puuvillalangasta neulottuja bikineitä, on ne toki muodikkaat, mutta kuivuvat ainakin tunnin, kun taas ostetut bikinit kuivuvat noin kymmenessä minuutissa.

Vierailija
145/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvosta tässä on kyse: kun miehet saavat olla ilman paitaa, niin feministien mielestä myös naisten pitää saada olla ilman paitaa. 

Sehän on selvää, että valtaosa naisista ei tule yläosattomissa tule olemaan. Yläosattomissa tullaan näkemään toisaalta treenattuja ja hyväkroppaisia naisia, jotka haluavat esitellä itseään, ja toisaalta feministejä joille yläosattomuus on statement. Taviksilla, eli ylivoimaisella enemmistöllä, tulee yläosa pysymään päällä.

Vierailija
146/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ostaa kaupasta bikinit, ne ovat aina nopeasti kuivuvaa materiaalia. Jos käytät itse puuvillalangasta neulottuja bikineitä, on ne toki muodikkaat, mutta kuivuvat ainakin tunnin, kun taas ostetut bikinit kuivuvat noin kymmenessä minuutissa.

Iho kuivuu minuutissa.

Vierailija
147/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna rannalle pelkässä narussa 👄👄👄

Vierailija
148/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä koen naisen rinnat seksuaalisena. Mielestäni on hyvin epämukava ajatus, että joudun näkemään paljaita rintoja vasten tahtoani. 

Vierailija
149/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iho kuivuu minuutissa.

No jos sinulla on aikaa olla rannalla vain minuutti...

Itse nautin hieman pidempään rannasta sekä myös märän bikinin viilentävästä tunteesta. 

Vierailija
150/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se fiilis kun tuulenvire tuntuu nänneissä, aurinko lämmittää ihoa eikä bikiniyläosa purista 👍

Se fiilis, kun omat rinnat on täydelliset ja irrotan bikinien yläosan ja rinnat ponnahtavat kiinteinä ja pystyinä vapauteen. 

Se fiilis, kun pelaan palloa rannalla ja kenenkään on vaikea keskittyä muuhun kuin rintojeni ja pakaroitteni pomsahteluun.

T. Jonne

Vierailija
151/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä koen naisen rinnat seksuaalisena. Mielestäni on hyvin epämukava ajatus, että joudun näkemään paljaita rintoja vasten tahtoani. 

Seksuaalista ahdisteluahan se on. Ekshibitionismia.

Vierailija
152/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tää on jokseenkin kummallinen ja ristiriitainen suuntaus. Naisten rintoja ei saa seksualisoida mutta sitten niitä kuitenkin käytetään hetikohta itse siihen tarkoitukseen ihan härskisti. Itselläni omat rinnat liittyy niin vahvasti omaan seksuaalisuuteen, että ajatuksen tasollakin rinnat paljaana heiluminen ihmisten ilmoilla olisi mulle sama asia kuin olisin alapää paljaana. Tästä syystä en myöskään haluaisi katsella toisten naisten rintoja yleisillä paikoilla. Tää meininki tällä pallolla on muuttumassa niin oudoksi, että otan kohta äkkilähdön Kuuhun.

T. 35-vuotias dinosaurus

Eihän rinnoilla ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa, nehän on tarkoitettu vauvan ruokkimiseen. Ne ovat vain luonnon omat tuttipullot.

Muilla nisäkkäillä asia on juuri näin. Niille kasvaa siksi rinnat vasta raskauden aikana. Naisille rinnat kasvavat jo murrosiässä, vaikkei nainen olisi raskaana. Ei siis vauvaa varten, kun mitään vauvaa ei vielä ole. Ne kasvavat sitä varten, että se vauva tehtäisiin. 

Vierailija
153/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Jonne 

Kateellisuus alkaa jo 😂😂😂

Vierailija
154/217 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos märät bikinit inhottaa, laita paita päälle ja ota ne paidan alla pois. Ei voi olla noin vaikeaa. Miten joistakin ihmisistä on tullut uusavuttomia jopa tässäkin asiassa? 

Vierailija
155/217 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri naiset motkottaa asiasta? Ei miehiä haittaa yläosattomat naiset.

Vierailija
156/217 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä aihepiirissä on tunnistettavissa monenlaisia pelkoja. Pelätään oman vaimon menettämistä, oman miehen menettämistä, oman tissien vilauttelupakkoa jne. Koettakaa löytää tie realismin pariin. Älkää antako pelkojenne johdattaa.

Mulla ei ole pelkoja. Rannalla makaaminen ei kiinnosta mua.

Vierailija
157/217 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain yksityisrannalla menisin ihan mielelläni, yleisellä rannalla en todellakaan.

Vierailija
158/217 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rusketus ja terveys ihoa hoitaa tuuli ja aurinko.Miehet voi kyllä käyttää muutaman vuoden rintaliivejä kuin transvestiitti huomatakseen että on ihanaa olla ilman niitä välillä.Miehillä rinnat on paljaana kokoajan uidessa.

Rusketus ja aurinko ei todellakaan hoida ihoa, päinvastoin: aurinko rypistää ja kuivattaa ihoa ennenaikaisesti. Plus ihon terveysvauriot.

Vierailija
159/217 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rusketus ja terveys ihoa hoitaa tuuli ja aurinko.Miehet voi kyllä käyttää muutaman vuoden rintaliivejä kuin transvestiitti huomatakseen että on ihanaa olla ilman niitä välillä.Miehillä rinnat on paljaana kokoajan uidessa.

Rusketus ja terveys ei sovi yhteen.

Suomalaisia pidetään sen verta tyhminä, että pitää lätkästä sokeriveroja ja alkoholiveroja sun muita, ettei syötäisi ja juotaisi liikaa. Oisi aika tehdä jotain ihon suojaamiseksi. Joku pakkoaurinkorasva kunnon suojakertoimella rannalle tai peittävämpi vaatetus hatusta alkaen.

Vierailija
160/217 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää enää mennä poikaystävän kanssa rannalle jos sielä on naisia rinnat paljaana.

Mä en tykkää mennä myöskään rannalle eikä ole edes poikaystävää. Ihan syystä olen ennen ollut menemättä alaston rannoillekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän