Miksi kukaan nainen haluaisi mennä rinnat paljaana rannalla??
Kommentit (217)
Vierailija kirjoitti:
Eikö 80-luvulla ollut ihan normaalia, että naiset otti aurinkoa yläosattomissa puistossa?
Onhan se yhä. Mä ainakin olen ottanut aurinkoa mahallani vähän syrjäisemmällä kalliolla eikä kukaan ole tullut valittamaan. Olen muitakin nähnyt,
Ilmeisesti on kyse siitä, miten sitä aurinkoa otetaan. Jos vetää tahallaan itseensä huomiota, niin siitä saatetaan loukkaantua.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aika suuret rinnat vartaloon nähden, eikä tulisi mieleenkään mennä ne paljaina keräämään huomiota mihinkään.
Sama. Sitä epätoivottua huomiota saa jo vaatteet päällä ihan liikaa. Ei isoja rintoja saa piiloon. Ne erottuu vaikka pukeutuisi 3 kokoa liian isoihin paitoihin.
Vierailija kirjoitti:
Aina löytyy niitä jotka haluaa vain miesten huomiota.
Tässä vain puolet totuutta. Lisäksi halutaan närkästyttää toisia naisia.
Rauhoittukaa! kesähän on pian jo ohi ja kamalat paljaat rinnat häviää ihan kohta sieltä rannoilta! Voitte jo pian huokaista helpotuksesta siellä villapaidoissanne syyssateessa että selvisitte taas yhdestä kesästä vaikka mieli tietenkin pahoittui monta kertaa, mutta onneksi siihen "hirveään kesään" ja mielipahaan on kohta moooonta kk. aikaa ja voi turvallisesti kulkea kadulla kun ei näy paljasta pintaa kuin ehkä nenänpää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla rinnat paljaana? Olen 61 v ja edelleen ihan kiinteät rinnat C-kuppi. Ei roiku yhtään ja nänni ylöspäin. Ehkä näitä voisi esitellä.
Miksi? Koska alastomuus on luonnollista. Kukaan ei tupsahda äidistään ulos puku päällä.
Moni asia on luonnollista mutta ei sivistynyttä tai sovi yleiselle paikalle. Et kai säkään pissaa tai kakkaa ympäriinsä vaan käytät vessaa? Ainakin toivon näin todella.
Vierailija kirjoitti:
Naiset taitaa olla jotenkin käytöshäiriöisiä olioita, pitää vaan luoda sitä draamaa ja kaaosta ympärilleen kaikin mahdollisin keinoin...
Osa naisista tosiaan on tuollaisia. Ja sen takia jotkut sun kaltaiset kretiinimäisesti yleistää kaikki naiset samanlaisiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako niitä paljaita tissejä sitte katsoa?
Vai onko naiselle turvaton tila jos katsotaan?
Persujen pitäisi kieltää manboobsien esittely.
Manboobsit eivät ole sama asia kuin naisten rinnat.
Rasvakudostahan ne molemmat ovat, ainoa ero on että naisella ne ovat normaalit ja miehellä eivät. Ja normaali saa näkyä, epänormaali peitetään.
Eivät edes ole. Naisilla rinnat ovat rintakudosta ja maitorauhasia, miehillä sidekudosta ja lihaskudosta. Lisäksi ylipainoisilla ihmisillä rasvakudosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tää on jokseenkin kummallinen ja ristiriitainen suuntaus. Naisten rintoja ei saa seksualisoida mutta sitten niitä kuitenkin käytetään hetikohta itse siihen tarkoitukseen ihan härskisti. Itselläni omat rinnat liittyy niin vahvasti omaan seksuaalisuuteen, että ajatuksen tasollakin rinnat paljaana heiluminen ihmisten ilmoilla olisi mulle sama asia kuin olisin alapää paljaana. Tästä syystä en myöskään haluaisi katsella toisten naisten rintoja yleisillä paikoilla. Tää meininki tällä pallolla on muuttumassa niin oudoksi, että otan kohta äkkilähdön Kuuhun.
T. 35-vuotias dinosaurus
Eihän rinnoilla ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa, nehän on tarkoitettu vauvan ruokkimiseen. Ne ovat vain luonnon omat tuttipullot.
Muilla nisäkkäillä asia on juuri näin. Niille kasvaa siksi ri
Ihmisnaisella rinnat ovat kehittyneet sellaisiksi kuin ne nyt ovat juuri lisääntymisen vuoksi. Ihmisen pystyasento on saanut naisten rinnat kasvamaan. Suosittelen kaikille tutustumista evoluutioon.
Minä koen rinnat seksuaalisina ja näin naisena en haluaisi nähdä paljaita tissejä rannalla. Siihenhän se menee, että vain upeatissiset (silikoni) naiset esittelevät rintojaan, muut pitävät bikinit visusti päällä.
Vierailija kirjoitti:
Rauhoittukaa! kesähän on pian jo ohi ja kamalat paljaat rinnat häviää ihan kohta sieltä rannoilta! Voitte jo pian huokaista helpotuksesta siellä villapaidoissanne syyssateessa että selvisitte taas yhdestä kesästä vaikka mieli tietenkin pahoittui monta kertaa, mutta onneksi siihen "hirveään kesään" ja mielipahaan on kohta moooonta kk. aikaa ja voi turvallisesti kulkea kadulla kun ei näy paljasta pintaa kuin ehkä nenänpää...
Ihan sama. Mä en käy uimarannalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska märät bikinien yläosat on ihan hirveän tuntuiset ja ne kuivuu äärimmäisen hitaasti.
Kannattaa ostaa kaupasta bikinit, ne ovat aina nopeasti kuivuvaa materiaalia. Jos käytät itse puuvillalangasta neulottuja bikineitä, on ne toki muodikkaat, mutta kuivuvat ainakin tunnin, kun taas ostetut bikinit kuivuvat noin kymmenessä minuutissa.
Iho kuivuu minuutissa.
No jos sinulla on aikaa olla rannalla vain minuutti...
Itse nautin hieman pidempään rannasta sekä myös märän bikinin viilentävästä tunteesta.
Mäkin käyn uimassa nimenomaan että tulisi viileempi olo rannalla! Uikkarit säilyttää sen viileyden hetken ajan uinninkin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska märät bikinien yläosat on ihan hirveän tuntuiset ja ne kuivuu äärimmäisen hitaasti.
Jos märät bikinit inhottaa, laita paita päälle ja ota ne paidan alla pois. Ei voi olla noin vaikeaa. Miten joistakin ihmisistä on tullut uusavuttomia jopa tässäkin asiassa?
Mulla on rannalla pyyhekin mukana ihan tuota kuivaamista varten.
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri naiset motkottaa asiasta? Ei miehiä haittaa yläosattomat naiset.
Koska nuo, jotka haluavat rintojaan esitellä, eivät kerro oikeaa syytään vaan alkavast sössöttää ettei naisten rinnat ole seksuaaliset tms ja vetävät kaikki muutkin naiset mukaan ölinäänsä.
Rintoja on niin erilaisia, että jo sen vuoksi ne keräisivät katseita. Olen sinut itseni kanssa, mutta koska jo vaatteet päällä kerään (rintavana) katseita, niin en todellakaan halua samaa huomiota yhtään ylimääräisenä rannalla.
Muiden rinnat ei minua häiritse. En vaan ymmärrä, miten joku haluaa julkisella paikalla olla kaikkien tuijotettavana ja mahdollisesti vielä kuvattavana.
En ymmärrä miksi tästä nyt vouhotetaan. Ei ole mikään uusi juttu edes. Yläosattomissa on rannalla ollut väkeä monta vuosikymmentä ilman mitään kohua. Itse tykkään kokouikkareista, mutta en näe vaivaa toisten ihmisten asioista. Jos joku säännöstö sallii nyt myös uimahallissa vastaavan pukeutumisen, niin en usko että juuri kukaan sitä alkaa toteuttaa. Niinpä turhaa keuhkoamista koko juttu. Mitä se ketään liikuttaa, kaikkein vähiten toisia naisia, jotka näkee jo saunassa samoja paljaita rintoja. En olisi suomalaisista uskonut että teoreettinen mahdollisuus nähdä ylävartalolta alaston ihminen on näin kova juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako niitä paljaita tissejä sitte katsoa?
Vai onko naiselle turvaton tila jos katsotaan?
Persujen pitäisi kieltää manboobsien esittely.
Manboobsit eivät ole sama asia kuin naisten rinnat.
Rasvakudostahan ne molemmat ovat, ainoa ero on että naisella ne ovat normaalit ja miehellä eivät. Ja normaali saa näkyä, epänormaali peitetään.
Eivät edes ole. Naisilla rinnat ovat rintakudosta ja maitorauhasia, miehillä sidekudosta ja lihaskudosta. Lisäksi ylipainoisilla ihmisillä rasvakudosta.
Kuule, kyllä miehen ja naisen rinnoissa on ihan samat identtiset rakenteet. Miehilläkin on maitorauhaset. Esim. jos vaimo on raskaana, niin miehenkin rinnoista voi tihkua maitoa. Myös jos mies käyttää jotain steroideja tai hormoneja niin hänen rinnoistaa voi tulla maitoa. Monella treenaavalla naisella voi olla isommat rintalihakset kuin sohvaperunamiehellä ja monella lihavalla miehellä voi olla isommat tissit kuin hoikalla naisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina löytyy niitä jotka haluaa vain miesten huomiota.
Tässä vain puolet totuutta. Lisäksi halutaan närkästyttää toisia naisia.
Jokainen on vastuussa vain omasta käytöksestään. Se miten reagoit jokun tekemisiin kertoo sinusta itsestäsi.
Uimahallit pilattiin transjuttujen takia, nyt on uimarannatkin tuhottu kohta, kaikki.
Kaikki pyörii irstailun ja haureuden ympärillä, ja me jotka emme halua olla osa siitä työnnetään nurkkan. Jopa Suomen nyky evl kirkon taholta.
Kohti lopun aikoja, Raamatun ennusteiden toteuttuessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän toiminnan jälkeen kun rinnat paljaana niin kuvat päätyvät yllätys yllätys "y L i L a u D alle" eli kannattaa miettiä onko julkisesti rinnat paljaana, kun peppu kuvistakin jo iso meteli.
Ne ylilaudan peppukuvathan todettiin jo laittomiksi. Yleiskuvan ottaminen rannalta sallittua, mutta voisi varmaan sitäkin vähän miettiä, että onko se nyt niin kivaa sitten. Antakaa ihmisten elää. Auringosta ja luonnosta nauttiminen ei vahingoita ketään, toisin kuin tuollainen vainoaminen ja kuvailu
Ei joo aurinko vahingoita ketään. Muistutan, että ihosyöpä ei ole vitsi.
Koen seksuaalisena ahdisteluna yläosattomissa esiintymisen julkisilla paikoilla. Kun minä koen näin heterona naisena, miten mahtavat kokea teini-ikäiset pojat ja vähän nuoremmatkin tuon asian. Tuntuu menevän ihan pedof i l i a n puolelle asti.
Jokainen valitkoon itse, ei aiheuta tunteita kumpaakaan suuntaan.
Ei joo aurinko vahingoita ketään. Muistutan, että ihosyöpä ei ole vitsi.