Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan nainen haluaisi mennä rinnat paljaana rannalla??

Vierailija
26.07.2024 |

Itse ainakin naisena tuota ihmettelen??

Kommentit (217)

Vierailija
81/217 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin saa toki tehdä tavallaan, mutta naisten voimaantumisjuttu on mannaa perversseille miehille.

Vierailija
82/217 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan kaikki miehet kyllä haluaisi mennä rannalle muna paljaana. Onneksi ei ole sallittua.

Äläpä yleistä ja kuvittele tietäväsi asioita muiden puolesta. Itse en haluaisi mennä munasillani rannalle. 

No joo, ehkä poislukien pienimunaiset.

Kerkesit ensin 😜

Ette voisi molemmat enempää väärässä olla. 

Kyllä munaansa haluaisi esitellä osa  pieni,keski ja isokokoisen munan omistavista miehistä. 

Nudistirannoillakin näkee munia kaiken kokoisia. 

Naisilla on niin verissä tuo pienimunaisten pilkkaaminen, että tu

Pitää ymmärtää. Ovat menettäneet neitsyyden isälleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/217 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasarilla oli ihan tavallista olla rannalla ilman bikinien yläosaa. Itsekin jätin ne pukematta silloin, tuntui vapauttavalta.

Miten minä en muista sellaista kasariaikaa? En myöskään ymmärrä miksi pitää kiinnittää miehen huomio alastomuuteen: tisseihin ja peffaan.

Nekö on ne koukut millä tärppää ja onko sellainen saalis mitenkään erityisen kiinnostava tai pysyvä?

Olin poikaystävän kanssa, ei mitään tarvetta muiden huomioon.

Jos et muista kasaria, niin ei voi mitään!

Vierailija
84/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää enää mennä poikaystävän kanssa rannalle jos sielä on naisia rinnat paljaana.

Itse en ole tykännyt käydä ikinä rannalla kumppanin kanssa. Se on sama kuin yksin kävisi kun toinen kuolaa vähäpukeisia naisia kuin mikäkin ääliö eikä edes keskustelu onnistu, kai kun veri pakkautunut alapäähän. Toistunut jokaisen miehen kohdalla. Etsin seuraavaksi sokean miehen.

Se on biologiaa beibi. 

-Tilanne on samanlainen kun joku toisi juoksuisen nartun koirapuistoon. Miehetkin on eläimiä, jotka elävät täysin vaistojensa varassa.

Vierailija
85/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tää on jokseenkin kummallinen ja ristiriitainen suuntaus. Naisten rintoja ei saa seksualisoida mutta sitten niitä kuitenkin käytetään hetikohta itse siihen tarkoitukseen ihan härskisti. Itselläni omat rinnat liittyy niin vahvasti omaan seksuaalisuuteen, että ajatuksen tasollakin rinnat paljaana heiluminen ihmisten ilmoilla olisi mulle sama asia kuin olisin alapää paljaana. Tästä syystä en myöskään haluaisi katsella toisten naisten rintoja yleisillä paikoilla. Tää meininki tällä pallolla on muuttumassa niin oudoksi, että otan kohta äkkilähdön Kuuhun.

T. 35-vuotias dinosaurus

Vierailija
86/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän toiminnan jälkeen kun rinnat paljaana niin kuvat päätyvät yllätys yllätys "y L i L a u D alle" eli kannattaa miettiä onko julkisesti rinnat paljaana, kun peppu kuvistakin jo iso meteli. 

Ne ylilaudan peppukuvathan todettiin jo laittomiksi. Yleiskuvan ottaminen rannalta sallittua, mutta voisi varmaan sitäkin vähän miettiä, että onko se nyt niin kivaa sitten. Antakaa ihmisten elää. Auringosta ja luonnosta nauttiminen ei vahingoita ketään, toisin kuin tuollainen vainoaminen ja kuvailu

Ei todettu. Ja kuvia saa ottaa ihan suoraan tissit paljaana olevasta naisesta. Mitään "yleiskuvaa" ei tarvitse ottaa. 

Noin on. Lisään tähän sen, että itse kuvattu tissi- tai peppukuva on käsitöitä tehdessä -paljon- arvokkaampi kuin netistä pudotettu.

Vierailija
87/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan huonot naiset näyttelee itseänsä 

Vierailija
88/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö 80-luvulla ollut ihan normaalia, että naiset otti aurinkoa yläosattomissa puistossa? 

Moni otti, mutta vain mahallaan maaten, bikinit oli siinä alla ja kun nousivat ylös tai kääntyivät nostivat yläosan päälleen ensin. Mutta nyt on tämä "minä,minä" aika pitää saada esitellä itseään. Kannattaa muistaa uimaranta on julkinen paikka jossa saa kuvata, joten jos tissit paljaana osuu kameraan ei auta itkeä 

Vierailija
89/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänä kesänä sellaisen 50- luvun tyylisen peittävän " hame"uikkarin. Muut saa tehdä mitä tykkää, mä tykkään näin. Pe*sebikinit on rumia ja yläosattomuus on aivan weetee on mun mielipide, toki en sano sitä missään rannalla.

Vierailija
90/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ennen ei napsittu valokuvia siinä määrin kuin ennen rannalla. joku kuspää otti meikäisestäkin kuvan. ei kiinnosta. tai kiinnostaa jos on jollain sairas mieli. älä ota kuvia jos et tunne. Nykyaika on ihan sxxtanan pxxxkaa.

Olet ihan oikeassa, että nykyaika on paskaa. Itse huomannut, että salakuvaajien takia yksi jos toinen ihminen ihan pärinöissään että joutuu kuvatuksi.

Riittää että nappaat kännykän käteen, niin joku on päättänyt että juuri hän on nyt päätynyt kuvatuksi. Ja riehuu sitten otollisella maaperällä, eli somessa, että on salakuvauksen uhri, jakaen samalla kuvan toisesta joka on mukamas kuvannut hänen tissejään, sen sijaan että olisi tehnyt rikosilmon ja väärinkäsitys olisi taputeltu hetkessä.

Teinit ja nuoret harrastavat salakuvausta ja skitsoavat sitten itse että heitä juuri kuvataan. Mielenkiintoinen kombo, eikö? Kannattaisiko lopettaa tuo salakuvauskulttuuri ja pitää kännykkä kiltisti taskussa ja järki päässä itse kunkin, niin ei tarvitse pelätä itse sitten koko ajan? Julkisella paikalla kuvaaminen on okei, mutta sitten yksilön kuvaaminen ja netissä yksilöön käyvä kirjoittelu ja kuvien pommittaminen ei ole missään nimessä ok! Tällaiseksi tämä on menossa. Jokainen voisi miettiä haluaisiko itse kohteeksi.

Kysyisin: Mistä olet varma että olet päätynyt kuvatuksi? Mitä teit asialle? Otitko puheeksi ja törmäsitkö kuvaasi missään?

Vierailija
91/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikänaiset kokevat tämän uhkana, vaikka todellisuudessa heidän seksuaalinen markkina-arvo (SMV) on tasan nolle.

Kauniit teininaiset ja muut hoikat nuoret naiset kokevat tässä mahdollisuuksia, aivan samoin kuin pepun paljastelussa joka jo on aivan yleista. He saavat  ihailevilta miehiltä vahvistusta (kysymykseen "olenko haluttava") ja voivat arvoida saamansa ihailun määrää verrokkeihinsa. Kaiken lisäksi paljastettessaan kaunottaret "liikuttuvat" miesten ihailevien katseiden vaikutuksesta.

Vierailija
92/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rusketus ja terveys ihoa hoitaa tuuli ja aurinko.Miehet voi kyllä käyttää muutaman vuoden rintaliivejä kuin transvestiitti huomatakseen että on ihanaa olla ilman niitä välillä.Miehillä rinnat on paljaana kokoajan uidessa.

Mihin tää maailma on mennyt? Mitkä rinnat miehillä nykyään on? Miksi heidän pitäisi käyttää rintaliivejä? Miehet ovat rintakehä paljaana, ei rinnat!!

Vierailija
93/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla nuorten juttu.

Sinkkunainen 38 

Pikemminkin vanhempien. Monet nuoret häpeävät kehoaan. Uimapukukin voi tuntua liian paljastavalta kun on "makkaraa" ja "epätasaisuuksia".

Vierailija
94/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän kuuluukin hävetä, ja pysyä poissa rannoilta ja uimahalleilta.

Kaunottaret sen sijaan esittelevät antoisasti peppujaan, ja nyt kun vapaus on taas kerran koittanut, niin toivottavasti jo tämän kesän aikana myös pikkuisia tisujaan.

Vierailija
95/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako niitä paljaita tissejä sitte katsoa? 

Vai onko naiselle turvaton tila jos katsotaan? 

Vierailija
96/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jo ensimmäiset kuvat tisseistä netissä. 

Yllättävän nuoretkin naiset rohkeasti tisut paljaana 🥰🥰

Vierailija
97/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua rusketus rajoja rintoihin. Mahallaan voi avata yläosan narut ja jos vartalo kestää voi olla narubikineissä.

Vierailija
98/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti jatkossa keskitytään siihen, että auringon ottaminen on vaarallista ylipäätään sen sijaan, että vouhkataan rintojen näkymisestä. 

Vierailija
99/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset taitaa olla jotenkin käytöshäiriöisiä olioita, pitää vaan luoda sitä draamaa ja kaaosta ympärilleen kaikin mahdollisin keinoin...

Vierailija
100/217 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako niitä paljaita tissejä sitte katsoa? 

Vai onko naiselle turvaton tila jos katsotaan? 

Persujen pitäisi kieltää manboobsien esittely.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi