Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan nainen haluaisi mennä rinnat paljaana rannalla??

Vierailija
26.07.2024 |

Itse ainakin naisena tuota ihmettelen??

Kommentit (217)

Vierailija
101/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas varmaan jonkun seta porukan esitys .Täytyy päästä itseänsä esitteleen kun on joutunut oleen kaapissa.

Vierailija
102/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako niitä paljaita tissejä sitte katsoa? 

Vai onko naiselle turvaton tila jos katsotaan? 

Persujen pitäisi kieltää manboobsien esittely.

Manboobsit eivät ole sama asia kuin naisten rinnat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasarilla oli ihan tavallista olla rannalla ilman bikinien yläosaa. Itsekin jätin ne pukematta silloin, tuntui vapauttavalta.

Olihan se tavallista nuorempien naisten keskuudessa. Me pikkupojat niitä paljaita tissejä katseltiin kun haettiin jätskiä kiskalta. Sopivat oikein hyvin iloiseen ja vapaaseen 80-lukuun, mutta eivät sovi tähän mielensäpahoittajien ankeaan aikakauteen. Parempi kun naiset pitävät tissinsä piilossa yleisillä paikoilla.

Vierailija
104/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään saa, niitä saa esitellä muttei katsoa. Toisaalta huvittaa kun monet eilenkin jossain lööppilehdessä puhuivat että on ihan ok, olla yläosattomissa mutta nämä taitaa olla niitä samoja, jotka paheksuvat jos naisella on paita päällä muttei rintaliivejä. Hämmästyttää miksi paidan alla pitää olla rintaliivit yleisellä paikalla mutta yleisellä rannalla voi olla yläosa paljaana

Vierailija
105/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tuntuu mukavammalta, kun ylävartalo on paljaana. Siksihän miehetkin ovat yläosattomissa rannalla eivätkä laita mitään yläosaa rintojensa peitoksi.

Vierailija
106/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persujen pitäisi kieltää manboobsien esittely.

Manboobsit eivät ole sama asia kuin naisten rinnat. 

Rasvakudostahan ne molemmat ovat, ainoa ero on että naisella ne ovat normaalit ja miehellä eivät. Ja normaali saa näkyä, epänormaali peitetään.

Vierailija
107/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti jatkossa keskitytään siihen, että auringon ottaminen on vaarallista ylipäätään sen sijaan, että vouhkataan rintojen näkymisestä. 

Niinpä, onhan se hienoa varmaan sitten kun rinnoissa onkin ihosyöpä.

Vierailija
108/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin nuori kasarilla ja kyllä, jotkut olivat yläosattomissa. Itse en, koska en halunnut että joku tuttu (poika) olisi nähnyt. Silloin ei ollut mitään salakuvaamisen vaaraa eikä nettiä!

Vierailija
109/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tää on jokseenkin kummallinen ja ristiriitainen suuntaus. Naisten rintoja ei saa seksualisoida mutta sitten niitä kuitenkin käytetään hetikohta itse siihen tarkoitukseen ihan härskisti. Itselläni omat rinnat liittyy niin vahvasti omaan seksuaalisuuteen, että ajatuksen tasollakin rinnat paljaana heiluminen ihmisten ilmoilla olisi mulle sama asia kuin olisin alapää paljaana. Tästä syystä en myöskään haluaisi katsella toisten naisten rintoja yleisillä paikoilla. Tää meininki tällä pallolla on muuttumassa niin oudoksi, että otan kohta äkkilähdön Kuuhun.

T. 35-vuotias dinosaurus

Eihän rinnoilla ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa, nehän on tarkoitettu vauvan ruokkimiseen. Ne ovat vain luonnon omat tuttipullot.

Vierailija
110/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän toiminnan jälkeen kun rinnat paljaana niin kuvat päätyvät yllätys yllätys "y L i L a u D alle" eli kannattaa miettiä onko julkisesti rinnat paljaana, kun peppu kuvistakin jo iso meteli. 

Eli naisten pitää peittää itsensä, koska miehet eivät osaa käyttäytyä? 

No olipa taas logiikka. Eihän tässä ole siitä kysymys, vaan siitä että ihmetellään miksi kukaan nainen haluaisi olla yläosattomissa, kun suurellla todennäköisyydellä joku pervopena on kuitenkin salakuvaamassa ja levittämässä kuvia pitkin nettiä. 

Samasta syystä, kun naiset haluavat käyttää shortseja, mekkoja, hameita yms. Aina löytyy joku joka haluaa salakuvata jalkoväliä helman alta, mutta ei kai se nyt tarkoita että naisten pitäisi kulkea pitkissä löysissä housuissa kaikkialla?

Vierailija
111/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1980-luvulla oli ihan yleistä että nuoret ja trimmatunnäköiset naiset kulkivat uimarannoilla rinnat paljaana.

Joo, ei todellakaan ollut

Vierailija
112/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rintani olisivat pienemmät, saattaisin ottaa yläosattomissa aurinkoa. Mukavampaa on käyttää kuppikoon mukaisia bikineitä, jotka on ostettu alusvaateliikkeestä.

Vierailija
113/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tää on jokseenkin kummallinen ja ristiriitainen suuntaus. Naisten rintoja ei saa seksualisoida mutta sitten niitä kuitenkin käytetään hetikohta itse siihen tarkoitukseen ihan härskisti. Itselläni omat rinnat liittyy niin vahvasti omaan seksuaalisuuteen, että ajatuksen tasollakin rinnat paljaana heiluminen ihmisten ilmoilla olisi mulle sama asia kuin olisin alapää paljaana. Tästä syystä en myöskään haluaisi katsella toisten naisten rintoja yleisillä paikoilla. Tää meininki tällä pallolla on muuttumassa niin oudoksi, että otan kohta äkkilähdön Kuuhun.

T. 35-vuotias dinosaurus

Eihän rinnoilla ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa, nehän on tarkoitettu vauvan ruokkimiseen. Ne ovat vain luonnon omat tuttipullot.

No, etpä ole kovin sensuelli elli.

Vierailija
114/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö 80-luvulla ollut ihan normaalia, että naiset otti aurinkoa yläosattomissa puistossa? 

Ei ollut kaikilla. Mä en ollut tissit paljaana. 

Vierailija
115/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasarilla oli ihan tavallista olla rannalla ilman bikinien yläosaa. Itsekin jätin ne pukematta silloin, tuntui vapauttavalta.

Ei ollut kaikille normaalia. Mä en esitellyt rintoja.

Vierailija
116/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan mies haluaisi mennä rinnat paljaana?

Vierailija
117/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimapuku on paras. Peittää enemmän. 

Vierailija
118/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään saa, niitä saa esitellä muttei katsoa. Toisaalta huvittaa kun monet eilenkin jossain lööppilehdessä puhuivat että on ihan ok, olla yläosattomissa mutta nämä taitaa olla niitä samoja, jotka paheksuvat jos naisella on paita päällä muttei rintaliivejä. Hämmästyttää miksi paidan alla pitää olla rintaliivit yleisellä paikalla mutta yleisellä rannalla voi olla yläosa paljaana

ITÄHELSINKIIN (rantoja ja pusikoita riittää) EHDOTTOMASTI KANNATTAA JA ON TODELLAKIN TURVALLISTA MENNÄ NOIN ALASTOMANA. KOKEILE.

ÄLÄ SITTEN VINGU JOTAIN MEETOOTA TAI MAHDOLLISIA LÄHESTYMISYRITYKSIÄ, RAISKAUSYRITYKSIÄ, PERÄSSÄKÄVELIJÖITÄ  YM.

LÄRVI KIINNI. NAUTI VALINNASTASI.

suomalaiselta naiselta

Vierailija
119/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, etpä ole kovin sensuelli elli.

Olen G 75. Kerrotko vielä miksi minun pitäisi olla seksikäs tai sensuelli? Olen aseksuaali.

-eri

Vierailija
120/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö 80-luvulla ollut ihan normaalia, että naiset otti aurinkoa yläosattomissa puistossa? 

No ei todellakaan ollut! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi