Miksi kukaan nainen haluaisi mennä rinnat paljaana rannalla??
Kommentit (217)
Tässä aihepiirissä on tunnistettavissa monenlaisia pelkoja. Pelätään oman vaimon menettämistä, oman miehen menettämistä, oman tissien vilauttelupakkoa jne. Koettakaa löytää tie realismin pariin. Älkää antako pelkojenne johdattaa.
Kummallista, että tällainen herättää niin vahvoja tunteita. Olen viisikymppinen ja ainakin koko minun elämäni muistan osan naisista ottaneen välillä aurinkoa yläosattomissa, koska eivät halunneet rusketusraitoja. Monet naiset imettävät lapsiaan julkisesti enkä näe siinäkään mitään pahaa. Jos mieheni lähtee lätkimään siksi, että näkee jonkun muun naisen rinnat joskus, niin se olisi lähtenyt ihan mistä tahansa muustakin syystä.
Tämän todettuani, en kyllä itsekään arvostaisi sitä, jos joku lähtee rannalle vieraita ihmisiä valokuvailemaan. Se olisi hyvin huonoa käytöstä, vaikka ne salakuvauksen kohteet eivät olisi edes yläosattomissa. Tuntemattomia (tai edes tuttuja ilman lupaa) ei nyt vaan ole ylipäänsä asiallista valokuvata oikeastaan missään ainakaan tarkoituksena levittää niitä kuvia. Miten tällainen peruskäyttäytymissääntö on ihmisiltä "unohtunut".
Sata suoraan setämiesten laariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tää on jokseenkin kummallinen ja ristiriitainen suuntaus. Naisten rintoja ei saa seksualisoida mutta sitten niitä kuitenkin käytetään hetikohta itse siihen tarkoitukseen ihan härskisti. Itselläni omat rinnat liittyy niin vahvasti omaan seksuaalisuuteen, että ajatuksen tasollakin rinnat paljaana heiluminen ihmisten ilmoilla olisi mulle sama asia kuin olisin alapää paljaana. Tästä syystä en myöskään haluaisi katsella toisten naisten rintoja yleisillä paikoilla. Tää meininki tällä pallolla on muuttumassa niin oudoksi, että otan kohta äkkilähdön Kuuhun.
T. 35-vuotias dinosaurus
Eihän rinnoilla ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa, nehän on tarkoitettu vauvan ruokkimiseen. Ne ovat vain luonnon omat tuttipullot.
Niinkö? Ja kokemusta tämän asian sinulle kertoo? Kyllä ne rinnat in hyvin seksuaaliset ja fantasioiden kohde monelle miehelle.
En tiedä kuinka monta kertaa mies on puhunut rinnoilleni.
Luulen vähän, että tässä käy niin, että ne naiset, jotka sinne rannalle suuntaavat yläosattomissa eivät ole niitä, joita miehet ryntäävät joukolla katselemaan eivätkä toisaalta ne miehet, jotka tulevat katselemaan ja kuvaamaan ole niitä, joiden huomista naiset ovat kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasarilla oli ihan tavallista olla rannalla ilman bikinien yläosaa. Itsekin jätin ne pukematta silloin, tuntui vapauttavalta.
Ei ollut kaikille normaalia. Mä en esitellyt rintoja.
Oli se normaalia. Kaksi serkuistani otti aurinkoa yläosattomissa, mutta minä en. Molemmat tavat olivat silloin ja nyt yhtä normaaleja.
Ei ole normaalia. Auringon ottaminen on typerää. Mulla nyt 50+ on hyvä iho. Mä olen tyytyväinen mun vaaleaan ihoon.
Vierailija kirjoitti:
Tässä aihepiirissä on tunnistettavissa monenlaisia pelkoja. Pelätään oman vaimon menettämistä, oman miehen menettämistä, oman tissien vilauttelupakkoa jne. Koettakaa löytää tie realismin pariin. Älkää antako pelkojenne johdattaa.
Joo, mä en ole koskaan ottanut aurinkoa. Enkä ota. Jos haluan uida niin käyn uimahallissa. Ei ole bikineitä. On uimapuku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tää on jokseenkin kummallinen ja ristiriitainen suuntaus. Naisten rintoja ei saa seksualisoida mutta sitten niitä kuitenkin käytetään hetikohta itse siihen tarkoitukseen ihan härskisti. Itselläni omat rinnat liittyy niin vahvasti omaan seksuaalisuuteen, että ajatuksen tasollakin rinnat paljaana heiluminen ihmisten ilmoilla olisi mulle sama asia kuin olisin alapää paljaana. Tästä syystä en myöskään haluaisi katsella toisten naisten rintoja yleisillä paikoilla. Tää meininki tällä pallolla on muuttumassa niin oudoksi, että otan kohta äkkilähdön Kuuhun.
T. 35-vuotias dinosaurus
Eihän rinnoilla ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa, nehän on tarkoitettu vauvan ruokkimiseen. Ne ovat vain luonnon omat tuttipullot.
Niinkö? Ja kokemusta tämän asian sinulle kertoo? Kyllä ne rin
Näin aseksuaalina voin kertoa, että rintani eivät ole muuttuneet seksuaalisiksi siksi, että miehet ovat puhuneet niille.
Suostumuksellisuus pitäisi huomioida tässäkin. Ilman yksilön omaa suostumusta ei saa olettaa, että hänen rintansa ovat seksuaaliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti jatkossa keskitytään siihen, että auringon ottaminen on vaarallista ylipäätään sen sijaan, että vouhkataan rintojen näkymisestä.
Niinpä, onhan se hienoa varmaan sitten kun rinnoissa onkin ihosyöpä.
Pitkän talven vastapainoksi haluaa joskus nauttia auringon lämmöstä iholla. Eikä nuoret nyt grillaa itseään niin tolkuttomasti kuin kasarilla tehtiin. Silloin palanutkin iho tiesi vain parempaa rusketusta.
Vierailija kirjoitti:
Luulen vähän, että tässä käy niin, että ne naiset, jotka sinne rannalle suuntaavat yläosattomissa eivät ole niitä, joita miehet ryntäävät joukolla katselemaan eivätkä toisaalta ne miehet, jotka tulevat katselemaan ja kuvaamaan ole niitä, joiden huomista naiset ovat kiinnostuneita.
En ole käyttänyt yläosaa rannoilla 20 vuoteen. Osalla miehistä on yhtä roikkuvat rinnat kuin mulla, niin en ymmärrä miksi minun pitää peittää ne ja heidän ei. Muutaman kerran mua on pyydetty laittamaan yläosa, harvalla kuitenkaan kiinnostaa. Luulen ettei kovin moni kiinnitä huomiota vanhempaan ja rehevämpään leidiin, vaikka ihan alasti olisi.
N63, neljä lasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. 35-vuotias dinosaurus
Tuo on sama kuin sanoisi pillun olevan pelkkä vauvaluukku.
Miksi nämä itseään esittelevät on jotenkin täysin seksuaalittomia ihmisiä? Eihän ihmiskehossa ole yhtään seksuaalista kohtaa, jos tuolle selittelylinjalle lähdetään.
Voivat yrittää nyt miesten ja poikien tiloihin vaivihkaa katselemaan ja ottamaan luvattomasti penistä suuhunsa.
Minusta naisten yläosat tulisi kieltää mm. uimahalleissa. Eivät miehetkään saa siellä uida shortseissa tai paita päällä! Myös ympäristö tuhoutuu ilmastonmuutoksen ja monimuotoisuuden vähenemisen myötä, kun hikipajoilla lapset joutuu tekemään naisten yläosia, joita tarvitaan vain turhamaisuuden ja itsekorostamisen vuoksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö 80-luvulla ollut ihan normaalia, että naiset otti aurinkoa yläosattomissa puistossa?
No ei todellakaan ollut!
En minäkään muista että olisi ollut. Tiesin kyllä, että oli erikseen jossain nudistirantoja. Mutta niissä oli kaikki sitten ihan kokonaan alasti, enkä itse sinne halunnut koskaan mennä. Ja nekin sittemmin poistettiin, tai siis muutettiin ne rannat meille normaalijärkisille ihmisille.
Esimerkiksi jotkut vanhat valokuvat saattaa olla juuri nudistirannoilta. Ei se todellakaan mitään tavallista silloinkaan ollut.
Kuvittele sitä kuka helvetti haluaa mennä paita päällä uimaan,ainakaan omassa mökkrannassa,julkkisranta sitten on eri mutta ???..kastelet rintsikat paidan ei ole järkeä mennä sitten veteen.
On todella voimaannuttavaa, suorastaan juovuttavaa kävellä, uida, nousta vedestä, pelkässä string alaosassa tietäen useiden olevan pystymättä katsomaan vartaloani.
Miehet sulana vahana ja naiset kateellisina. Juovuttava vallan tunne.
Se fiilis kun tuulenvire tuntuu nänneissä, aurinko lämmittää ihoa eikä bikiniyläosa purista 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö 80-luvulla ollut ihan normaalia, että naiset otti aurinkoa yläosattomissa puistossa?
No ei todellakaan ollut!
Kyllä kaisaniemenpuistossa naiset oli tissit paljaana. Olen nähnyt kuvia ja vanhemmat miehet kertoivat.
Oli se normaalia. Kaksi serkuistani otti aurinkoa yläosattomissa, mutta minä en. Molemmat tavat olivat silloin ja nyt yhtä normaaleja.