Pitäisi tänään imuroida asunto. Miten motivoit minua?
Kommentit (46)
En tiedä olisiko tästä ap:lle apua, mutta minä entinen sottapytty, saan pidettyä kodin siistinä sillä ajatuksella, että jos juuri NYT tulisi joku yllättäen kylään niin ei tarvitsisi hävetä sotkua. Kummasti se motivoi siivoamaan ja pitämään siisteyttä yllä, kun ajattelet sitä järkyttävää tunnetta kun joku paukkaakin ilmoittamatta kylään ja koti on kuin pommin jäljiltä. Olen nykyään ottanut tavaksi herätä aamulla 15min aikaisemmin kuin normaalisti, ihan vain käyttääkseni tuon ajan siihen, että siivoan ennen töihin lähtöä. Yllättävän paljon saa vartissa aikaan ja sitten onkin kiva tulla kotiin taas kun tietää, että on siistiä.
Pistä keppihevonen keppari ja ns apuväline porkkana imurin päälle imukupilla. Sitten hypit imurin päällä ympäri asuntoa letku eteen suunnattuna ja vaikka jesarilla vedät itsesi ympärille letkun että pysyy paikallaan.
Jos kuvaat imuroinnin niin lähetä video tämän lehden toimitukseen. Nim.merk.aamu imurointi
Jos olet mies niin sama homma mutta liitä jako letku pala joista toiseen letkuun kiinnitä flesu ja asenna paikalleen ja pistä imuriin virrat.
Mukavaa imurointia!
Saat kaksi vaihtoehtoa. Joko imuroit asunnon tai viet matot ulos, tamppaat ne ja lakaiset lattiat.
Mieti kuinka onnekas olet, että elät nykyaikaa. Imurointi vie vain hetken ja on helppoa. Ei tarvitse raahata mattoja ulos tampattavaksi ja luudalla lakaista nurkkia.
Tee se alasti ja kuvittele olevasi subi jollekulle dominoivalle tyypille...
Napit korviin ja kunnon siivousmusaa spotifysta, muista laulaa mukana.
Ollaan kaupoilla ja robo imuroi parhaillaan.
En ole imuroinut viime vuoden lopun jälkeen.
Liinamopilla olen vetänyt yhden käden sormilla laskettavan määrän kertoja, kun on alkanut häiritä näkyvän roskan ja pölyn määrä.
Nähtävästi näinkin pysyy hengissä entisen joka viikkoisen siivoamisen sijaan.
Imuroit sitten kun on viileää, eli syyskuussa.
Imuroinnista ei oo mitään järkeä. Puhaltelee pölyt ilmaan ja kun oot imuroinut laskeutuu takas lattialle ja tasoille. En ikinä käytä imuria, mutta kotini on aina puhtoinen. Oon kyllä melkoinen "siivoushullu" ja näkyy myös kotona. Tykkään kun on aina siistiä, mutta en motivoi ketään imuroimaan.
Suck it baby ja läimäys persseelle.
Kokeile samaa kuin kaverinbi ikkunoiden pesemisen kanssa eli kuoharia kylmään odottamaan. Toki imurointi viikottainen juttun toisin kuin ikkunoiden pesu :) siinä mielessä ehken jokin jokin muu palkinto.
Lasi pari kylmää valkoviiniä motivoi kotihommiin kivasti!
Mihin sitä motivaatiota tarvitsee? Jotkut asiat on vain pakko tehdä ja sillä sipuli.
En tule panemaan sinua jos et imuroi.
No jos se on sanussi imuri niin voi työntää lopuksi putkeen oman pippelssönin.
Tee ensin mini-imurointi. Jos se alkaa ärsyttää niin iso. Korvatulpat, kuulosuojaimet, hiljainen imuri. Sitten joku muu siivous. Eri päivänä lisää. Palkitse itseäsi ja energisoi jollain ruoalla, juomalla.
Vierailija kirjoitti:
Motivoin sinua ostamaan robotti-imuri.
Kävin kaupungilla, ja kun tulin takaisin, oli puhdasta.
Robotti fuskaa, jättää kaikki nurkat imuroimatta ja jos joku este alkaa uikuttamaan. Mutta laiskana rakastan tätä laiskimusta.
Juuri imuroin, pesin ja puunasin. Villakoirat saivat kyytiä! Tuli ihan hyvä mieli. Aloitat vaan , kyllä se siitä lähtee sujumaan.