Miksi kukaan nainen haluaisi mennä rinnat paljaana rannalla??
Kommentit (217)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän toiminnan jälkeen kun rinnat paljaana niin kuvat päätyvät yllätys yllätys "y L i L a u D alle" eli kannattaa miettiä onko julkisesti rinnat paljaana, kun peppu kuvistakin jo iso meteli.
Ne ylilaudan peppukuvathan todettiin jo laittomiksi. Yleiskuvan ottaminen rannalta sallittua, mutta voisi varmaan sitäkin vähän miettiä, että onko se nyt niin kivaa sitten. Antakaa ihmisten elää. Auringosta ja luonnosta nauttiminen ei vahingoita ketään, toisin kuin tuollainen vainoaminen ja kuvailu
Ei joo aurinko vahingoita ketään. Muistutan, että ihosyöpä ei ole vitsi.
Koen seksuaalisena ahdisteluna yläosattomissa esiintymisen julkisilla paikoilla. Kun minä koen näin heterona naisena, miten mahtavat kokea teini-ikäiset pojat ja vähä
Kuvittelin nuorena, että jos naiset olisivat valtioiden johdossa, asiat menisivät hyvin, sodat loppuisivat ja tasa-arvo toteutuisi todella.
Kuinka väärässä olinkaan!
Kun naiset pääsivät johtoon (esim. Marinin hallituskaudella) on vallalle tullut intersektionaalinen feminismi, jonka mukaan toiset ovatkin tasa-arvoisempia kuin toiset eikä kaikilla ole edes puheoikeutta.
Naisten turvallisuus on heitetty romukoppaan ja miehet, niin halutessaan, pääsevät vain naisille tarkoitettuihin tiloihin. Samalla naisten itsekunnioitus on poljettu maahan, kannustamalla haavoittuvassa asemassa (mielenterveyden, elämänhallinnan tai muun syyn vuoksi) olevia naisia "voimaantumaan" Only fansissa. Ja nyt yläosattomissa uiminen, jopa uimahalleissa! Mitä vielä mahtaa olla odotettavissa?
Vierailija kirjoitti:
Uimahallit pilattiin transjuttujen takia, nyt on uimarannatkin tuhottu kohta, kaikki.
Kaikki pyörii irstailun ja haureuden ympärillä, ja me jotka emme halua olla osa siitä työnnetään nurkkan. Jopa Suomen nyky evl kirkon taholta.
Kohti lopun aikoja, Raamatun ennusteiden toteuttuessa!
Eli kun suomalaiset vielä 50-60- luvulla kylpi ihan nakuina sekasaunoissa koko suvun ja kyläläisten voimin, niin se oli "irstasta"??? kuitenkin he kävivät kirkossa joka sunnuntai ja osasivat katekismuksen ulkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tää on jokseenkin kummallinen ja ristiriitainen suuntaus. Naisten rintoja ei saa seksualisoida mutta sitten niitä kuitenkin käytetään hetikohta itse siihen tarkoitukseen ihan härskisti. Itselläni omat rinnat liittyy niin vahvasti omaan seksuaalisuuteen, että ajatuksen tasollakin rinnat paljaana heiluminen ihmisten ilmoilla olisi mulle sama asia kuin olisin alapää paljaana. Tästä syystä en myöskään haluaisi katsella toisten naisten rintoja yleisillä paikoilla. Tää meininki tällä pallolla on muuttumassa niin oudoksi, että otan kohta äkkilähdön Kuuhun.
T. 35-vuotias dinosaurus
Eihän rinnoilla ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa, nehän on tarkoitettu vauvan ruokkimiseen. Ne ovat vain luonnon omat tuttipullot.
Muilla nisäk
Et sitten varmaan voi käydä saunassakaan uimahallissa, salilla tai muualla toisten naisten kanssa, jos et halua nähdä rintoja. Vai vaaditko käyttää uimapukua myös saunassa. Kauas on tultu luontevasta suhtautumisesta alastomuuteen.
On aivan normaalia olla saunassa alasti, se kuuluu suomalaiseen kulttuuriin.
Kuule moni oikein innolla odottelee että pääsee omaa naiseuttaan hehkuttamaan. Tatuoitu nainen on jo merkki räväkämmän puoleisesta lortosta jonka olemus suorastaan anelee saada tulla nähdyksi muhkeine kukkuloineen. Tuo näky saa miehet vokottelemaan näitä perheenrikkojia joilla ei ole minkäänlaista häpyä vaan kerta toisensa jälkeen heillä on metkut mielessään että pääsevät kiksauttamaan perheen isän ja he oikein mehustelevat ajatuksella jossa he dominoivat mies parkoja ihan kybällä vaikka näennäisesti piehtaroivat vastaan niin nämä lankeavat tähän kiellettyyn hedelmään oitis kun vaimo on sysätty syrjään.
En nyt selannut läpi koko keskustelua, mutta mulle olisi sinällään yks hailee olla rinnat paljaana, koska en käytä liivejä muutenkaan. Bikinit lähinnä ärsyttävät päällä ja jos nyt auringonottoa ajattelee, niin ei se kokouikkarikaan mikään paras vaatekappale ole.
Olen tisseistäni kokoa 65AA tai mahdollisesti jopa pienempi, siis täysin lattarintainen ja nännitkään ei ole mitenkään ulkonevat. Eli "miesrintakehä". Tuntuu hölmöltä käyttää bikiniyläosaa, tosin olen ratkaissut asian ihan sillä, että en käy rannoilla tai uimahalleissa, uin ja otan aurinkoa vain omalla mökkisaarellani. Siellä ei ole ketään ahdistumassa lähimaillakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuule moni oikein innolla odottelee että pääsee omaa naiseuttaan hehkuttamaan. Tatuoitu nainen on jo merkki räväkämmän puoleisesta lortosta jonka olemus suorastaan anelee saada tulla nähdyksi muhkeine kukkuloineen. Tuo näky saa miehet vokottelemaan näitä perheenrikkojia joilla ei ole minkäänlaista häpyä vaan kerta toisensa jälkeen heillä on metkut mielessään että pääsevät kiksauttamaan perheen isän ja he oikein mehustelevat ajatuksella jossa he dominoivat mies parkoja ihan kybällä vaikka näennäisesti piehtaroivat vastaan niin nämä lankeavat tähän kiellettyyn hedelmään oitis kun vaimo on sysätty syrjään.
Taas on syy ja seuraus suhteet ilosesti sekaisin. Meinaatko että miehellä ei mitään itsehillintää, mahdollisuuksia valita miten toimii tai vastuuta omasta toiminnastaan? Jos uskot miestä, omasta miehestäsi tällaista, niin voi morjens. Mies on tahdoton naisten vietävissä oleva olento, jota paranoidisen mustasukkaisen vaimon täytyy vahtia ja suojella kavalilta perheenrikkojilta. Etkö tajua että jos jompi kumpi puoliso pettää, niin pettäjä on itse vastuullinen ja näin ollen juuri se perheenrikkoja eikä kukaan ulkopuolinen. Maailmassa on n. 4 miljardia nasta. Et voi kytätä kaikkia niitä ja vahtia miten ne pukeutuu. Opettele luottamaan omaan mieheesi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri naiset motkottaa asiasta? Ei miehiä haittaa yläosattomat naise
Juu, ei miehiä haittaa paljaat rinnat. Näen jo nuorten maitopartojen ja kaikenlaisten ukkojen kuolaavan altaan reunalla naisten tissejä. Altaassa uivat äijät päin kaakeleita silmät harittaen. Eipä ollenkaan ihme, että naisia kiukuttaa, kun joutuvat jopa uimahallissa kiusaantumaan. Olen naisena aivan varma, että suurin osa naisista pitää yhä yläosatkin yllään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako niitä paljaita tissejä sitte katsoa?
Vai onko naiselle turvaton tila jos katsotaan?
Persujen pitäisi kieltää manboobsien esittely.
Manboobsit eivät ole sama asia kuin naisten rinnat.
Rasvakudostahan ne molemmat ovat, ainoa ero on että naisella ne ovat normaalit ja miehellä eivät. Ja normaali saa näkyä, epänormaali peitetään.
Eivät edes ole. Naisilla rinnat ovat rintakudosta ja maitorauhasia, miehillä sidekudosta ja lihaskudosta. Lisäksi ylipainoisilla ihmisillä rasvakudosta.
Kuule, kyllä miehen ja naisen rinnoissa on ihan samat identtiset rakenteet. Miehilläkin on maitorauhaset. Esim. jos vaimo on raskaana, niin miehenkin rinnoista voi tihkua maitoa. Myös jos mies käyttää jotain steroideja tai hormoneja niin hänen rinnoistaa voi tulla maitoa. Monella treenaavalla naisella voi olla isommat rintalihakset kuin sohvaperunamiehellä ja monella lihavalla miehellä voi olla isommat tissit kuin hoikalla naisella.
No ei kuule ole. Naisten ja miesten rinnat on ihan eri juttu. Tuo on ihan puhdasta biologiaa. Kantsisi hankkia biologian kirja tai kattoa vaikka wikipediasta. Jos oot laiska, kysy vaikka tekoälyltä.
Ja aika harvalta mieheltä tuota maitoa voi tihkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tää on jokseenkin kummallinen ja ristiriitainen suuntaus. Naisten rintoja ei saa seksualisoida mutta sitten niitä kuitenkin käytetään hetikohta itse siihen tarkoitukseen ihan härskisti. Itselläni omat rinnat liittyy niin vahvasti omaan seksuaalisuuteen, että ajatuksen tasollakin rinnat paljaana heiluminen ihmisten ilmoilla olisi mulle sama asia kuin olisin alapää paljaana. Tästä syystä en myöskään haluaisi katsella toisten naisten rintoja yleisillä paikoilla. Tää meininki tällä pallolla on muuttumassa niin oudoksi, että otan kohta äkkilähdön Kuuhun.
T. 35-vuotias dinosaurus
Eihän rinnoilla ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa, nehän on tarkoitettu vauvan ruokkimiseen. Ne ovat vain luonnon omat
Et sitten varmaan voi käydä saunassakaan uimahallissa, salilla tai muualla toisten naisten kanssa, jos et halua nähdä rintoja. Vai vaaditko käyttää uimapukua myös saunassa. Kauas on tultu luontevasta suhtautumisesta alastomuuteen.
Joskus ennen ra iskaamienn ja pedo filiakin on ollut luontaista ja luonnollista. Haluatko palata tuohon aikaan vai valitsetko vaan rusinat pullista?
Vierailija kirjoitti:
On aivan normaalia olla saunassa alasti, se kuuluu suomalaiseen kulttuuriin.
Kuului.
Nykysuuntaus on siveämpään suuntaan, ehkä jenkkilän takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uimahallit pilattiin transjuttujen takia, nyt on uimarannatkin tuhottu kohta, kaikki.
Kaikki pyörii irstailun ja haureuden ympärillä, ja me jotka emme halua olla osa siitä työnnetään nurkkan. Jopa Suomen nyky evl kirkon taholta.
Kohti lopun aikoja, Raamatun ennusteiden toteuttuessa!
Eli kun suomalaiset vielä 50-60- luvulla kylpi ihan nakuina sekasaunoissa koko suvun ja kyläläisten voimin, niin se oli "irstasta"??? kuitenkin he kävivät kirkossa joka sunnuntai ja osasivat katekismuksen ulkoa.
Lähteet, kiitos. Haetko useinkin inspiraatiota menneiltä vuosisadoilta? Kas kun et 1930-luvun Saksasta.
Koska haluan että vesi hyväilee ja hieroo nännejäni ja laukean. Itselle se on äärimmäisen kiihottavaa. Siksi.
Mun mielestä Suomessa pitäisi kieltää naisten yläosattomissa oleminen ihan vaan naisten oman turvallisuuden takia. Meillä on kuitenkin paljon maahanmuuttajamiehiä sellaisista kulttuureista, joissa naisia ei arvosteta ja naisten kuuluu peittää niissä maissa itsensä. Nytkin ollut jo ikäviä raiskaustapauksia uutisissa, niin mielestäni tällä rantakäyttäymisellä ei pitäisi innostaa lisää...
Olenhan siellä minäkin rinnat paljaana niin miksei sitten muutkin, missä tasa-arvo. Terv. Marko68.
Vierailija kirjoitti:
Siinä voimaantuu kun rinnat saa olla vapaana 👍
Mitä tää tarkoittaa suomeksi? Etkö voi olla kotona rinnat paljaana?
Kaikkihan oli rinnat paljaana 80-, 90-luvulla, siihen aikaan rusketuksen piti olla rajatonta. Kysypä lapsesi mummolta.
Saat sä ap ihmetellä.
Itse menen kuvaamaan rannalle, julkinen paikka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän toiminnan jälkeen kun rinnat paljaana niin kuvat päätyvät yllätys yllätys "y L i L a u D alle" eli kannattaa miettiä onko julkisesti rinnat paljaana, kun peppu kuvistakin jo iso meteli.
Eli naisten pitää peittää itsensä, koska miehet eivät osaa käyttäytyä?
Eivät osaa käyttäytyä? Julkinen paikka.
Järvessä on kivempi uida kuin meressä.